אילן נזכר ונשכח...

HebEncode

New member
אילן נזכר ונשכח...

ב-1 בפבואר כולם הכירו את רמון וגם ב-16 בינואר כולם הכירו אותו אבל מה עכשיו ? מישהו זוכר ? למישהו אכפת ? רוב האנשים שאני מכיר לא יודעים בכלל את מספר הטיסה של המעבורת ! מה דעתכם בנידון ?
 

Kettercat

New member
כמה שזה עצוב...

אנשים פשוט ממשיכים בחייהם. גם אני ממשיכה, אין ברירה - למרות שאת אילן אי אפשר לשכוח, ואני בטוחה שאף אחד לא "שכח" אותו, אלא פשוט מקדישים פחות מחשבה אליו ופחות "מתייחסים". לא מטעם זלזול, אלא בגלל שהחיים חייבים להימשך.
 

havlaz

New member
מה שגם הכל נשכח

האלה בנאסא זזים להם לאט עם הבדיקה.. שהתקשורת לא מציקה (כי הממשלה והתקשורת עסוקים במלחמה) הם בודקים לאט לאט מה קרה.. יותר מחודש עבר ואנחנו עדין לא יודעים מה גרם להתרסקות ומי אשם בכך..
 

Kettercat

New member
דרך אגב,

שמעתי שמצאו את הקופסא השחורה של המעבורת. מישהו עוד שמע על זה? :-O
 

A d i 23

New member
כן נכון, היום בחדשות של 6:00

היום בבוקר בחדשות של 6:00 לפני שיצאתי לעבודה שמעתי שמצאו את הקופסא השחורה ולגבי כל אלה שטוענים ששכחו את אילן ושנאס"א לוקחים את הזמן שלהם... זה ממש לא נכון!!! קודם כל זה שאנשים לא מדברים על זה זה לא אומר שלא חושבים על זה... אצלי לפחות זה ככה. ולגבי נאס"א, אתם חושבים שהם נהנים מהמצב הזה? אני בטוחה שלא. ואני גם בטוחה שהם רוצים לדעת מה קרה שם לא פחות מהציבור. זה גם האבדן שלהם. אני לא חושבת שהם לוקחים את הזמן לאט לאט תחשבו על זה... הם עוד עדיין מחפשים שברים כדי לנסות לאסוף כמה שיותר מידע... זה לא פשוט!!! אם הייתם עוקבים באתר של נאס"א הייתם קוראים את כל העדכונים לתקשורת.... אם כבר אתם רוצים לבוא בטענות תפנו לערוצי הטלויזיה כאן בארץ שלא משדרים את העדכונים שיוצאים ממשרדי נאס"א.
 

HebEncode

New member
אני דווקא נכנס ל...

אתר של נאס"א כל יום, וגם לאתר הרשמי שלהם על תוכנית החלל המיואשת. וזה באמת גרוע עבור נאס"א הם לא יוכלו לשגר מעבורת מיואשות עד שלא ידעו מה קרה ל"קולומביה" ובנתיים זה עומד על סילון גז
 

Kettercat

New member
../images/Emo45.gif מעניין לראות מה הם יגלו...

וימצאו בעקבות הקופסא השחורה.
 
למעלה