אינפורמציה מעניינת בנוגע לעונה הקודמת

retard boi

New member
אינפורמציה מעניינת בנוגע לעונה הקודמת


יצא לי להכנס היום לאתר של רוב ססטרנינו וגיליתי אינפורמציה מעניינת על העונה הנוכחית ועל העונה הקודמת.

זוכרים בעונה הקודמת שקולטון פיתח שנאה חסרת הגיון כלפי ביל תוך כדי רמיזות של העורכים על אינטרנס גזעני? אז כנראה אכן מדובר בשטות מוחלטת.
קולטון התארח בפודקאסט של רוב, נשאל על כל הסיפור הזה וחשף אינפורמציה שכנראה לא ממש מותר לו לחשוף. הנהלים בנוגע לבעלות על אליל החסינות הם הרבה פחות גמישים בהישרדות האמריקאית וכאשר למשהו יש אליל אסור לאף אחד אחר לקחת אותו. ביל ככל הנראה לא ממש היה מעודכן בנוגע לנהלים והחליט על דעת עצמו לגנוב את האליל של קולטון ולזרוק אותו לים. לאחר כמות נכבדת של דרמות מצד קולטון לאחר שהוא גילה שהאליל נעלם ההפקה התערבה, ידעה את כולם שביל הוא האשם הדבר והביאה לקולטון אליל חדש.
איכשהו העורכים עשו טוויסט ודי הציגו את הסיפור כסתם סלידה של קולטון שמונעת ע"י גזענות תוך כדי הפיכתו לפליט הריאליטי השנוא ביותר באותה תקופה בזמן שהטינה שלו כלפי ביל היתה די מוצדקת.

בנוגע לעונה הנוכחית. RC, שאגב פונתה מביתה בעקבות הוריקן סנדי, חשפה בראיון ההדחה שלה שסקופין וליסה הכירו את את השני באופן אישי לפני שהעונה התחילה והשיחה שהיתה בינהם היתה מעבר ל"זיהיתי אותך בעובדות החיים ואני מעריץ שרוף".
כמו כן היא אמרה שהיא ידעה שיהיה פיצול קולות ויש סיכוי שהיא עפה אבל היה כל כך הרבה בלאגן באותו יום וג'ף היה כל כך הפכפך שהיא לא היתה סגורה מי מבין השלושה שקיבלו קולות היה באמת בסכנה כך שהיתה לה עוד תקווה.
 

אורישקי

New member


פששש מענייין!!!
אולי זה מצדיק למה קולטון כעס עליו אבל עדיין הוא היה מעבר לזה דרמה קווין דוחה ומעצבן. הסיפור עם הגזענות רק הוסיף לגועל ממנו אבל הוא עדיין אחד המתמודדים שהכי שנאתי והכי עיצבנו אותי בכל העונות (יחד עם קוקראן).
ומעניין גם מה שRC אומרת, חמודה היא, כנראה זה מה שגרם להצבעה של סקופין שהבין כבר שג'ף רוצה להעיף את פנר, אז הוא נתן הצבעה לפנר כדי שאם לא ישלוף את האליל RC תשאר בלי הצבעה חוזרת.
ומעניין מה הסיפור שלו ושל ליסה.
 

NP16

New member


ממש מעניין לקרוא. האמת אף פעם לא תפסתי את קולטון כגזעני . דוחה אני עדיין חושב שהוא דוחה כי את הצורת התבטאות וניסוחים שלו והגישה שלו אי אפשר לערוך.

כשסקופין נכנס לשבט ליסה כזה צרחה "איי לאב יו" או משהו כזה, חשבתי שהיא פקאצה כהרגלה
אז הבנתי עכשיו.
 

Double U

New member
מעניין...

אני לא חושב שהעניין עם קולטון נכון, הוא ידוע בתור חיב"ס רציני ובראיון הדחה שלו אמר שהוא היה בברית פיינל 4 עם ג'יי, צ'לסי וקים (מה שלא היה ולא נברא). ואם ביל אכן עבר על חוקי המשחק, למה ההפקה נתנה לו להנחות survivor live after show באתר של CBS אחרי כל פרק בעונה הנוכחית? אם זה היה נכון ההפקה לא הייתה רוצה שום קשר עם בן אדם כזה.
מה גם שבכל מקרה קולטון היה אידיוט ועובדה שאפילו ג'ונאס שהיה בן ברית קרוב שלו אמר שהפינוי של קולטון היה קארמה על ההתנהגות שלו.

