הסיפא של הודעתך מוזר עד חריג, ומוטב שלאאין גבול לאבסורד: מארגנים "לילה לבן" ללא תח"צ
בעוד שלצד האירועים, דרך קבע כותבים "מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית" באמת שזה כבר עובר כל גבול. מי שמעוניין להצטרף לפעולה מחתרתית קלה במהלך הלילה הלבן - נא לפנות אליי במסרים. מראש אני מודיע - לא מדובר בפעולה בלתי חוקית או הרסנית.
אתה בהחלט צודק.הסיפא של הודעתך מוזר עד חריג, ומוטב שלא
היית מעלה אותו מלכתחילה
מה הקשר לחרדי ? אתה מדבר על סוג מסויים שלאתה בהחלט צודק.
במדינה שלנו, אם אתה לא חרדי, מחאה כלשהי נחשבת לדבר מוזר עד חריג.
לילה לבן או לא לילה לבן?אין גבול לאבסורד: מארגנים "לילה לבן" ללא תח"צ
בעוד שלצד האירועים, דרך קבע כותבים "מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית" באמת שזה כבר עובר כל גבול. מי שמעוניין להצטרף לפעולה מחתרתית קלה במהלך הלילה הלבן - נא לפנות אליי במסרים. מראש אני מודיע - לא מדובר בפעולה בלתי חוקית או הרסנית.
למה בעיר שלך יש אוטובסי לילה כל סופשבוע ?לילה לבן או לא לילה לבן?
אם אתה רוצה להשתתף באירוע ולזכות בלילה לבן אמיתי אז אל תחתוך ותשאר עד הסוף וב-5:30 תחזור באוטובוס. בכל מקרה אל תצפה בישראל לתחבורה ציבורית בלילה (למעט הנס של רכבות לבן גוריון). תענוג שכזה שמור רק לפולחן קברים וברכת גרמי השמים.
כי בתל אביבלמה בעיר שלך יש אוטובסי לילה כל סופשבוע ?
מה שלא ברור שבעיר שלך (חיפה) יש אוטובוסי לילה כל סופשבוע ללא כל ארוע של לילה לבן, כולל לילות שבת. אם כך, למה בתל אביב שהיא עיר יותר גדולה לא יכול להיות תח"צ אפילו בארועים מיוחדים ?
אין קשר, האחריות היא של משרד התחבורה.כי בתל אביב
פועלות שתי חברות שעושות טובה לאנושות שהאוטובוסים שלהן בכלל יוצאים מתחנה, ומנסות כל פעם מחדש לקצץ לו"זים אפילו בקווים שהאוטובוסים של 24:00 מלאים בחיפה הקווים פועלים גם בשבת (אגב, 200 ו-210 הם הקווים היחידים בארץ שפועלים היום, אולי למעט איזורים ערביים מובהקים) ואף ברק בנתיים לא פגע בעיר ושרף אותה, אז חברת "דן" יכולה להפעיל קווים לאורך הלילה וגם להרוויח מזה יפה, אם לא בשבת אז לפחות בשאר השבוע, זה גם משהו.
ול"דן" אין כל חלק, אפילו מזערי, באשמה?אין קשר, האחריות היא של משרד התחבורה.
כל עוד משרד התחבורה לא יחייב את חברות התח"צ להפעיל את השירות בלילה, וכל עוד לא יהיה לכך מימון מצד הרשות המקומית (כמו בחיפה ובירושלים) או מספונסר כלשהו, אף חברה לא תפעיל את הקווים שלה אחרי 24:00. אין שום חברת אוטובוסים שתפעיל את השירות בלילה מרצונה החופשי ובלי סיבסוד. ולא משנה אם זו אגד, דן, קווים או מי שזה לא יהיה. הבעייה היא כרגיל עם משרדי האוצר והתחבורה, שמבחינתם הנושא הזה נמצא בתחתית סדר העדיפויות (ופה אפילו התירוץ הדתי לא קיים). כמובן שהאשמה פה נופלת גם על עיריית ת"א שלא נוקפת אצבע בעניין מול משרד התחבורה, ועל משתמשי התח"צ שממשיכים לסבול בשקט ולא עושים כלום על מנת לשנות את סדר העדיפויות (השינוי בטוח לא יבוא סתם כך ובטח שלא משר התחבורה הנוכחי שבינתיים לא מתעניין בשום נושא הקשור למשרדו, ובטח שלא בתחבורה ציבורית).
יש חלק מזערי שנקרא ראש קטן.ול"דן" אין כל חלק, אפילו מזערי, באשמה?
