אין גבול לאבסורד: מארגנים "לילה לבן" ללא תח"צ

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
אז מה?
עובדה שעם אותו משרד תחבורה שלא עושה כלום, יש תח"צ בלילה ב-2 ערים גדולות אחרות בארץ, שאחת מהן אמנם יותר גדולה פיזית, אך שתיהן פעילות פחות בלילה מתל אביב (אפשר להתווכח על זה כמובן, אך אני חושב שהרוב יסכימו עם הטענה הלא-מדעית). חברת "דן" מקטינה ראש כמה שרק אפשר, ועל חברת "קווים" אין בכלל צורך לדבר. ולא, אני לא מצליח להבין למה לא כדאי להפעיל אוטובוס ב-2:00 בלילה גם בלי סבסוד אם האוטובוס יהיה מלא, והנסיון בירושלים מלמד שאם קצת רצון טוב - הוא יהיה מלא לפחות כמו האוטובוס של 22:00
צודק לחלוטין

אני לא יודע מה המצב בחיפה באוטובוסי הלילה, אבל בירושלים אני יודע שהם מלאים עד אפס מקום גם בשעה 3:00.
 

הרדוף3

New member
כי בתל אביב
פועלות שתי חברות שעושות טובה לאנושות שהאוטובוסים שלהן בכלל יוצאים מתחנה, ומנסות כל פעם מחדש לקצץ לו"זים אפילו בקווים שהאוטובוסים של 24:00 מלאים בחיפה הקווים פועלים גם בשבת (אגב, 200 ו-210 הם הקווים היחידים בארץ שפועלים היום, אולי למעט איזורים ערביים מובהקים) ואף ברק בנתיים לא פגע בעיר ושרף אותה, אז חברת "דן" יכולה להפעיל קווים לאורך הלילה וגם להרוויח מזה יפה, אם לא בשבת אז לפחות בשאר השבוע, זה גם משהו.

כל מילה שלך בסלע !!!!!!!
 

Dannycom

New member
אין גבול לאבסורד: מארגנים "לילה לבן" ללא תח"צ
בעוד שלצד האירועים, דרך קבע כותבים "מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית" באמת שזה כבר עובר כל גבול. מי שמעוניין להצטרף לפעולה מחתרתית קלה במהלך הלילה הלבן - נא לפנות אליי במסרים. מראש אני מודיע - לא מדובר בפעולה בלתי חוקית או הרסנית.
"לילה לבן" בת"א - לילה שחור לתח"צ

זה באמת ביזיון מה שקרה אתמול. כמות האנשים שהגיעו הייתה יותר אפילו מיום העצמאות, ותחבורה ציבורית? כלום! אפילו החאפרים במוניות שירות, שיכלו לנצל את האירוע להרוויח כסף, לא התאימו את המסלולים ולא ניתן היה למצוא זכר למונית שירות 66 באזור דיזנגוף סנטר (בדיעבד התברר שהמוניות בכלל לא עוברות שם). כך מוניות ספיישל חגגו, והכיס של נוסעי תחבורה ציבורית התרוקן. בושה וחרפה מה שקרה פה, אבל איכשהו במדינה שמתנהלת כמדינת עולם שלישי מבחינת תחבורה ציבורית (ובעוד תחומים) לא ציפיתי ליותר.
 

יניבל1

New member
"לילה לבן" בת"א - לילה שחור לתח"צ

זה באמת ביזיון מה שקרה אתמול. כמות האנשים שהגיעו הייתה יותר אפילו מיום העצמאות, ותחבורה ציבורית? כלום! אפילו החאפרים במוניות שירות, שיכלו לנצל את האירוע להרוויח כסף, לא התאימו את המסלולים ולא ניתן היה למצוא זכר למונית שירות 66 באזור דיזנגוף סנטר (בדיעבד התברר שהמוניות בכלל לא עוברות שם). כך מוניות ספיישל חגגו, והכיס של נוסעי תחבורה ציבורית התרוקן. בושה וחרפה מה שקרה פה, אבל איכשהו במדינה שמתנהלת כמדינת עולם שלישי מבחינת תחבורה ציבורית (ובעוד תחומים) לא ציפיתי ליותר.
אל תדאג השר כץ יטפל בעניינים
אחרי שהוא יסיים את המנה סביח כמובן
 

