"אין אזרחות בלי נאמנות" - שאלת הקיום שלנו

Rafuf1

New member
"אין אזרחות בלי נאמנות" - שאלת הקיום שלנו

ליברמן הצליח בבחירות אלו לקרוע את הכיסוי המזוייף מעל פניה המכוערות של המדינה באימרה אחת "בלי נאמנות אין אזרחות" משפט זה הצליח לקומם עלינו את כל האנשים שהם אולי יהודים אבל אינם ראויים לקבל זכות של אזרח במדינה, נהפוך הוא הם אינם ראויים לחיות כאן . מדהים שחיצי הארס הראשונים הגיעו ממקור בלתי צפוי - הרב עובדיה יוסף - ברור שהרב מייצג חלק דתי בחברה הישראלית חלק ששומר מצוות וחלק שהוא חרדי מזרחי. מכייון שחלק זה לא רואה בעין אחת עם העם את המושג של נאמנות לחברה הישראלית אלא מבין את המושג של נאמנות למצוות והנחיות הרב נוצר מצב בו מבין כבוד הרב, שבמושגים של ליברמן או כל אדם התומך במפלגה של ש"ס הוא אינו נאמן לדרכה של מדינת ישראל. ולפיכך אין לו שום זכות לדרוש איזה שהן דרישות. מכיוון שהרב הבין זאת הוא פתח במתקפה אנטישמית ופרועה על ליברמן - איש שהוא"שטן" נמנה עם אוכלי חזיר רוסיים וכל מיני חידודי לשון שלא נפרט אותם כאן. ליברמן מדבר על לתת למדינה הזו מהלב ומהנפש ומי שייתן גם יקבל משפט הוגן לחלוטין ברור שמי שאין ביכולתו לתרום או לתת מסיבות מוצדקות גם הוא ייקבל כי זאת מהותה של חברה תקינה. אבל מי שלא רוצה לתת ומי שרוצה רק לקחת ובנוסף גם לפגוע אזי אין לו זכות קיום במדינה. מכייון שהאוכלוסייה המיוצגת על ידי ש"ס הורגלה על ידי ש"ס רק לקבל ולא לתת(לא בהכרח עלידי גיוס אלא שירות לאומי ועוד) נוצר שאלה מהותית בדבר נאמנותה של אוכלוסיה זו למדינה. מדהים שמי ששונא היום את ליברמן ומדבר סרה נגדו הם אויבינו הערבים ביחד עם אנשי דת יהודים. כל אחד מסיבה שונה כמובן אבל המשותף בין שניהם היא אי הנכונות להיות נאמנים לעקרונות המדינה הציונית ולשתף פעולה עם דרכה. ליברמן אומר הכל במשפט אחד - לא רק ערבים אלא גם יהודים המבצעים מעשים נגד המדינה או אזרחיה כמו פושעים, ארגוני פשע , או אזרחים שלא רוצים לתרום כלום ולקבל זכויות ומימון . אנשים אלו לא יהיו זכאים לזכויות של אזרח מהשורה. כי אזרח מן השורה עובד משרת בצבא משלם מיסים כמו חמור אבל ממשיך בדרכו הגיע הזמן שהאנשים הטובים יפסיקו להיות עבדים של האויבים והפרזיטים מבפנים. המדינה היום מחזיקה חרדים, ערבים ששונאים את עצם קיומינו ופושעים יהודיים שלמעשה שולטים כבר בחלקים גדולים של המדינה ומשלחיטים טרור יותר גרוע מכל אוייב. את זה הגיע הזמן להפסיק.לעצור את הכאוס מבפנים ורק אז להתייצב מאוחדים מול אוייב. הריקבון החברתי והערכי מבפנים הוא כל כך עמוק עד שלא נוכל להתמודד עם הסכנות מבחוץ. ליברמן הוא איש תוכחה שאומר את האמת. והאמת הזו לא נוחה לברק לא נוחה לציפי לא נוחה אפילו למפלגות הימין המפולגות יותר מתמיד. ולכן האיש חוטף קיטונות של אש מה שמוכיח שהוא צודק - אנשי התוכחה נגד העם היהודי לאורך כל ההיסטוריה היו מוקצים על ידי השלטון ומוסדותיו אבל הם אמרו את הדברים הנכונים - ליברמן אני מקווה שתוכל לשנות את נתיבו של העם הזה לנקות אותו כי הוא צועד לקטסטרופה.
 

BrutalBun

New member
מסכים. ואוסיף על כך עוד ציבור מסויים מאוד

קראתי בטורו השבועי של יאיר לפיד שהוא מצהיר כי הוא אינו מתכוון לשתף פעולה עם חוק האזרחות-נאמנות שאם וכאשר בעזרת השם יעבור. כלומר, לא מתכוון להצהיר נאמנות למדינה. ואני אומר - לא רוצה, לא צריך. ברוך שפטרנו.
גם ככה אמרת דברים שחזרת מהם בעבר (ע"ע ההתנקות והסכמי השלום שאם הם יפרו אותם אז צריך להיכנס בהם, אני שואל עד היום לאן זה נעלם...)
 
למעלה