אין גבולות לאושר

MARMELAD

New member
אין גבולות לאושר

הייתי חייב לשתף אתכם - התחברתי השבוע ל YES. כבר שבוע שחיי החברה שלי הפכו לבהייה מטופשת בריבוע מרצד. ופתאום - יש לי חמישה ערוצים של מוזיקה! ואני אשכרה יכול לבחור איזה סגנון בא לי לשמוע... וואו. לגב י השואלת על הקליפ עם האישה והילד המשחק בחול - ראיתי אותו, לא הספקתי למצוא עט ולכן אני לא יכול עדיין לתת לך פרטים עליו - אבל זה בהחלט קליפ מהמם.
 

**Blue-Lagoon**

New member
איזה ערוצים יש?

אמ טי וי VH1 אמ טי וי 2 MCM ומה החמישי? אמ טי וי 2 הכי טוב סוף סוף פאנק ואלטרנטיב.
 

LuNaTiC

New member
MTV2 - אז ככה...

הרעיון היה ממש ממש חביב.. אבל הם היו חייבים לשים לימפ ביזקיט כל הזמן.. ארררג.. זה ממש הורס.. גם על אם טי וי בייס אני מעוצבנת.. מצד אחד אר אנד בי, סול והיפ הופ יפים.. מצד שני ראפ טיפשי של מתלהבים.. גנגסטאס וואנאביז והכל... וי אייץ´ וואן זה קלאסי..
 

leeloo

New member
Mtv2 - גן עדן עלי אדמות לשוחרי הרוק

מלבד השירים הדביליים של כל המתלהבים האלה שאף אחד מעולם לא שמע על קיומם בגלל מוזיקת ה"דפוק בראש וצרח" שלהם והנושאים הדביליים שהם מציעים לשירים שלהם ,יש הרבה להקות שמקבלות מקום של כבוד בערוץ הזה שמגיע להן, ואלו שירים שפאשר להקשיב להם ללא הפסקה שוב ושוב, רק בגלל המוסיקה המצוינת והמילים המשונות שלא כוללות יותר מידי "אאאאאאאההההההההה". תודה לאל שיש yes. והתוודעתי ל-VH1Classic רק דרך ה-yes Games, כי זה הערוץ מוסיקה ברירת המחדל של האינרקטיבי של yes, ובכל מקרה אני מגלה מלא שירים מאוד יפים, שבכלל לא ידעתי שהם שירים שעשו להם חידוש, וכל מיני שירים ששומעים בפרסומות ומתים לדעת מאיפה השיר לעזאזל ומי המבצע כמו "i´m wishing on a star" מפרסומת של פלאפון או סלקום נדמה לי, שיר מהמם. וכל השירים של דיוויד גריי שלא יוצא לי לשמוע ככה סתם, ועוד מלא שירים נפלאים. אכן יש עולם מעבר ל-MTV הנדוש..
 

חולוני

New member
יש 6 ערוצים..

שכחתם גם את Vh1 Classic, שמדי פעם אני מוצא בו הרבה פנינות נדירות מהסיקסטיז עד הניינטיז.. למשל קליפים כמו Kayleigh של Marillion In The Army Now של Status Quo ו- I´d Do Anything For Love של Meat Loaf (זה בוב-רוברט פולסן, השמן מפייט קלאב). הנה כל ערוצי המוזיקה שיש ב Yes - MTV הרגיל וה- Same Old Shit. MTV2 - בעיקר ניו-מטאל, פאנק-רוק-פופ, אינדי, ומדי פעם גם הארד רוק ומטאל מתחילת הניינטיז. MTV Base - מוזיקה שחורה. ראפ, R&B, היפ-הופ וסול. MCM - כמו Mאה הרגיל, רק שזה ערוץ צרפתי. חוץ מזה אין ממש הבדל.. VH1 - הרגיל, כמו שיש לכולם. VH1 Classic - קלאסיקות רוק ופופ מהסיקסטיז עד הניינטיז. ומה - 25 בדצמבר מצטרף ערוץ חדש ל YES (יהיו כבר 7 ערוצים..), שנקרא Music Box, וזה ערוץ אינטרקטיבי שהצופים בוחרים בו את הקליפים מתוך הרשימה שיש להם ע"י הטלפון והאינטרנט..
 
