איפה כדאי להזמין טיסה ומלון?

semes100

New member
איפה כדאי להזמין טיסה ומלון?

אני רוצה להזמין טיסה ומלון לכמה ימים והשאלה שלי היא קודם כל- האם הולכים עדיין לסוכן ממש בסוכנות נסיעות ומזמינים טיסה ומלון- זה יכול לצאת יותר זול מהאינטרנט (מהזמנה מקוונת)?
דבר שני- איזה אתרים יכולים להיות טובים? אני באתר של איסתא ואני רואה שלפחות הזמן של הטיסה חזור פחות מתאימה לי...
 

binon

New member
טיסה ומלון

האפשרויות של טיסה מוזלת לשוויץ מאוד מצומצמות עד לא קיימות בכלל, אלא אם אתה לוקח טיסה עם חניות ביניים ארוכות ואז משך ההגעה ליעד וחזרה ממנו מאוד ארוך ולא משתלם.
בגדול יש שלוש חלופות עיקריות בטיסה לשוויץ
סוויס - בדרך כלל מאוד יקרים, אבל זמני טיסות נוחים
אל על - מחירים באיזור ה 300$ לטיסה הלוך ושוב, זמני טיסות נוחים
איזיג'ט - מחירים באיזור ה 240 אירו, זמני טיסות לא טובים.
טיסה באיזיג'ט ממריאה בצהרים לשוויץ כך שתגיע אחרי הצהריים לשם וממריאה לארץ ב 6 או 7 בבוקר כך שאת החסכון במחיר הטיסה תשלם בעצם על לילה נוסף במלון. מה שכן, אם אתה מתכוון לשכור רכב בשוויץ אז אם אתה נוחת בבאזל (איזיג'ט) או ג'נבה (כל החברות) אתה יכול לשכור רכב בצד הצרפתי, מה שיכול להוזיל לך את העלויות בצורה משמעותית.
לגבי מלונות, אם אתה לא מחפש מלונות פאר אלא רק מקום לשים בו את הראש בערב כשאתה חוזר, אני ממליץ לך על מלונות ברשת ibis. הם מציעים חדרים קטנים עם מקלחת ושירותים צמודים. לפני חודשיים הייתי בשוויץ ושילמתי שם עבור חדר בבאזל 85 פרנק ללילה ועל חדר בלוצרן 110 פרנק ללילה. יש אפשרות להזמין שם ארחות בוקר ושירותי חנייה בתוספת תשלום.
אני כבר כמה שנים טובות לא מזמין דרך סוכן כך שאין לי מושג לגבי דילים שיש להם להציע, אתה יכול לבקש הצעות ולהשוות לפי 300$ טיסה ו 100$ בערך למלון ללילה. זה פחות או יותר טווח המחירים שאני מצאתי בהזמנה דרך האינטרנט.
 
למעלה