אימון ראשון בפורום

waldmanisrael

New member
ממש תאור שמאפשר להיות בעולמך../images/Emo182.gif

אני יכול לראות ממש תמונות וחיים,וגם שמח לשמוע שמצאת את חברת האנשים שמתאימים לך.ובעיקר את חברת עצמך. לגבי הריחוק והבדידות,אולי שווה לחפש דרכים שיתנו מענה טוב יותר לצרכים שלך.
קצת חבל לי לשמוע את החויות שלך מישראל.
בכול מקרה את כאן איתנו,ואולי אחרי שנגשים את היעדים הכלכלים שלנו נעשה "ישיבת העצמה" אצלך..
תודה על התאור היפה {חסכת לי כרטיס טיסה} אגב במה את עוסקת?
 

spectacular

New member
לדעתי

לא חסכתי לך כלום....
תיאורים ואפילו תמונות לא מתקרבים לעוצמת החוויה, וזה נכון בכל דבר כנראה, פריצת דרך אחת שאני מחפשת כרגע, היא אכן בנושא החברתי, עדיין לא הגדרתי לעצמי מה אני רוצה,כנראה שאני לא יודעת, ולכן זה נושא רדום,ואין לי החלטות לגביו, אני משקיעה המון אנרגיה וזמן בעבודה,אני אחות בטיפול נמרץ,(ילדים) וגם לומדת כרגע קורס שקשור לעבודה שמבחינתי יהווה טבילת אש ראשונה בלימודים כאן,ויאתגר את היכולת שלי לשליטה בשפה האנגלית, יש לי שני ילדים בגיל 15,16,והם משגעים אותי כמו שצריך... בן זוג קנדי, וזה בטח לא אומר לך כלום ,אבל זה קצת כמו לערבב סחוג עם ריבה,צריך המון יצירתיות,ויוצא מתוק וחריף ביחד,לפעמים קשה לעכל... וכמובן כולכם מוזמנים ל"ישיבת העצמה" אצלי בבית, אז דוקא כדאי להתחיל לחסוך לכרטיס טיסה,(אירוח ופינוקים עלי...)
 

waldmanisrael

New member
תודה על ההזמנה../images/Emo51.gif../images/Emo77.gifיש סיכוי

שנבוא.אני מאחל לך פריצות דרך ביצירתיות בזוגיות.ולגבי הנושא החברתי הרדום,שווה להתעורר ליראות מה הדבר שמסתתר מיתחת.. בהצלחה עים הטבילת אש.
להתראות
 
למעלה