מה שRC סיפרה מאוד מטריד אותי האמת. באיזה קטע הם הכירו לפני התוכנית? אני יודע שליסה מעריצה של הישרדות ופגשה שורדים שונים בכל מיני אירועים אבל האם היא הכירה את מייקל באופן אישי ברמה של ברית pre-game? אם כן אני ממש מקווה שאף אחד מהם לא יגיע לגמר/ינצח.
 

retard boi

New member


קים דאגה שכל בן אדם שנמצא על האי יחשוב שיש לו ברית רביעייה אחרונה איתה ועם צ'לסי וקולטון וג'יי היו הרבה יותר קרובים ממה שנצפה על המסך אז החלק זה נשמע לי אמין בהחלט.
לא נראה לי שהוא גם משקר בנוגע לביל. הוא נשמע מאוד מפוייס ורציונלי במהלך הראיון ודי הודה שהוא התנהג בצורה מזעזעת כלפי כריסטינה וליף באופן חסר הצדקה אז קשה לי לאמין שהוא ימציא את זה. יש מצב שזה גם מסביר את הקטע ההזוי של התנדבות ללכת לטרייבל למרות שהם ניצחו (ביל הודח באותו פרק).

בנוגע להנחיית התוכנית אין באמת קשר. בדומה לרוב אנשי התקשורת שמגיעים לתוכנית הקריירה של ביל כשחקן ומנחה די עומעמה בביוגרפיה שלו (הוא בין הבודדים שם שהיו להם רזומה די ארוך ב imdb לפני ההשתתפות בתוכנית) והוא בסך הכל בחור מאוד כריזמטי ואהוד אז נראה לי שהפקטורים האלה שיחקו לטובתו. לאנשי טלוויזיה אכפת בעיקר על לעשות טלוויזיה טובה ופחות מהפרות מוסר כאלה או אחרות בשעשעון ריאליטי.

לא נראה לי שליסה וסקופין הם הראשונים שהגיעו עם ברית pre-game לתוכנית או לפחות הכירו זה את זה. רוב האנשים שמגיעים לשם הם מקליפורניה ונמצאים באותו תחום עיסוק.
 

Double U

New member


כמו שעומר אמר, גם אם זה קרה וגם אם לא זה עדיין לא משנה את היותו בן אדם דוחה.
לגבי ביל - CBS לא היו רוצים קשר עם בן אדם שעשוי היה לחבל בצורת המשחק. יש להם כמעט 400 שורדים עכשיו, מכולם הם בחרו דווקא בביל להנחות את התוכנית הזאת? ראיתי את התוכניות של זה עד עכשיו והוא אחד האנשים הלא כריזמטיים שיכלו לבחור

ליסה וסקופין - זה בדר"כ קורה בעונות אולסטארס, לא זכור לי שזה קרה בעונה רגילה. זה רק ממשיך לחדד לי שההפקה מלהקת בכוונה אנשים שהשחקנים החוזרים יוכלו להתחבר אליהם בקלות (או יותר גרוע - כאלה שהם הכירו לפני). ככה היה ב22 ו23.
 

NP16

New member
לא צריך להשתגע


זה שהם הכירו , לא אומר שעשו ברית פרה-גיים ,
לא ברור מה ההיכרות שלהם, וגם אם כן,
זה לא אומר שלא מגיע להם לזכות או להגיע לגמר אם ישחקו משחק מספיק הוגן וטוב.
בן ברית אחד לא מבטיח לך להגיע לגמר.
 

Double U

New member


שמעתי את הראיון של RC עם RC (רוב ססטרנינו
) והיא אמרה שהם הכירו בזכות העבודה שלהם. לא הבנתי אם עבדו אחד עם השני באופן ישיר או עקיף ואני מקווה שההפקה לא ידעה מזה. כי אם כן, זה לא נראה טוב.
 

Confide In Omer

New member


נראה לי הזוי שמשהו כזה יקרה וההפקה תצא מגדרה להחביא את זה. בכל אופן, גם אם זה קרה וגם אם לא - ההתנהגות של קולטון היתה מגעילה הרבה מעבר להתנהגות שלו כלפי ביל. או שאולי גם כריסטינה וליף ניסו לגנוב לו את האליל?
 


בלי קשר לאליל, קולטון התנהג מגעיל לא רק כלפי ביל, אלא גם כלפי ליף ואפילו כלפי כריסטינה, שלא עשתה לו שום דבר רע.
 

survivortvk3

New member


וואלה מפתיע העניין הזה

ולחשוב מה עריכה יכולה לעשות

בכל מקרה קולטון עדיין
 

B R A Y E R

New member
מנהל
צודק!

יש כתר למלך, וכתר למלכה. כיסא ליד כיסא. ראסל לצד סירי

 

B R A Y E R

New member
מנהל
זה כן!

לתת
למישהו שהוא לא ראסל זה ביזוי כבודו וכבוד מלכותו!
 
למעלה