'איסור הגידול': גזרה משמיים או פשע נגד האנושות?

mtg2008

New member
'איסור הגידול': גזרה משמיים או פשע נגד האנושות?

"אם המילים 'חיים, חירות, והמרדף אחר האושר' לא כוללים את הזכות להתנסות עם התודעה שלך, אז מגילת העצמאות איננה שווה את ההאמפ עליה היא כתובה" – טרנסי מקנה, מדענית אלטרנטיבית.

"כמעט כל התרופות רעילות, אין תרופה שלא יכולה להרוג את המשתמש בה. אך מריחואנה איננה חומר כזה. אין תיעוד במהלך כל ההיסטוריה על שימוש במריחואנה שגרם למוות. […] במילים פשוטות מדענים לא הצליחו לדחוף לחיות מספיק מהחומר כדי לגרום למוות. במילים אחרות מריחואנה [בניגוד לתרופות מרשם] איננה יכולה לגרום למוות. […] מריחואנה בטוחה הרבה יותר ממוצרי מאכל אותם אנו צורכים בכל יום. […] מריחואנה, בצורתה הטבעית, היא אחד מחומרי הטיפול הפעילים הבטוחים ביותר המוכרים לאדם". שופט חוק מנהלי בסוכנות לאכיפת חוקי הסמים ה-DEA.
ייתכן ויש לך כל חוקי זכויות האזרח שאתה צריך, ייתכן שיש לך חופש פוליטי כזה או אחר, אבל כל עוד אינך שולט במה שאתה צורך כאנרגיה ומזון בסיסי לגופך אתה לא באמת חופשי!!!
הודות לירוקים, דלקים ביולוגיים אמורים היו אמורים למנוע את תופעת ההתחממות הגלובלית. אך התוצאה גרמה לעלייה במחירי המזון. יש דלק ביולוגי אחד שהוא יוצא דופן, הוא נקרא האמפ. ממש כמו עצים הוא עוזר לאזן את רמות הפחמן הדו-חמצני באטמוספרה. להבדיל מעצים הוא גדל אחרי ארבעה חודשים בלבד.
הצמח גם מחזיר חנקן לאדמה, שהכרחי לגידולם של יבולים אחרים. הצמח איננו זקוק לחומרי דישון או הדברה.
'הודות' לחוקי איסור גידול מריחואנה בארצות הברית, טיפוח האמפ בממלכה המאוחדת, מותר רק ברישיון. ומכאן שמחירו, תחת חוקי הביקוש והיצע, גבוהה.
ההאמפ הוא מקור תזונה המושלם ביותר לגוף האדם. הוא מאוזן בצורה מושלמת: 33 אחוז חלבון, ההכרחי לחיזוק ותיקון השרירים; עשיר באומגה 3,6,9, החיוניים לתיקון התאים ולמצב בריאות מנטלי תקין.
בזמן שלצמח אין בעייה לגדול כמעט בכל איזור בעולם, אנחנו חייבים לתהות מדוע 800 מיליון אנשים בכדור הארץ גוועים ברעב, וכתוצאה מכך 25 מיליון מהם מתים כל שנה – כאשר היו יכולים להזין את עצמם בעזרת הצמח.
ב-2011 מחקר אקדמי הראה שארצות הברית יכולה לספק לעצמה את כל האנרגיה שהיא צריכה ללא רכישה ממקורות זרים. ב-1930, ייצר הנרי פורד מכונית מ…האמפ. שלא כמו מתכת, הרכב לא התעקם גם כאשר הכו ברכב בפטיש. בגלל שהרכב היה קל יותר מרכב רגיל, הוא גם היה יעיל יותר מבחינת צריכת דלק. הרכב נע על שמן קנבוס ללא פחמן.
רודולף דיזל גם תכנן את המנוע המקורי שלו שירוץ על שמן האמפ. BMW משתמשת היום בהאמפ כחלק מהתהליך להפוך את הרכב יותר קל למחזור, ויותר ידידותי לסביבה.
במהלך מלחמת העולם השנייה, צבא ארצות ארה"ב השיק את מבצע האמפ לניצחון, שכלל סרט דוקומנטרי על הרווחים של חקלאות הצמח.
כמובן בגלל הקנאביס היו שטענו שצריך להחרים את הצמח, התקשורת נהגה להזהיר שמריחואנה עלולה להמיס את המוח. למרות אפקט כיווץ המוח של התקשורת, אין הוכחה שקנאביס גורם להשפעה שלילית על המוח או על הגוף. אך מה שכן העידו חוקרים שדווקא אותן תרופות מרשם הן שיוצרות כל מיני פגעים ומחלות לגוף ולמוח. ספרו את הסיפור הזה, שהאמפ לא חוקי, לאמא של אחד מאותם 800 מיליון אנשים מורעבים, מדוע אסור להם לגדל את הצמח.