ראש קטן...יש חלק מזערי שנקרא ראש קטן.
אבל עצם הבעייה שבגינה לא פועלת בת"א תחבורה ציבורית בלילה (ואני חושב שבת"א צריכים לפעול אוטובוסים בכל לילה, לא רק בזמן אירועים), היא סדר העדיפויות הקלוקל של הממשלה. ברור שבדן יכלו טכנית להפעיל את הקווים גם אחרי 24:00, אך הם לחלוטין לא חייבים לעשות זאת מבלי לקבל סיבסוד על כך. ואם הסיבסוד לא מגיע מהיכן שהוא צריך לבוא, משמע מתקציב משרד התחבורה, פיתרון נוסף הוא שהעירייה תסבסד, כמו שקורה בירושלים ובחיפה. אך עיריית ת"א לא נוקפת אצבע בנידון ולא מוכנה לסבסד, על אף שהיא זו שאירגנה את האירוע.
למה הם צריכים את הסבסוד הזה?יש חלק מזערי שנקרא ראש קטן.
אבל עצם הבעייה שבגינה לא פועלת בת"א תחבורה ציבורית בלילה (ואני חושב שבת"א צריכים לפעול אוטובוסים בכל לילה, לא רק בזמן אירועים), היא סדר העדיפויות הקלוקל של הממשלה. ברור שבדן יכלו טכנית להפעיל את הקווים גם אחרי 24:00, אך הם לחלוטין לא חייבים לעשות זאת מבלי לקבל סיבסוד על כך. ואם הסיבסוד לא מגיע מהיכן שהוא צריך לבוא, משמע מתקציב משרד התחבורה, פיתרון נוסף הוא שהעירייה תסבסד, כמו שקורה בירושלים ובחיפה. אך עיריית ת"א לא נוקפת אצבע בנידון ולא מוכנה לסבסד, על אף שהיא זו שאירגנה את האירוע.
זה היה פאקינג ליילה לבן! על איזה סבסוד אתהיש חלק מזערי שנקרא ראש קטן.
אבל עצם הבעייה שבגינה לא פועלת בת"א תחבורה ציבורית בלילה (ואני חושב שבת"א צריכים לפעול אוטובוסים בכל לילה, לא רק בזמן אירועים), היא סדר העדיפויות הקלוקל של הממשלה. ברור שבדן יכלו טכנית להפעיל את הקווים גם אחרי 24:00, אך הם לחלוטין לא חייבים לעשות זאת מבלי לקבל סיבסוד על כך. ואם הסיבסוד לא מגיע מהיכן שהוא צריך לבוא, משמע מתקציב משרד התחבורה, פיתרון נוסף הוא שהעירייה תסבסד, כמו שקורה בירושלים ובחיפה. אך עיריית ת"א לא נוקפת אצבע בנידון ולא מוכנה לסבסד, על אף שהיא זו שאירגנה את האירוע.
אני חושב שצריך להביא את הנושא הזה למודעות.זה היה פאקינג ליילה לבן! על איזה סבסוד אתה
מדבר?! עמדתי אחרי כל ההופעות על אלנבי וניסיתי בסכה"כ להגיע לאיזור התמח"ת, עמדתי שם 40 דקות תמימות - ולא הצלחתי לתפוס לא מונית שרות ולא מונית ספיישל, למרות שהרחוב היה מפוצץ כליל גם באלה וגם באלה! כל מונית הייתה עם לפחות 4 אנשים בפנים ומוניות שרות כבר יצאו מהנמל מלאות לחלוטין! אם היו מפעילים קו 4 בליילה הם היו מרוויחים עליו כמו על 2 ימים רצופים; כל הליילה היה כמו שעת שיא אחת גדולה! ואני בסוף נאלצתי - עם שלושה סקסופונים עלי - לצעוד לשכונת שפירא ברגל (כאשר בדרך כל 15 מטרים נתקלתי בעוד קבוצה של נואשים שניסו לתפוס כלי תחבורה כלשהו)! ראש קטן בתחת שלי, זה היה בזיון מוחלט שהם לא הפעילו תחבורה. הנהלת דן - עצלנים וחסרי אחריות בסיסית!