הרדוף3

New member
"לילה לבן" בת"א - לילה שחור לתח"צ

זה באמת ביזיון מה שקרה אתמול. כמות האנשים שהגיעו הייתה יותר אפילו מיום העצמאות, ותחבורה ציבורית? כלום! אפילו החאפרים במוניות שירות, שיכלו לנצל את האירוע להרוויח כסף, לא התאימו את המסלולים ולא ניתן היה למצוא זכר למונית שירות 66 באזור דיזנגוף סנטר (בדיעבד התברר שהמוניות בכלל לא עוברות שם). כך מוניות ספיישל חגגו, והכיס של נוסעי תחבורה ציבורית התרוקן. בושה וחרפה מה שקרה פה, אבל איכשהו במדינה שמתנהלת כמדינת עולם שלישי מבחינת תחבורה ציבורית (ובעוד תחומים) לא ציפיתי ליותר.
מארגני האירועים הם אלה שאשמים!!
חברה או מלכ"ר המארגנים פעילות כלשהיא צריכים לדאוג לכך שתופעל תחבורה ציבורית אל האירועים, ומהם חזרה. מי שחשוב לו תחבורה ציבורית צריך להחרים לחלוטין אירועים מסוג זה שאין אליהם או מהם גישה באמצעות תחבורה ציבורית. כנ"ל גם לגבי כל הפעילויות המלכ"ריות של הגופים הירוקים השונים שמתקיימות בימים במקומות ובשעות שלא ניתן להגיע אליהן באמצעות תחבורה ציבורית. פעילויות רבות של הגופים הירוקים השונים, מתקיימות ביום שישי, דבר המונע מרבים להשתתף בפעילויות אלה ומאלץ את הרוצים להשתתף בהן להגיע באמצאות הרכב הפרטי. כאמור מי שחשוב לו תחבורה ציבורית צריך להחרים אירועים כאלה ולהצביע ברגליים.
 
מארגני האירועים הם אלה שאשמים!!
חברה או מלכ"ר המארגנים פעילות כלשהיא צריכים לדאוג לכך שתופעל תחבורה ציבורית אל האירועים, ומהם חזרה. מי שחשוב לו תחבורה ציבורית צריך להחרים לחלוטין אירועים מסוג זה שאין אליהם או מהם גישה באמצעות תחבורה ציבורית. כנ"ל גם לגבי כל הפעילויות המלכ"ריות של הגופים הירוקים השונים שמתקיימות בימים במקומות ובשעות שלא ניתן להגיע אליהן באמצעות תחבורה ציבורית. פעילויות רבות של הגופים הירוקים השונים, מתקיימות ביום שישי, דבר המונע מרבים להשתתף בפעילויות אלה ומאלץ את הרוצים להשתתף בהן להגיע באמצאות הרכב הפרטי. כאמור מי שחשוב לו תחבורה ציבורית צריך להחרים אירועים כאלה ולהצביע ברגליים.
הביקורת לא הוגנת
המלכ"רים הם בדרך כלל עמותות עם קומץ פעילים בתשלום, ועוד כמה מתנדבים, הנאבקים לשיפור המצב בסוגיות שונות במדינה. אין להם השפעה על חברות התחבורה הציבורית, ודאי לא כזו שיכולה להיות לפנייה של ההתאחדות לכדורגל לרכבת שתדאג לנסיעות מיוחדות למשחק כדורגל, או לפנייה של עיריית ת"א לחברות האוטובוסים שיאריכו שעות פעילות בלילה הלבן. זאת מעבר לכך שהיקף המשתתפים באירועים המאורגנים ע"י העמותות, הוא פעמים רבות בסדר של מאות אחדות עד אלפים בודדים - לעומת אלפים רבים עד עשרות אלפים באירועים המאורגנים ע"י רשויות וחברות בעלות כוונות רווח. לגבי ארגוני הסביבה באופן ספציפי, טבעם של המאבקים על השטחים הפתוחים שהם מתקיימים באתרים לא מיושבים. הוסף לכך את המגבלות הכספיות הקשות הקיימות בארגונים אלו, המונעות מהם להפעיל הסעות לאירועים, ותבין לבד למה המצב (של העדר נגישות בתח"צ) לא הולך להשתנות. החרמת אירועים אלו מצידך לא תשנה את המצב. מעבר לכך - אנשים עובדים, כך שעל האירועים בכל מקרה להתקיים בשישי/שבת.
 
