אילן גילאון - לכנסת

דוד ברק

New member
אילן גילאון - לכנסת

הודעתו של יוסי שריד מעל העיתונות הכתובה: "עשיתי טעות כשלא התנערתי במועד הראוי מערפאת", ממחישה עד לכאב את תבוסתה של תנועת "מרצ", ויוסי שריד בראשה, בבחירות, ומסגירה את שפל המדרגה אליה הידרדרה התנועה. לצד החובה המוטלת, כנראה, על שריד, להטמיע ולהפנים את העובדה שאין תנועת "מרצ" - שמא לא היתה מעולם - התנועה סוחפת ההמונים והתקווה הגדולה של מדינת ישראל, שלא ויתרה על אופציית "השלום" עם יריבינו, והייתה מוכנה לעשות הכל למענם, היה כנראה צורך אמיתי בבחירות שנערכו, כדי להבהיר עד כמה היא מרוסקת, מפוררת ומנותצת לרסיסים היא תנועת "מרצ" שאיבדה שליש מכוחה. אלמלא שאפתנותם הבלתי מוסברת בעליל, של חלק מחברי התנועה הבכירים, לתמוך ביריבינו, לסלוח להם, להבין אותם, וזאת בזמן כה קשה למדינת ישראל, ניתן היה עוד איכשהו להסתיר את הבושה, אך "סלחנותם" הבלתי מובנת של אותם בכירים בתנועה הבהירה לכולם, שיותר מכול הם היו מעונינים בקידום הנושא המדיני, הבלתי אפשרי כשלעצמו, וזאת יותר מאשר הנושא החברתי, שעליה למעשה מושתתת "מרצ", שזה למעשה הדבר היפה והנאצל שבה, שגרף בעבר המונים להזדהות עימה, לתמוך בה וגם להיות חלק ממנה. ולכם בכירי התנועה, באם תנועת "מרצ" חשובה לכם, התפטרו גם מהכנסת. תנו לאילן גילאון, ולשכמותו את מקומכם, כי הנושא החברתי צריך להיות הדבר היחידי שעל "מרצ" להוביל בשנים הבאות, ואולי כך היא תיוושע.
 
מה זאת השטות הזאת ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

 

black buttercup

New member
אוי שתקו כבר...

תעשו לי טובה...בואו לא נהפוך את הפורום הזה לפורום פוליטי...
 

old fairy

New member
אפשר לעשות פינות מסויימות בפורום...

בניהן: מקומות בילויי מסיבות פרטיות מפגשי סרטים המלצות שיחות מצחיקות ועוד... אם נקיים את הפורום באופן מסודר יהיה פה ממש אחלה... אבל באמת עדיף ללא פוליטיקה כי זה בדרך כלל מעכיר את האווירה.
 
אכן אפשר לעשות פינות מסויימות ...

אכן אפשר לעשות פינות מסויימות בפורום, קוראים להן שירשורים, בינהן: מקומות בילוי, מסיבות, סרטים, הופעות, הכרויות, ברכות ליום ההולדת, עזרה הדדית, חיות מחמד, תחביבים, שיחות מצחיקות, וגם לא כל כך מצחיקות, וכל הנושאים שעל סדר יומה של העיר. אם נקיים את הפורום באופן מסודר - יהיה פה ממש אחלה. אך אם מישהו לא מעוניין בנושא השרשור, ובכל זאת יכניס הודעה לתוכו, יפריעה, וינסה להשתיק אחרים, זה לא יהיה נחמד. דוד ברק כתב הודעה. לא הסכמתי עם רוב הדברים בה, לא הגבתי להודעתו עד כו, גם גולשים אחרים בפורום לא מצאו לנכון להגיב לעצם העניין. אך בזכות התגובות של שוקו היחיד, ונסיון השתקה של black buttercup - השרשור הזה הוקפץ והפך להיות בין הארוכים בפורום הזה. לא לזה הם התכוונו, כנראה. ולעצם העניין. נכון שדיונים מפלגתיים מעכירים את האווירה. אגב, הסקר היחיד בפורום הזה בודק "למי תצביעו בבחירות הקרובות למועצת העיר?", וזהו נושא מפלגתי נטו. לאומת זאת ישנם נושאים פוליטיים חשובים, וכבר היו מי שהציעו את אותם הנושאים... ולענין חברי הכנסת. תושבי אשדוד לא הפסידו מכך, שבכנסת ה- 15 היו 3 ח"כים אשדודים: סופה לנדבר, אילן גילאון, וד"ר לסרי, בלי קשר למפלגותהם ודעותיהם. בכנסת הנוכחית יש רק אשדודי אחד - ח"כ בן-לולו, וחבל שאין יותר. כי כל המרבה - הרי זה משובך...
 
למעלה