איפה אתה חי - הסוף..?

PopPy

New member
איפה אתה חי - הסוף..?

בכתבה לא מאוד מפרגנת בYNET אומר ארז טל: "העונה תוכננה מראש להסתיים בסוף אוקטובר, ושם אכן תסתיים. אנחנו צריכים להתפנות לפרויקט אנימציה חדש שהוא בייבי שאנחנו מגדלים כבר כמעט שנה, ולהתחיל עבודה על תוכנית חדשה ומורכבת למדי שצפויה לעלות באביב".
 

Hangman Jury 87

New member
רציתי לעלות פה שירשור

על הכתבה שיש היום ב"פנאי פלוס" על ארז טל. דעתי היא- שזה ממש לא נכון
במה הוא איכזב בדיוק? הוא בסדר גמוק בתוכנית שלו. יש הרבה תגובות שליליות על התוכנית הזאת ואני לא מבין למה. בגלל שאין לימור? אסי כהן אפילו יותר ענק לפי דעתי. זאת תוכנית מצחיקה מאוד, אני לא מבין למה זה אכזבה
מה דעתכם על זה?
 

Rakbeisrael

New member
כשתגדל תבין... כמה זה לא מצחיק...

זו התכנית הכי פחות מצחיקה והכי ממוחזרת שנראה על מסך הטלוויזיה בשנים האחרונות (כולל עונות חדשות של סדרות וותיקות).
 
תגובה

לדעתי המבקרים קוטלים מהר מידי.. בכל מקרה אני חושבת שהתוכנית יכולה להצליח - ובגדול אך דרושים מעט שינויים .. אני חושבת שארז צודק בקשר למה שהוא אמר על משחקי הספורט .. זאת בהחלט סיבה לרייטינג הנמוך יחסית .. בנוסף אם התוכנית עולה על הציפיות של ארז ועל הציפיות של "קשת" אז הכל בסדר (אני לא יודעת מה עם שאר חברי הפורום אבל אני מוצאת את עצמי צוחקת המון במהלך התוכנית) . אומנם אין לי ידע רחב במיוחד בטלוויזיה אבל לדעתי הם צריכים לפתח עוד את הדמות של לריסה ולמצוא עוד דמויות מקורית (תמיד אפשר להשתמש בהדר לוי) .
 

Rakbeisrael

New member
הכל אצל ארז טל זה 'מורכב'...

על איפה אתה חי הוא אמר בראיון שזה "משהו שלא נעשה כמוהו בישראל..." מכל שטות הוא מנפח משהו, בתכלס ארז טל איבד את הקטע שלו בהומור.
 
למעלה