איפה יש היום שידורים של תיקים באפילה

danymaor

New member
איפה יש היום שידורים של תיקים באפילה

איפה יש היום שידורים של תיקים באפילה? אם בכלל יש היום.
 

1Shir

New member
בוידאו שלי. . . לצערי, לא ידוע לי על מקום אחר

 

danymaor

New member
מצחיק שלא משדרים את אחת הסדרות הטובות ביותר

מצחיק שלא משדרים את אחת הסדרות הטובות ביותר
 
טוב גם מגיע זמן בו צריך להתקדם הלאה

אי אפשר שלנצח ישודרו רק סדרות ישנות. זה שממחזרים לנצח את חברים וסיינפלד זה כבר מעיק ברמות על וגורם בעיקר לדשדוש במקום של היצירתיות והתסריטאים.
 

orityemini

New member
דווקא, אני לא חושבת שזה נכון לגבי תיקים באפלה

בעיקר בגלל שזאת סידרה שלא טחנו בשידורים חוזרים. ואני כן חושבת שזאת שערוריה שלא הוציאו אותה כבר מזמן בדיוידי...בדיוק דיברתי על זה היום עם מיכל וירעם. מוציאים את הסדרות הכי זניחות שיש בדיוידי, אבל לא את אחת הסדרות הגדולות שיצרו אי פעם.
 

1Shir

New member
גם אני לא מסכימה

קודם כל, אישית אני מאוד נהנית מש"חים של חברים וסיינפלד, והתאכזבתי שהפסיקו אותם בערוץ 2, זה בכל מקרה לא בשעות הפריים-טיים ולכן לא ניתן לטעון שתופס מקום של סדרה חדישה. אני לא חושבת שש"חים אמורים לפגום ביצירתיות של העוסקים במקצוע, שבין כה וכה הם לא הקהל של השידורים האלה. אנשי מקצוע מכירים יותר טוב מכולנו את התסריטים של הסדרות הישנות ולדעתי ידע זה רק דבר שיכול לתרום ליצירתיות. אם אין יצירתיות זה בגלל רשתות השידור שלא מעודדות אותה, וזאת כבר בעיה אחרת.
 

aerynsun

New member
לדעתי צריך להיות ערוץ

שבו רק סדרות ישנות קלאסיות בלופ של שידורים חוזרים. אני גם נהנית משידורים חוזרים של חברים וסינפלד בייחוד שזה בלילה ולא מפריע לאף אחד. ואם היה תיקים. וואו. איזה תענוג. בייחוד שאני לא זוכרת כלום מהסדרה פרט לפרקים בודדים שכנראה מאוד אהבתי וראיתי המון פעמים.
 
אני אענה לכולן יחד פה..

זה לא שאני לא נהנית מהש"ח של חברים וסיינפלד, להפך, זה בהחלט אי של בידור בין הררי הריאלטי אבל ויש כאן אבל ענקייייייי אי אפשר שהטלוויזיה תהיה מורכבת רק מש.ח של תוכניות עבר טובות. כי אולי סיינפלד וחברים זה סבבה וזה משודר רק בשעות הקטנות של הלילה אבל אם נוסיף את תיקים באפלה, הפרקליטים, אוז, אלי מקביל, בבוורלי הילס, פליסטי, מלך השכונה, מסע בין כוכבים וכן הלאה וכן הלאה שכולן סדרות שמיליוני מעריצים היו רוצים לראות שוב ושוב אז אימתי יישאר זמן לסדרות חדשות? ליצירות חדשות? ובעיקר לרעיונות חדשים???? ואורית בנוגע לדי וי די אני מסכימה איתך, לא אמרתי שנמאס לי לראות את הסדרה אני בכיף מוכנה ורואה פרקים מדי פעם, אני מאוד בעד להוציא את הסדרה מתורגמת, אבל זה לא קשור לש.ח.
 

1Shir

New member
עדיין לא הבנתי מה הקשר

באמת נראה לך שאי פעם הפריים-טיים ישדר ש"חים, או שמאוחר בלילה ישדרו סדרות חדשות? חוץ מזה, חסרים ערוצים בטלויזיה כדי לשדר הרבה תוכניות? ועדיין לא הבנתי מה ש"חים קשורים ליצירתיות של תסריטאים.
 
נו אבל זה בדיוק מה שאני אומרת

יש עשרות סדרות ישנות מעולווווות, אי אפשר לשדר את כולן כי חייבים לתת מקום לסדרות חדשות, אז מן הסתם לא ישדרו את תיקים או כל סדרה אחרת כי אין זמן שידור ואם ישדרו את זה ב 3 לפנות בוקר אז זה קצת איבד את הטעם בש.ח. וש.ח פוגמים ביצירתיות כי ברגע ששנה אחרי שנה משדרים את אותה סדרה אף אחד לא מנסה לחדש. תראי מה קורה עכשיו בטלוויזיה כל התוכניות והסדרות הן העתק אחת של השניה.
 

