אילו תכונות עושות בלוגר טוב

פגעסוס

Well-known member
אילו תכונות עושות בלוגר טוב

- יכולת כתיבה? זה די ברור, אבל היים הייתם קוראים בלוג שכתוב לא משהו אם התוכן עצמו היה מעניין? - התמדה? האם אתם נהנים יותר מבלוגר שכותב באופן קבוע ותדיר מאשר בלוגר שכותב אחת לחודש חודשיים וגם זה רק אם בא לו? אילו תכונות צריכות להיות לבלוגר על מנת שתהנו לקרוא את הבלוג שלו?
 
תשובה

קודם כל אני מתנגד לשימוש בכינוי "בלוגר". אני טוען שלא כולם כאלה. הכינוי בלוגר מתאים אולי למי שכותב דברים משעשעים או מסקרנים במטרה שיקראו אותו כמה שיותר אנשים כדי לפרסם את עצמו. כל שאר האנשים הם לא בלוגרים אלא רק כותבים. אני רואה את הכינוי "בלוגר" ככינוי לא חיובי, כי זה מכניס אותי לקטגוריה של אנשים כמו זרובבלה, שאני בכלל לא רוצה להיות כמותם או להשתייך אליהם. אני מפריד בין הבלוגים המקצועיים לבין השאר. כי בלוג מקצועי תורם לקוראים מידע ייחודי שרק הכותב יכול לתת.
 
איכשהו, הבלוגים האהובים עליי הם אלה שמתדעכנים

לכל היותר פעם בשבוע. אלה שמעדכנים בכל יום-יומיים הם ברוב המקרים פחות טובים. אני מניח שבלוגרים שמעדכנים לעיתים רחוקות יותר משקיעים יותר זמן ומחשבה בכל רשומה, וזה מה שהופך אותם לטובים
 

דנטל

New member
קודם כל, עברית תקנית

אני לא מצפה מיכולות "אבשלוםקוריות" ואני בעצמי רחוקה מיכולות אלה, אבל יש לי רף כלשהו שאני מצפה לו. מצידי, שהתוכן יהיה פחות מענין, אבל שהגולש לא יצמרר אותי בכתיבתו (ומאוד קל לצמרר אותי). גולשים שעושים שגיאות בעברית, יכולים לכתוב על הנושאים הכי מענינים בעיני, אך לרוב לא אשוב לקרוא אותם, כי זה פשוט בלתי נסבל בשבילי. התמדה מאוד לא חשובה לי. להפך - גולש שמעדכן את הבלוג לעתים קרובות יגרום לי לבטל את המנוי. כלומר, אם בכלל הייתי מנויה לבלוגים כתובים, אני מנויה רק לצילומים, כי אני לא אוהבת לקרוא... קוראת רק פוסטים אחרונים של גולשים שהגיבו אצלי, פוסטים שמפתים אותי משרשור "כדאי לקרוא" ופוסטים אקראיים אחרים.
 
אני מסכימה עם תושב חוץ

אני לא מזדהה עם המילה "בלוגר". אני אוהבת לקרוא כותבים שמצחיקים אותי, או בעלי יכולת כתיבה מעולה, או מוכשרים באיזשהו תחום יצירתי כמו צילום. והכי אני אוהבת כותבים שאישיותם קורנת מכתיבתם. אני אפילו מוכנה להתעלם מטעויות כתיב מכותב כזה. לגבי תדירות הכתיבה, מצדי שיפרסם כל יום, אני פשוט לא אגיב, ורבים הסיכויים שלא אקרא. פעם-פעמיים בשבוע זה מינון אידיאלי ולא מעיק.
 
למעלה