איפה אתם מסתירים את האביזרים שלכם (אם בכלל)?

איפה אתם מסתירים את האביזרים שלכם (אם בכלל)?

- אם אתם צריכים להסתיר אותם מהאישה/בעל/חבר(ה) וכדו' - איפה בבית אתם מסתירים אותם? - איפה אתם מחביאים אותם בעבודה? - מה אתם עושים כדי להטמיע אותם במזוודה/תיק יד שלכם בשדות תעופה? (יכול להיות מאוד לא נעים... תאמינו לי!)
 

Cגלית

New member
בעיה

אין לי את הבעיה הזו, יש לי מקום בארון ובמגירה ליד המיטה. אבל אם אתה יוצר אביזרים אתה תמיד יכול להחזירם לשימושם המקורי,לא?
 
נכון

רק שלך תסביר לאשתך למה יש לך בתיק רצועת עור לכלב, כשאין לכם כלב... אה? או... לך תסביר לאשתך למה פתאום יש מצבור לא קטן של אטבי כביסה דווקא בחדר האמבטיה?
 

Tיפוס

New member
יש המון מקומות

שגם אישה שמנקה ביסודיות לא תגלה ( לרוב ..) - להכין תחתית כפולה למזוודה ( בצד של הגלגלים), ולהניח את המזוודה בבית במקומה הרגיל - דופן אחורית כפולה לארון/שידה -רצועת כלב מגולגלת בתוך זוג גרביים שלא לובשים ולא צריכים כביסה ( מסתכנים בסדר של פסח שזה יעלם ) - בקופסאות של הסרוויסים שנמצאים בבוידעם ( סכנת חשיפה באירועים חגיגים ) - באוטו בבגאז' ליד הגלגל ספייר ( תקווה שהאישה לא תיתקע עם פנצ'ר ושאיזה אביר יעזור לה ) - יש חלל גדול באוטו מאחורי המגירה/תא הכפפות - ניתן להגיע לשם די בקלות ( בהנחה שאישתך לא עם כישורים טכנים ותחפש את הפיוז שנשרף ) -מאחורי הספרים ( אם היא לא נוהגת לקרוא) - ספר ישן לחתוך את הדפים מבפנים ולהכין מסתור ( שוב , בתקוה שהיא לא תיזכר שהיא בדיוק צריכה לדעת במילון מהו הערך " אביונה" ) -אם יש מיזוג מרכזי בדירה, מאוחרי תריס/פתח שרכו יוצא האויר ( שוב - בהנחה שהיא לא מנקה שם כל שבוע ) - ברמקולים של המערכת מחליפים את הברגים של הבס בפרפרים לשליפה קלה( ותקווה שהיא לא בעלת שמיעה אבסולוטית - וגם שלא תתהה מדוע אתה פתאום טכני כל כך ורגיש לסאונד ) ועוד ועוד ועוד ..
 

Cגלית

New member
וואו

טיפוס מרגישה בורה לחלוטין! כמה רעיונותתתתתתתתת, מדהים !
 

Tיפוס

New member
אני סבור

שכל אחד וביתו הוא , וכן אני מניח שמי שצריך להסתיר - לרוב עושה זאת מהאישה, אם זה מסתור של ההורים מפני ילדים - אז לשים במקומות שפשוט הם לא יגיעו אליהם - ולא במקום נעול !( מנעולים תמיד מושכים יותר ) כלל זהב בהוא לחפש מקום עם יותר אבק- שם לרוב לא נוגעים באופן יומיומי, כלל שני הוא להסתכל על מקום המסתור כך שיהיה נגיש , לא יכלול חיבורי חשמל( לא נעים לחטוף "זץ" עם דילדו ביד ), לא יעניין ילדים/אורחים חטטנים/הורים וכ'ד . לרווקים שמארחים ולא נעים משאלות חטטניות - את וו התליה מהתקרה ניתן להחביא כמתלה לעציץ, או ליד מנורת התקרה - כך שהוא נמצא בתוך האהיל , הרצועה זה מהכלב של השכנים ששמרתם עליו המזוודה הקטנה ההיא זה מה שעוד לא פרקתם מהטיול האחרון לחו'ל ( ושם יש את הכביסה ) ספות הן בעלות חללים רחבים הקרשים האלו על הקיר הם בעצם שאריות מארון הקיר של בעל הבית ואסור לגעת בהם וכ'ד.
 

Dan_Kap_

Active member
תשובות

כאיש בדסמ, זה תלוי לאילו מהצעצועים אתה מתכוון:
הקטנים והברורים, כמו שוטים, אזיקי עור, חבלים - בתוך תיק, שסגור עם מנעול (מנעול מספרים, כך שלא צריך לחשוש לאבד מפתח, שנינו יכולים לפתוח את התיק).
יש גדולים ובעלי שימושים מרובים - כמו ערסל ישיבה שתלוי אצלנו, גלוי לעין.
יש גם ביגוד, והוא תלוי בארון, לצד כל שאר הבגדים...
בהזדמנות, תמונות מתכולת התיק
 

Cגלית

New member
ברוך הבא חבר יקר ../images/Emo25.gif

ד"ש ליפה ונשיקה חמה חמההההההההההההה ממני.
 

Dan_Kap_

Active member
../images/Emo215.gif../images/Emo215.gif../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

חיבוקים ונשיקות משנינו, עם הצמדה
 
למעלה