הביקורת לא הוגנת
המלכ"רים הם בדרך כלל עמותות עם קומץ פעילים בתשלום, ועוד כמה מתנדבים, הנאבקים לשיפור המצב בסוגיות שונות במדינה. אין להם השפעה על חברות התחבורה הציבורית, ודאי לא כזו שיכולה להיות לפנייה של ההתאחדות לכדורגל לרכבת שתדאג לנסיעות מיוחדות למשחק כדורגל, או לפנייה של עיריית ת"א לחברות האוטובוסים שיאריכו שעות פעילות בלילה הלבן. זאת מעבר לכך שהיקף המשתתפים באירועים המאורגנים ע"י העמותות, הוא פעמים רבות בסדר של מאות אחדות עד אלפים בודדים - לעומת אלפים רבים עד עשרות אלפים באירועים המאורגנים ע"י רשויות וחברות בעלות כוונות רווח. לגבי ארגוני הסביבה באופן ספציפי, טבעם של המאבקים על השטחים הפתוחים שהם מתקיימים באתרים לא מיושבים. הוסף לכך את המגבלות הכספיות הקשות הקיימות בארגונים אלו, המונעות מהם להפעיל הסעות לאירועים, ותבין לבד למה המצב (של העדר נגישות בתח"צ) לא הולך להשתנות. החרמת אירועים אלו מצידך לא תשנה את המצב. מעבר לכך - אנשים עובדים, כך שעל האירועים בכל מקרה להתקיים בשישי/שבת.
כוונתך שאין להם השפעה חיובית על חברות התח"צ
השפעה שלילית דווקא יש להם- ע"ע קו הרכבת לירושלים שיחנך בעזרת המלכ"רים הירוקים במאה ה-22 .
 
כוונתך שאין להם השפעה חיובית על חברות התח"צ
השפעה שלילית דווקא יש להם- ע"ע קו הרכבת לירושלים שיחנך בעזרת המלכ"רים הירוקים במאה ה-22 .
זו התוצאה של העדר שיתוף ציבור
כאשר יזמים מעמידים את הציבור בפני עובדות, אלו התוצאות. כאשר יזמים - הן רשויות המדינה והן פרטיים - יתחילו לשתף את הציבור בתכנון כבר בשלבים מוקדמים, ויהיו פתוחים לשינויים, יש סיכוי שהתוצאות תהיינה טובות בהרבה, הן לנוף הארץ, הן לציבור והן לכיסם של היזמים שמכינים תוכניות הרסניות ואח"כ מבזבזים שנים בדחיית התנגדויות הציבור. כנראה שהמשיח יגיע לפני שזה יקרה..
 

