אילו אסוציאציות עולות לכם מהציור?

R I K I 21

New member
אילו אסוציאציות עולות לכם מהציור?

אילו אסוציאציות עולות לכם מהציור? בית ספר בחולון.
 

toso

New member
תגובה

הביצוע יפה ומקצועי עם זאת יש עודף של צבעים חמים וממריצים. ילדה שקוראת ספר זה יפה עם זאת היא יושבת על חלון, בנוסף ילדים מטפסים על קירות ותלויים על חבלים. זה עלול לתת רעיונות מסוכנים.
 

wishes

New member
שלום ריקי, אומר את דעתי על הציורים

קיר זה מושך את העין לראשונה, בשל צבעיו העזים, אתה נמשך להתסכל על הדמויות אבל במבט נוסף ולאחר מחשבה חסר לי בקיר זה את העידון שבצבעים ואת הנושא -המסר, את החשיבה הלאה ולפעמים נוספות.
לעניות דעתי, בצביעת קיר יש צורך לחשוב על נושא מרכזי שימשוך בתוכו רעיון וחומר למחשבה להעברה לאלו שיתבוננו בו ושיחזרו להתבונן בו פעמים נוספות. הרעיון הוא ליצור יצירה שתגרום לך להרהר בה ואולי לא תניח לדעתך... מה אתם אומרים חבר'ה?
 

Egg Shells

New member
מסכימה עם אלו אשר הגיבו לפני,

אבל לדעתי הצבעים דווקא מצויינים בגלל עזותם והחום שלהם. מעבר לכך, הם אינם דיסהרמוניים ומיציקים לעין או מעוררים תחושות לא נעימות. יש פה שילוב הרמוני של צבעים חמים וקרים וצבעים משלמים. למרות שאני לא רואה בציור זה מסר חינוכי משמעותי עדיין יש בו אווירה נעימה, הילדים נראים מלאי חיים, סקרנים והרתפקניים להפליא. שזה מה שמלתחילה רצינו לעורר בהם ע"י ציורי הקיר. אולי שילוב טקסטים או ציטוטים יחדדו יותר את העיקרון החינוכי. יום נפלא.
 

wishes

New member
יש צורך לזכור כי מדובר בבית ספר ו..

ולכן לצבעים יש השפעה על הילדים מבחינת עוררות ואנרגיה, האם הדבר טוב? האם ילדים שיש להם בעיות של התנהגות אלימה יירגעו או שמא הציור וצבעיו יעוררו אותם (ולא לדברים חיוביים)?
האם הדבר הזה נלקח בחשבון
?
 

Egg Shells

New member
יש פה חלוקה

מאוזנת של צבעים, בעיניי. בוודאי שחשוב להתחשב בגוון הצבע שבוחרים, אבל במקרה הזה הצבע הכתום משמש כמסגרת לציור שהרקע שלו הוא תכלת. אילו הצבעים החמים בלבד היו תופסים את רובו של הציור, אז זה היה בעייתי. לפי דעתי חשוב דווקא שתהיה צבעוניות עשירה כמה שיותר עם הזהירות הנחוצה, מאשר לתת יותר דגש על צבעוניות פסטלית עדינה שמושכת את העין פחות.
 

wishes

New member
מוסכם שיש חשיבות לגיוון בצבעים. עם

זאת, יש לשקול את איזון הצבעים החמים. לצערי, חסר לי בקיר את עניין המסר. כנראה ישנם גורמים הרוצים בצביעת קירות אך הם אינם שמים לב לתוכן היצירה. דבר חשוב שיש לתת עליו את הדעת.
 
למעלה