"איך רופא יכול להאמין באלוהים?"

  • פותח הנושא eimad
  • פורסם בתאריך

lernery

New member
האם לייבוביץ' היה מתנסח יותר

בעדינות? זה הכיף בויכוח, להגיד על הדעות של חברש'ך שהם הבל הבלים ושטות מוחלטת... (לא על החבר עצמו, אלא על הדעות... כמובן)
 
זה הכיף בויכוח לדעתך

לא לדעתם של אנשים אחרים. כאן יש כללי דיון, ואם מישהו רוצה להשתתף בדיון, הוא יכבד את הכללים האלה. אני לא מתכוונת להמשיך להתווכח על זה כי אין פה מקום לויכוח בכלל. אושרית.
 

Y a n i B

New member
עם כל הכבוד שאני רוחש לך

צאי ולמדי כיצד פרופסורים באוניברסיטה, חלקם פילוסופים (אם זה ממין העניין) מתווכחים. האם מישהו פסל אותם או את דבריהם על כך שהתייחסו כפי שהתחייסתי לדעתם של אחרים? לא יעלה על הדעת.
 
נו באמת

אף אחד לא אוהב ויכוח טוב יותר ממני, אבל דרך ההתנסחות היא הדבר הבסיסי ביותר שצריך לשמור עליו. בניסוחים כמו שלך בדרך כלל משתמשים בכנסת, לא באקדמיה. תתעקש על דעותיך, לא על הזכות להביע אותן בגסות...
 

natalysh

New member
קצת ענווה...

גברת אינפונדיבולום כבר נמצאת באקדמיה, תקן אותי אם אני טועה, בניגוד אליך.
 

Y a n i B

New member
המשך יום נעים

אם יש לך כוח להתייפיפויות הנפש האלה במקום לדון בדברים החשובים באמת, המשיכי בזה.
 
האם עייני מתעתעות בי

או שאתה הוא זה המסיט את הויכוח מנושאו המקורי לנושאים לא רלוונטיים ע"י התנסחות מתנשאת ונעימה, ולא נטלי?
 

Y a n i B

New member
אכן מתעתעות בך

ואני משיב לך בפליאה משלי: איך זה שמכל הדברים החשובים שאנו דנים עליהם את מתעסקת (וממשיכה להתעסק) רק בנושא השולי הזה? אז מישהו אמר "בלבולי ביצים", שומו שמיים! לא בגלל זה החברה שלנו תהפוך ללא מוסרית.
 
פליאתך מוצדקת

יש לכך 4 סיבות: א. חשוב לי שבפורום הזה תשמר תרבות דיון, זה מונע חיכוכים מיותרים. ב. אני בעבודה, אין לי זמן לתגובות ארוכות ורציניות כמו שהנושא המקור דורש. ג. הנושא המקורי נטחן עד דק מבחינתי בעבר. ד. להתווכח על שטויות זה כיף :)
 

lernery

New member
תיזהרי שמשטרת הפורום לא תעלה עלייך

"להתווכח על שטויות זה כיף" אבל ויכוח זה רע! זה גורם לאנשים להרגיש רע עם עצמם! כי את לא מסכימה איתם!
 
../images/Emo12.gif

אמל'ה! נו, באמת, לאף אחד פה אין בעיה עם הבעת דעות הפוכות לשלו (אני מקווה) כל עוד זה נעשה באופן תרבותי. (ושוב, חזרנו לויכוח על אופן הבעת הדעה...)
 

Y a n i B

New member
מעולם לא הייתי צריך את הסבריך

באשר למדוע הפליאה שלי נכונה. אין זה מובן מאליו שהפליאה *שלי* ברורה *לי*? מה שחיכיתי לו הוא הסברים לדברים שלך.
 
אז אם תקרא קצת יותר טוב

תראה שהסיבות שרשמתי היו למה ששאלת, לא למה הפליאה שלך מוצדקת... לפעמים שווה להתרכז במשהו מעבר לדעות שלך, שלא תביך עצמך בפומבי.
 

Y a n i B

New member
תגובה

אם את מצליחה לנמק את הדקדקנות המיותרת שלך, איך זה ש"פליאתי מוצדקת"? פליאתי היא חוסר הבנתי את הדברים המוזרים שאת כותבת, ואם את מצדיקה אותה, סימן שאת מצדיקה את זה שהדברים שאת כותבת חסרי היגיון. באשר ל-4 הטענות שלך, שכאמור כאילו נכתבו ע"מ להסביר מדוע פליאתי מוצדקת (הרי כתבת: "פליאתך מוצדקת", ומיד אמרת ש"יש לכך 4 סיבות". כל בר דעת יבין שאת מנסה לנמק מדוע הפליאה שלי מוצדקת, וזה כאמור אינו נחוץ לי): א. כמו שנאמר לך כבר, הבעתי את דעתי על תוכן הדברים, לא על אומרם. אפילו אין פה כשל לוגי ב. איזה מן זלזול זה שאת מפגינה כאן? האם אני צריך לכתוב בצורה פשטנית ומכלילה רק מכיוון שבין השעות 14:00 ל-20:00 את בעבודה ואינך מסוגלת להבין דברים מורכבים? ג. לא מעניין אותי מה יחסך לנושא. אני דן בנושא עם האנשים שרוצים לדון בו איתי. ד. לא זו המטרה בדיון.
 
אתה רואה יוסי, זו הסיבה שצריך תרבות

דיון :) יאניבי, אני באמת מתאפקת לא לומר לך מה דעתי על השחצנות שאתה מפגין כאן (חשבתי שהאגו הנפוח אמור להגיע עם קבלת תואר הד"ר, לא לפני) בוא נפסיק את הדיון העקר הזה כאן, טוב?
 

Y a n i B

New member
מכך שאת פונה להעלבות אישיות

אני מבין שאת מסכימה עם כל דברי. מעולה.
 
מקווה שעשיתי לך את היום

ד"א: אחרי שהפנת אותי בצורה ככ מקסימה למקורות לימודיים(ראה ערך: "לכי לאקדמיה"), רציתי לשאול: מי אתה, יאניבי? מאיפה אתה ומה אתה לומד?
 

Y a n i B

New member
אני מירושלים, ואני משפר בגרויות ע"מ

להתקבל באוקטובר 2007 לרפואה.
 
למעלה