אז מה?
עובדה שעם אותו משרד תחבורה שלא עושה כלום, יש תח"צ בלילה ב-2 ערים גדולות אחרות בארץ, שאחת מהן אמנם יותר גדולה פיזית, אך שתיהן פעילות פחות בלילה מתל אביב (אפשר להתווכח על זה כמובן, אך אני חושב שהרוב יסכימו עם הטענה הלא-מדעית). חברת "דן" מקטינה ראש כמה שרק אפשר, ועל חברת "קווים" אין בכלל צורך לדבר. ולא, אני לא מצליח להבין למה לא כדאי להפעיל אוטובוס ב-2:00 בלילה גם בלי סבסוד אם האוטובוס יהיה מלא, והנסיון בירושלים מלמד שאם קצת רצון טוב - הוא יהיה מלא לפחות כמו האוטובוס של 22:00
אני לא יודע מה המצב בחיפה באוטובוסי הלילה, אבל בירושלים אני יודע שהם מלאים עד אפס מקום גם בשעה 3:00.