איכות חיים - האמנם?

yaff11

New member
איכות חיים - האמנם?

ראשית ברכות על הקמת הפורום, אני סובלת מסחרחורות ואי יציבות בתחילת כל הבדיקות שעברתי, הנוירולוג המליץ ליטול תרופה לחרדות, לא נראה לי ולא השתמשתי, מישהו התנסה? איך מגיעים לאיכות חיים, לעבוד, ללכת לקניות, לטייל וכו'?
 

DarlingAdam

New member
צודקת שלא נראה לך.

יש לך חרדות? הן מקשות על התפקוד, או שהסחרחורת מקשה על התפקוד? למה לקחת תרופות? אם הקשיים שגורמת המחלה עצמה גורמים לך לקשיים נפשיים - שזה הגיוני לגמרי וקורה המון - נסי אולי לדבר עם פסיכולוג, או לטפל בעצמך בצורה נפשית. ישנם רופאים מטומטמים שישר מניחים ש"הכל בראש שלך" (לפני מאה שנה היו מאשפזים נשים "היסטריות" מאוד בקלות).
 

zs1957

New member
חרדות וסחרחורות -תגובה לאדם

הפסיכולוג לא יעזור במקרה של חרדות. החרדות נובעות כתוצאה מהסחרחורות,הכאב והרעש באוזניים.רק רופא המטפל בטיניטוס וורטיגו וסחרחורת יוכל לעזור לך ע"י בדיקות מיוחדות שהוא עושה. והתוצאות מדברות בעד עצמן.
 

zs1957

New member
קוריוז מצחיק

סיפר לי אחד החולים שחולה כבר הרבה שנים בטיניטוס שבא לרופא ולאחר בדיקה אמר לו הרופא שהוא משוגע ויש לאשפז אותו במוסד לחולי רוח. היום החולה הזה חש בטוב ופשוט כאשר הוא סיפר לי התגלגלנו שנינו מצחוק.
 

zs1957

New member
ע"י טיפול רפואי קונבנציונאלי

אני לא ממליצה לפנות לרפואה אלטרנטיבית,כי היא אינה מרפאה היא מקלה על הכאב ובוודאי שאינה מרפאה חרדות שהחולים סובלים מהן. את סובלת מוורטיגו לפי הציאור שלך. אנא קראי את כל הכתבות שלי בנושא. חסל לסבל יש תרופה למכה. את תצאי מזה לחלוטין בעזרת טיפול נכון. זהבה
 

DarlingAdam

New member
מאוד מטריד אותי

הדרך שבה את מבטלת כל שיטה שאיננה הד"ר היחיד שעליו את ממליצה בכל הודעה שניה שלך. עד עכשיו הפורום בעיקר נראה כמו פרסומת לאותו רופא ולא פורום תמיכה כללי.
 

zs1957

New member
אל תתהיה כל כך מוטרד

ההטרדות יגרמו לך להתקף וזאת לא המטרה. אני לא עושה פרסומת לשום רופא. כל מה שנכתב פה הוא לתת תמיכה ולעזור לאנשים החולים במחלות הללו. אנחנו כותבים בהתנדבות ולא מקבלים שכר בגין ההמלצות שלנוץ הכל מתוך מטרה טובה לעזור לאלה שזקוקים. ישנם הרבה אנשים שפנו להרבה רופאים שלא מצאו פיתרון לבעייתם. אז מה אתה רוצה שאנשים יסבלו כל החיים או שיהנו מהחיים. נעים לך שאתה סובל ? אני בטוחה שלא.אז בבקשה תן תמיכה לחברים ואל חעקוץ במילים לא נעימים. אני מצטערת אם פגעתי אך מחובתי להבהיר את המטרה. זהבה
 
למעלה