1Shir

New member
עדיין לא הבנתי מה הקשר בין סדרות ישנות לחדשות

למה לא לשדר בשלוש בבוקר? עדיף מכלום. אבל מה הקשר לסדרה חדשה, מתי ראית אי פעם ש"ח בערוץ 2 בפריים-טיים? ומתי ראית סדרה חדשה משודרת מאוחר בלילה? אין קשר בין אחד לשני. לא מדובר באותן שעות שידור. וש"חים יכולים לבוא גם בערוצי הכבלים/לוויין למיניהם. אני ממש לא חושבת שיש קשר בין ש"חים ליצירתיות, זה מה שנראה לך שהתסריטאים עושים, יושבים כל היום ורואים ש"חים? אנשי טלויזיה מקצועיים מכירים את הש"ח הרבה יותר טוב מכל הצופים גם יחד בין אם ישודר ובין אם לא ישודר. היום קשה לחדש מהמון סיבות, שתיים מהעיקריות הן שהטלויזיה התקדמה מנק' האפס ורוב הרעיונות כבר מומשו, וגם אלה שלא מומשו, נתקלים בהתנגדות מצד גופי השידור שבהיותם כלכליים תמיד יעדיפו ללכת על נוסחה שכבר הוכיחה את עצמה מאשר על משהו חדש. אני לא טוענת שכלכלית זה בהכרח נכון, אני טוענת שזו גישה כלכלית שקיימת בלא מעט מקומות.
 
מה? על מה את מדברת?

מי דיבר על זה שתסריטאים רואים ש.ח?? מה אכפת לי מה הם רואים או לא רואים בטלוויזיה? אני מדברת על זה שכל עוד יאכילו אותנו באותן סדרות שוב ושוב לא יהיה צורך בסדרות חדשות. תחשבי שכל יום את הולכת לאותה מסעדה, כל יום מגישים לך את אותה מנה, אפילו נסחף ונגיד שיש 10 מנות בתפריט, כל פעם אותן 10 מנות, אותם מחירים, אותן תבלינים, אותו הגודל צלחת. שנה אחרי שנה, ואת כל יום נכנסת למסעדה ומזמינה משהו. למה שהשף או בעל המסעדה ינסו לגוון? או להחליף תפריט? או לנסות מנה חדשה?? זה בדיוק אותו דבר. אם כל הזמן ישדרו לנו תוכניות ישנות איזו סיבה תהיה לערוצי הטלוויזיה לנסות סדרות חדשות? להתפתח? ממילא הם משתיקים את הקהל עם סיינפלד וחברים.
 

1Shir

New member
אני ממש לא רואה את הסתירה

שוב, בפעם האלף, סיינפלד וחברים לא מיועדות לאותן שעות שידור כמו תוכניות חדשות. זה לא קשור. אני לא חושבת שחדש וישן באים אחד על חשבון השני. הם יכולים להתקיים בסבבה במקביל.
 
אוקיי, שוב פעם

אם יתחילו לשדר את כל הסדרות הישנות (כל!! לא שתיים. כל!!) אז לא יהיה זמן לסדרות חדשות. עכשיו יש זמן כי משדרים יחסית מעט סדרות ישנות (לטעמי הרבה יותר ממעט אבל כל אחד והחישוב שלו). אבל תחשבי שייאלצו לשדר 20 סדרות ישנות, אז כבר לא יוכלו לשדר רק בלילה, זה יגלוש לשעות היום, ואם יחליטו לשדר רק בלילה אז אילו סדרות כן ואילו לא? למה להשאר במקום ולא להתקדם הלאה? למה להסתפק בשידור חוזר של חברים ולא להנות מקומדיה חדשה מהנה? למה לראות שוב ושוב את אותן סדרות מהנות ככל שיהיו ולא לחפש סדרות חדשות? תסתכלי על כמות הסדרות החדשות שמשודרות בכבלים לעומת סדרות ישנות ותראי שהיחס נוטה הרבה לטובת הישנות וזה כן פוגע ביצירה חדשה לא משנה כמה אנחנו נהנים מסדרות ישנות.
 

1Shir

New member
אז שוב פעם גם אני ../images/Emo6.gif

לא ישדרו סדרות ישנות במקום חדשות. בלי שום קשר להעדפות האישיות שלי, זאת לא אמירה ריאלית. יכולים לשדר גם אלף סדרות ישנות, אם את כוללת בזה גם את כל ערוצי הכבלים. אני לא חושבת שבמצב הנוכחי אחד מהם בא ע"ח השני מבחינת זמני שידור. אם כך את מפרשת את המצב, בסדר. אני לא מסכימה עם זה. אולי נראיין את מי שמחליט מה ישודר ונשאל לדעתו.... (ומכיוון שזה גם ככה בגדר פנטזיה, בואי גם נדמיין שהוא עונה בכנות)
 
למעלה