השיר של מיט לוף, חרוש לי במוח....

I´d Do Anything For Love אני זוכרת שהוא רק הוציא אותו, והיו מזה חורשים עליו בmtv צהריים בוקר וערב, אני זוכרת שספרנו ושמו אותו מעל ל-6 פעמים... הייתי קטנה... אבל בכל זאת........ חרשנים הmtv האלו...
חולת נפש
 
אתה גורם למנויי כבלים לשברון לב!

לי יש רק את MTV (חרא!!!) וVH1.... אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
חולת נפש
 

MARMELAD

New member
צר לי -

אבל (עוד) סיבה מצוינת לעבור ל YES - היא המוזיקה. פתאום את רואה קליפים ע"פ פילוח מוסיקלי - פתאום את רואה קליפים מצרפת! וזאת רשימת הקליפים שאני יכול לראות - וגם את יכולה לראות את חלקם: MTV - הערוץ האירופאי הממוסחר VH1 - מוזיקה קצת יותר ישנה ו"רגועה" M2 - ערוץ MTV אלטרנטיבי - הכולל רוק לסוגיו ומוזיקה אלקטרונית - מומלץ M BASE - ערוץ למוזיקה שחורה MCM - ערוץ מוזיקה צרפתי נהדר VH1 קלאסיק - רוק בעיקר - ויותר ישן 9 - קליפים עבריים ב"נטו" YTV - תוכניות הקליפים שלהם שיש להם יציאות טובות ויוה - קליפים לטיניים בין התוכניות 33 - כל לילה שירים עבריים ברצף - עד הבוקר ובקרוב המיוזיק בוקס. בקיצור - לא חסרה מוזיקה, תודה לאל.
 
וכמו כן,

שווה להזכיר שMTV BASE מתרכז לא רק בראפ והיפ הופ, אלא גם בגאראג´ וטוסטפ, כנראה בגלל האוריינטציה הבריטית שלו. כמו כן YTV POP MUSIC היא תוכנית שווה בהחלט, בעיקר בגלל חלק מהקליפים שלא תמצאו בMTV (רוצים לראות את דני מינוג+כמה קילוגרמים מיותרים משפילה את עצמה?) ובגלל קטעי הINFO, ואף למרות נוכחותה המ-ש-ע-ש-ע-ת של מורן אייזנשטיין. את YTV TOP 20 לעומת זאת אני מתעב, ולו רק בגלל גיל קומר, המנחה מעלה הנפטלין שלה (עוד שריד לימי גל"צ העצובים).
 

**Blue-Lagoon**

New member
ה"אושר" בלראות קליפים מצרפת

לא ברור לי עדיין ממה אתה מתלהב במיוחד... לראות את אליזה הפוסטמה מקפצצת לה ושרה שירים טיפשיים למדי (תגידו תודה שאתם לא מבינים מה היא אומרת) או לראות קליפים של הלהקות ראפ הצרפתיות (או לפחות מתיימרים לשיר ראפ) לא ברור לי מה מלהיב...
 

Angel Of Tears

New member
הקליפ עם הילד והחול..

אני לא בטוחה.. אבל אולי: so way so sad של מניק סטריט פריצ´רס...(אני לא יודעת איך כותבים באנגלית...
)
 

MARMELAD

New member
רגע רגע רגע

יש שני קליפים עם ילד וחול. באחד יש שני ילדים שמשחקים בחוף הים בזמן שיש מסביבם מלחמה וזה באמ של המניק סטריט פריצ´רס. בשני - הוא קליפ בצרפתית - ויש שם ילד שמשחק בחול כשמסביב יש סופה ענקית ואמא שלו נרדמת. לאיזה מהם התכוונת?
 
למעלה