הרדוף3

New member
הביקורת לא הוגנת
המלכ"רים הם בדרך כלל עמותות עם קומץ פעילים בתשלום, ועוד כמה מתנדבים, הנאבקים לשיפור המצב בסוגיות שונות במדינה. אין להם השפעה על חברות התחבורה הציבורית, ודאי לא כזו שיכולה להיות לפנייה של ההתאחדות לכדורגל לרכבת שתדאג לנסיעות מיוחדות למשחק כדורגל, או לפנייה של עיריית ת"א לחברות האוטובוסים שיאריכו שעות פעילות בלילה הלבן. זאת מעבר לכך שהיקף המשתתפים באירועים המאורגנים ע"י העמותות, הוא פעמים רבות בסדר של מאות אחדות עד אלפים בודדים - לעומת אלפים רבים עד עשרות אלפים באירועים המאורגנים ע"י רשויות וחברות בעלות כוונות רווח. לגבי ארגוני הסביבה באופן ספציפי, טבעם של המאבקים על השטחים הפתוחים שהם מתקיימים באתרים לא מיושבים. הוסף לכך את המגבלות הכספיות הקשות הקיימות בארגונים אלו, המונעות מהם להפעיל הסעות לאירועים, ותבין לבד למה המצב (של העדר נגישות בתח"צ) לא הולך להשתנות. החרמת אירועים אלו מצידך לא תשנה את המצב. מעבר לכך - אנשים עובדים, כך שעל האירועים בכל מקרה להתקיים בשישי/שבת.
אפשר לארגן פעילות מלכ"רית ביום חול בערב!!!
מדוע ולמה לא ניתן לארגן פעילות מלכ"רית ביום חול בשעות הערב?? נכון שגם אז תהייה בעיה לחלק מהרוצים להשתתף בפעילות מלכ"רית זו, אבל בכל זאת מספרם קטן מאוד. בכל מקרה עדיף יום חול בשעות הערב, מאשר ביום שישי/שבת/מוצ"ש/ערב-חג/חג/מוצאי-חג!!!!!
 
אפשר לארגן פעילות מלכ"רית ביום חול בערב!!!
מדוע ולמה לא ניתן לארגן פעילות מלכ"רית ביום חול בשעות הערב?? נכון שגם אז תהייה בעיה לחלק מהרוצים להשתתף בפעילות מלכ"רית זו, אבל בכל זאת מספרם קטן מאוד. בכל מקרה עדיף יום חול בשעות הערב, מאשר ביום שישי/שבת/מוצ"ש/ערב-חג/חג/מוצאי-חג!!!!!
תגובתך מוזרה ומנותקת מהמציאות
ראשית, בכל השטחים הפתוחים - אין מה לבצע אירועי לילה, אלא אם ברצונך לפרנס עורכי דין שיתבעו את המארגנים על נזק הנגרם למטיילים לא מנוסים כתוצאה מתעייה בשטח, חבלות וכיוב'. שנית - גם באזורים עירוניים, אירועי ערב לא ימשכו משפחות עם ילדים (שהולכים לישון מוקדם). לדעתי פעילות ביום שישי/שבת היא אופטימלית עבור כל גוף שרוצה למקסם את מספר המשתתפים באירוע שלו.
 

הרדוף3

New member
תגובתך מוזרה ומנותקת מהמציאות
ראשית, בכל השטחים הפתוחים - אין מה לבצע אירועי לילה, אלא אם ברצונך לפרנס עורכי דין שיתבעו את המארגנים על נזק הנגרם למטיילים לא מנוסים כתוצאה מתעייה בשטח, חבלות וכיוב'. שנית - גם באזורים עירוניים, אירועי ערב לא ימשכו משפחות עם ילדים (שהולכים לישון מוקדם). לדעתי פעילות ביום שישי/שבת היא אופטימלית עבור כל גוף שרוצה למקסם את מספר המשתתפים באירוע שלו.
לפעילות בשישי ושבת ניתן להגיע רק ברכב הפרטי
דבר שאיננו ידידותי לסביבה. מי שאין ברשותו רכב פרטי, אין באפשרותו להשתתף בפעילויות מלכ"ריות!! אלא אם כן הוא גר בסמוך למוקד הפעילות.
 