אין קורבן ב"פשע" הזה, איש לא נפגע מאחזקה, הפצה או גידול מריחואנה, לפי החוק המקובל יש לנו הזכות לגדל למכור ולצרוך מריחואנה. אז יש לנו צמח אחד שיכול לפתור בעיות אומרים המומחים, רק ש… אוי כמה חבל הצמח לא חוקי. אם חיפשתם הוכחה לאג'נדה מתואמת נגד האנושות הרי היא לפניכם. קראו את העובדות הבאות שנמצאות בסרטון שהפיק צבא ארצות הברית, ואז הזילו דמעה על מוות מיותר, נזק לסביבה שנגרם שלא לצורך, וכמובן רמיסת זכויות אדם שנוצרים מחוסר הרצון התמוהה לבטל את האיסור על המריחואנה ועל ההאמפ. חמדנות ובערות קודמים להכל, לפני הזכות לחיות בכבוד, לפני הזכות לחיות בעולם בריא ולפני הזכות לחיות בכלל:
– ניתן לייצר יותר מ-25,000 מוצרים מהאמפ.
– את ההאמפ גידלו במשך 12 אלף השנים האחרונות עבור טקסטיל, נייר, מזון והשראה.
– כאשר נכנסו לעידן התעשייה, החלו להשתמש בשמן ההאמפ עבור שימון מכונות.
– מגידול פרא ניתן להפיק 300 גלונים של שמן לדונם, כמויות גבוהות בהרבה מקנולה למשל – ולכן הוא יכול לתת מענה גם כדלק ביו-כימי.
– ניתן לייצר מוצרי בנייה כמו קורות. ניתן לעשותן קלות או קשות יותר מקורות עץ.
– ההאמפ יכול להפיק 3-8 טון סיבים יבשים לדונם, כפול ארבע ממה שיפיק יער ממוצע.
– הליך ההפקה שלו יהיה זול ורעיל פחות מהעץ.
– כן, ניתן להמיר האמפ לנייר איכותי ועמיד יותר מנייר עץ, אותו נייר ניתן יהיה למחזר מספר רב של פעמים הרבה אחרי שנייר העץ יתכלה. [ולכן עדיף שנשתמש בעץ]
– האמפ גודל בצורה טובה בסוגים שונים של אקלים ואדמה מכל הסוגים. הוא מוגן טבעית מרוב המזיקים. הוא גדל צפוף ומביס את שאר העשבים, כך שאין צורך בהדברה או עישוב. הוא מותיר אחריו שדה נקי מעשבים ואדמה עשירה בחנקן שתגדיל את איכות וכמות השתילה של היבול הבא, כל יבול [נו ולמה להשתמש בזה אם אפשר לממן חברות שיזהמו את האדמה ואת התבואה במקום?]
– ניתן להפיק מגוון רחב של בדים איכותיים מהאמפ. בגדים המיוצרים לפחות מ50% האמפ יסננו את קרינת השמש UV, בצורה טובה בהרבה מבגדים שעשויים מבדים אחרים. [ואז מה יהיה על חקר סרטן העור? מדובר באבדות של לקוחות לתעשית ה"תרופות והחולים" בעולם, חלילה וחס, לא בעולמנו]
– ההאמפ יוצר תכונה תרמודינמית לבגד, הוא שומר על קור כשחם, ועל חום כאשר קר. [מה אתה רוצה עכשיו שנפסיק להדליק מזגנים? איך יוכלו הילדים לשאוף גז מזגנים, טיפה אחריות]
– סיבי ההאמפ ארוכים יותר, חזקים יותר, סופגים יותר, עמידים יותר מכותנה. או במילים אחרות, האמפ יכול להחליף כותנה. חומר שכידוע מועדף לשימוש מכיוון שבכמויות גדולות מייצר כימיקלים רעילים לאדם ולסביבה.
– שמן ההאמפ הוכח כחומר יעיל יותר מקרם נגד שמש, להבדיל מהקרמים הנפוצים הוא מאפשר מעבר של קרני השמש הבריאות ומונע את המעבר של הקרניים המזיקות.
– השמן עשיר גם "שומנים טובים" אותן חומצות חיוניות לבריאות האדם, חומר זהה אגב נמצא בחלב אם.
[URL]http://legalize.co.il/?p=9134[/URL]
 
למעלה