איפה עושים פר"ח

stkachov

New member
איפה עושים פר"ח

אני מתכנן לעשות פר"ח השנה ולא יודע למה להרשם ומה לבחור... מה נוהגים לבחור רוב הסטודנטים? לאן יש הסעות מאורגנות? זו הרשימה שיש באתר של פר"ח: בסמ"ת-חטיבה-חיפה חיפה מסדה 10 ממלכתי- חילוני אישי- חטיבות ביניים דרור-חיפה חיפה דרור 19 קרית אליעזר ממלכתי- חילוני אישי- יסודי חווידע-חיפה חיפה ממלכתי- חילוני חווידע/ טכנוידע בחונכות בחווידע יש צורך ביום פנוי קבוע חופית-חיפה חיפה חיננית 3 ק. שפרינצק ממלכתי- חילוני אישי- יסודי יבניאלי-חיפה חיפה יואב 5 ממלכתי- חילוני אישי- יסודי לאו בק (חטיבת ביניים) - חיפה חיפה טשרניחובסקי 31 כרמל צרפתי ממלכתי- חילוני אישי- חטיבות ביניים לאו בק גדולים-חיפה חיפה גולומב 4 הדר ממלכתי- חילוני אישי- יסודי חונכות בבית התלמיד,כתות ב'-ו', מנהלת אונ' חיפה לשם גורדון-חיפה חיפה טשרניחובסקי 73 ממלכתי- חילוני אישי- סטודנט לסטודנט מועדוניות חיפה ממלכתי- חילוני מרכזי העשרה מזור חיפה- הכנה לבגרות חיפה צה"ל 14 ממלכתי- חילוני אישי- תיכון מעלה כרמל-חיפה חיפה שדרות הציונות 82 ממלכתי- חילוני אישי- יסודי מרכז העשרה נייד-חיפה חיפה ממלכתי- חילוני מרכזי העשרה משחקיות בתי חולים -חיפה חיפה ממלכתי- חילוני מרכזי העשרה מתנ"ס נוה דוד חיפה המלך יהושפט 6 נוה דוד ממלכתי- חילוני אישי- יסודי חונכות לימודית במרכז למידה נירים חיפה חיפה יהושפט 6 נווה דוד ממלכתי- חילוני אישי- יסודי חונכות בבית התלמיד,כתות ב'-ו', מנהלת אונ' חיפה עין הים-חיפה חיפה יציאת אירופה 17 עין הים ממלכתי- חילוני אישי- יסודי חונכות לכתות ב'-ו', מנהלת אונ' חיפה עירוני א -חטיבה- חיפה חיפה תל אביב 27 ממלכתי- חילוני אישי- חטיבות ביניים עירוני א תיכון חיפה - הכנה לבגרות חיפה תל אביב 27 ממלכתי- חילוני אישי- תיכון עירוני ה' - חיפה חיפה הביכורים 22 ממלכתי- חילוני אישי- חטיבות ביניים עליה-חיפה חיפה העליה השניה 20 ממלכתי- חילוני אישי- יסודי רמות-חיפה חיפה דרך צרפת 85 רמת שאול ממלכתי- חילוני אישי- יסודי חונכות בבית התלמיד,כתות ב'-ו', מנהלת אונ' חיפה שלוה-חיפה חיפה שדה יצחק 26 קרית אליאעזר ממלכתי- חילוני אישי- יסודי שלוה-ליקויי שמיעה-חיפה חיפה יצחק שדה 26 קרית אליעזר ממלכתי- חילוני חונכות לבעלי צרכים מיוחדים +הדרכה ייחודית
 
אולי אני אוכל לעזור...

אני נרשמתי לפר"ח לפרוייקט של חונכות אישית. אני עדיין לא בטוחה מה זה אומר בדיוק (כי אף פעם לא השתתפתי בפר"ח) אבל הבנתי שזה בעיקרון חונכות של תלמיד מבית הספר שבוחרים ואפשר גם לבחור בין התחומים ובין הגילאים השונים (מרמת יסודי ועד לעזרה לסטודנטים). יש אפשרות גם לחונכות קבוצתית וזה אומר שמגיעה קבוצת סטודנטים לבית ספר ומעבירה פעילויות העשרה, בעיקר בימי שישי. בכל אופן באתר של פר"ח יש המון אפשרויות ואפשר לקרוא על הפרוייקטים השונים, הדבר הכי חשוב שהם ממליצים זה לבחור פרוייקט בהתאם למקום המגורים במהלך שנת הלימודים. בהצלחה! ואם יש שאלות נוספות אני מקווה שאוכל לעזור.
 

stkachov

New member
תודה, אבל לא בדיוק עזרת ../images/Emo13.gif

זה שזה חונכות אישית ואת כל הפרטים אני יודע. השאלה שלי היא לגבי הבתי ספר/האזורים הספציפיים אליהם נרשמים. איזה מומלצים, לאן הכי נוח להגיע מבחינת תחבורה וכדומה. וכמו שרואים יש עשרות כאלה אז צריך לבחור אחד מהם לאן להרשם. אני אגיד לכם ככה, אני חושב שנעצרתי על 2 אפשרויות: בסמ"ת או עירוני ה'. מה דעתכם?
 
למעלה