והכל ביוזמת משרד התחבורה!!זה היה פאקינג ליילה לבן! על איזה סבסוד אתה
מדבר?! עמדתי אחרי כל ההופעות על אלנבי וניסיתי בסכה"כ להגיע לאיזור התמח"ת, עמדתי שם 40 דקות תמימות - ולא הצלחתי לתפוס לא מונית שרות ולא מונית ספיישל, למרות שהרחוב היה מפוצץ כליל גם באלה וגם באלה! כל מונית הייתה עם לפחות 4 אנשים בפנים ומוניות שרות כבר יצאו מהנמל מלאות לחלוטין! אם היו מפעילים קו 4 בליילה הם היו מרוויחים עליו כמו על 2 ימים רצופים; כל הליילה היה כמו שעת שיא אחת גדולה! ואני בסוף נאלצתי - עם שלושה סקסופונים עלי - לצעוד לשכונת שפירא ברגל (כאשר בדרך כל 15 מטרים נתקלתי בעוד קבוצה של נואשים שניסו לתפוס כלי תחבורה כלשהו)! ראש קטן בתחת שלי, זה היה בזיון מוחלט שהם לא הפעילו תחבורה. הנהלת דן - עצלנים וחסרי אחריות בסיסית!
מה הקשר??והכל ביוזמת משרד התחבורה!!
הביזיון הגדול של משרד התחבורה: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/895/773.html
הקשר הוא, שמשרד התחבורה לא עוסק כלל בתחבורהמה הקשר??
אין קשר, האחריות היא של משרד התחבורה.
כל עוד משרד התחבורה לא יחייב את חברות התח"צ להפעיל את השירות בלילה, וכל עוד לא יהיה לכך מימון מצד הרשות המקומית (כמו בחיפה ובירושלים) או מספונסר כלשהו, אף חברה לא תפעיל את הקווים שלה אחרי 24:00. אין שום חברת אוטובוסים שתפעיל את השירות בלילה מרצונה החופשי ובלי סיבסוד. ולא משנה אם זו אגד, דן, קווים או מי שזה לא יהיה. הבעייה היא כרגיל עם משרדי האוצר והתחבורה, שמבחינתם הנושא הזה נמצא בתחתית סדר העדיפויות (ופה אפילו התירוץ הדתי לא קיים). כמובן שהאשמה פה נופלת גם על עיריית ת"א שלא נוקפת אצבע בעניין מול משרד התחבורה, ועל משתמשי התח"צ שממשיכים לסבול בשקט ולא עושים כלום על מנת לשנות את סדר העדיפויות (השינוי בטוח לא יבוא סתם כך ובטח שלא משר התחבורה הנוכחי שבינתיים לא מתעניין בשום נושא הקשור למשרדו, ובטח שלא בתחבורה ציבורית).
אז מה?אין קשר, האחריות היא של משרד התחבורה.
כל עוד משרד התחבורה לא יחייב את חברות התח"צ להפעיל את השירות בלילה, וכל עוד לא יהיה לכך מימון מצד הרשות המקומית (כמו בחיפה ובירושלים) או מספונסר כלשהו, אף חברה לא תפעיל את הקווים שלה אחרי 24:00. אין שום חברת אוטובוסים שתפעיל את השירות בלילה מרצונה החופשי ובלי סיבסוד. ולא משנה אם זו אגד, דן, קווים או מי שזה לא יהיה. הבעייה היא כרגיל עם משרדי האוצר והתחבורה, שמבחינתם הנושא הזה נמצא בתחתית סדר העדיפויות (ופה אפילו התירוץ הדתי לא קיים). כמובן שהאשמה פה נופלת גם על עיריית ת"א שלא נוקפת אצבע בעניין מול משרד התחבורה, ועל משתמשי התח"צ שממשיכים לסבול בשקט ולא עושים כלום על מנת לשנות את סדר העדיפויות (השינוי בטוח לא יבוא סתם כך ובטח שלא משר התחבורה הנוכחי שבינתיים לא מתעניין בשום נושא הקשור למשרדו, ובטח שלא בתחבורה ציבורית).
אז מה?
עובדה שעם אותו משרד תחבורה שלא עושה כלום, יש תח"צ בלילה ב-2 ערים גדולות אחרות בארץ, שאחת מהן אמנם יותר גדולה פיזית, אך שתיהן פעילות פחות בלילה מתל אביב (אפשר להתווכח על זה כמובן, אך אני חושב שהרוב יסכימו עם הטענה הלא-מדעית). חברת "דן" מקטינה ראש כמה שרק אפשר, ועל חברת "קווים" אין בכלל צורך לדבר. ולא, אני לא מצליח להבין למה לא כדאי להפעיל אוטובוס ב-2:00 בלילה גם בלי סבסוד אם האוטובוס יהיה מלא, והנסיון בירושלים מלמד שאם קצת רצון טוב - הוא יהיה מלא לפחות כמו האוטובוס של 22:00
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.