לפעילות בשישי ושבת ניתן להגיע רק ברכב הפרטי
דבר שאיננו ידידותי לסביבה. מי שאין ברשותו רכב פרטי, אין באפשרותו להשתתף בפעילויות מלכ"ריות!! אלא אם כן הוא גר בסמוך למוקד הפעילות.
יש אוטובוסים ביום שישי, ובתדירות לא רעה
 

oethat

New member
שירות האוטובוסים והרכבות מופסק בשעה מוקדמת!!!
לכל חלקי הארץ ללא יוצא מן הכלל!!!!!
ביזיון נוסף שהוא ניצול לרעה של הסטטוס קוו
בהפסקה המוקדמת של תח"צ בימי שישי רואים היטב את הניצול לרעה מצד מפעילי תח"צ של הסטטוס קוו. בחורף, כאשר השבת נכנסת ב- 16:00, יכולים להפעיל אוטובוסים עד כניסת השבת, והרבה פעמים אפילו מעבר לכך, ואילו בחודשים מאי, יוני ויולי, כאשר השבת נכנסת רק בסביבות 19:30, הרבה אוטובוסים מפסיקים את השירות יותר משעתיים לפני כניסת השבת. אם באמת הקריטריון היה הסטטוס קוו בנושא השבת, היו יכולים בקיץ להפעיל אוטובוסים ללא כל בעיה לפחות עד 19:00, כמו שבחורף מפעילים אוטובוסים עד כניסת השבת, אבל כרגיל, חברות תח"צ מנצלות את המצב, ומפסיקות את השירות (כמו בלילה לבן) הרבה זמן לפני כניסת השבת ללא כל קשר עם הסטטוס קוו.
 

הרדוף3

New member
ביזיון נוסף שהוא ניצול לרעה של הסטטוס קוו
בהפסקה המוקדמת של תח"צ בימי שישי רואים היטב את הניצול לרעה מצד מפעילי תח"צ של הסטטוס קוו. בחורף, כאשר השבת נכנסת ב- 16:00, יכולים להפעיל אוטובוסים עד כניסת השבת, והרבה פעמים אפילו מעבר לכך, ואילו בחודשים מאי, יוני ויולי, כאשר השבת נכנסת רק בסביבות 19:30, הרבה אוטובוסים מפסיקים את השירות יותר משעתיים לפני כניסת השבת. אם באמת הקריטריון היה הסטטוס קוו בנושא השבת, היו יכולים בקיץ להפעיל אוטובוסים ללא כל בעיה לפחות עד 19:00, כמו שבחורף מפעילים אוטובוסים עד כניסת השבת, אבל כרגיל, חברות תח"צ מנצלות את המצב, ומפסיקות את השירות (כמו בלילה לבן) הרבה זמן לפני כניסת השבת ללא כל קשר עם הסטטוס קוו.
והכל כמובן ביוזמת משרד התחבורה!!
וביוזמת נערי האוצר ומר ראובן גרונאו שאם רק היו יכולים היו מבטלים על ידי חקיקה את התחבורה הציבורית. ומי שאין לו את האפשרות להחזיק רכב פרטי שיילך ל....................... המבין יבין. וחברות התח"צ עושים טובה שהם מספקים בכלל את מה שהם מספקים. משחקים אותה כל הזמן ראש קטן.
 

down under

New member
והכל כמובן ביוזמת משרד התחבורה!!
וביוזמת נערי האוצר ומר ראובן גרונאו שאם רק היו יכולים היו מבטלים על ידי חקיקה את התחבורה הציבורית. ומי שאין לו את האפשרות להחזיק רכב פרטי שיילך ל....................... המבין יבין. וחברות התח"צ עושים טובה שהם מספקים בכלל את מה שהם מספקים. משחקים אותה כל הזמן ראש קטן.
שמואל א' כ"א פסוקים אחרונים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה