אין עובר ודופק

יקרה,

מצטערת לשמוע :( מאחלת לך לעבור את החלק הזה בקלות ובכמה יותר מהר וטוב ולהיקלט במהרה ולחזור אלינו!!!
 

mali891

New member
אין עובר ודופק

שלום,
הלכתי לעשות בדיקה בשבוע חמש+2 , הרופא זהה שק הריון ברחם + קוטב עוברי ומצב דומה לשבוע חמש +4.
לאחר שבוע היה לי דימום חום קטנטן והלכתי לרופא נשים שלי ( רופא אחר) אשר ביצע לי בדיקה בשנית וטען שהוא רואה שק ואולי שק חלמון והיה מצפה ליותר בשבוע שש +2.
אז הראתי לו את המכתב שהרופא הראשון כתב וגם תמונה שהוא רואה קוטב עוברי אך ענה בזלזול שהוא לא רואה כלום. אמר לי לחזור עוד שבוע לבדיקה נוספת ונראה כי לא היה אופטימי. שאל בנוסף אם יש לי בחילות והקאות ועניתי לו שהיה אך נפסק מעט.
אני יודעת שהלכתי לגילוי מאוד מוקדם אך הייתי מחויבת בגלל הריון חוץ רחמי בעבר.
אני מאוד חוששת ומאוכזבת.
אשמח לשמוע דעות בנושא.
תודה לכן
 

a morph

New member
האם מדובר בהריון טבעי או אחרי טיפולים?

בהריונות טבעיים מועד הביוץ\ההתעברות אף פעם לא ידוע במדויק ויכולה להיות סטייה די גדולה בין גיל הריון המחושב לפי וסת אחרונה לגילו האמיתי. במקרה כזה אני ממליצה לך להתאזר בסבלנות של פיל
ולחזור על הבדיקה עוד שבוע.
אגב, השאלה על בחילות והקאות היא סתם שאלה מפגרת ומיותרת, לא לכולן יש את זה ובטח לא בשלבים כל כך מוקדמים, וגם כשזה נעלם זה בסדר ולא אומר כלום, מניסיון.
 

רינת4861

New member
קודם כל יקרה

תחליפי רופא!! גם לנו ביישוב יש רק רופא אחד ציני ומתנשא... הייתי אצלו פעם אחת בשבוע 6+1 אמר לי שהוא רואה שק הריון וחלמון ולחזור עוד שבוע לראות מה קורה.... דיבר בקרירות ובזלזול בלי שום רגש ואמפתיה וכמובן שלא חזרתי אליו יותר.
כמה ימים אחר כך שבוע 6+5 פניתי למוקד כי כבר הייתי מאוד סקרנית לגבי הדופק וברוך השם נצפה דופק. הבנתי ש-6+5 כבר אמורים לראות (אצלי גיל ההריון הוא מאוד מדויק).
אז שלא תיפול רוחך, לדעתי עוד מוקדם...
בשורות טובות אמן
 
יקרה,

זה לא אומר כלום עדיין ונשמע שהגעת מוקדם. וככ מבאס שהרופא השני היה לא נחמד דווקא כשאנחנו הכי צריכות אמפתיה . תעדכני איך את אחרי הבדיקה אחרי שבוע!! מחזיקה אצבעות להמשך היריון תקין!!
 
למעלה