איציק מת או לא?

i c u 2

New member
איציק מת או לא?

יש שמועה שהוא ושיר אחים... מה אתם אומרים?
 

iritki

New member
אני חושבת שלא

איתי ואיציק תכננו את זה הוא יצא מהרכב לפני שהוא התפוצץ והשאיר את הספר עם הצ'ק בכוונה הם צריכים שגם קובי וגם החברים יחשבו שהוא מת - כדי לארגן לוויה מפוברקת ואז איציק יוכל לחיות עם ג'ולייט בשקט בצרפת. צילמו עכשיו את קובי מנסה לפוצץ מישהו - אז אפשר סוף סוף לעצור אותו. תבור יהיה איש מודיעים של המשטרה ויהיה עם סיוון. מוטי " יבין" שכסף בא ממעשם טובים ולא מגניבות ו"מכות" ויחזור גם הוא לדבר עם אבא שלו. שיר לא תתחתן עם עמית כי היא תדע שהילד של יולי ממנו. אולי תתחתן עם איתי בסוף. סבא של מוטי זה סרגוסטי. אבל אז - מה יהי בעונה הבאה ?
 

i c u 2

New member
שאלה טובה

נחכה להדלפות... וכמו ששמנו לב בעונה הזו... כשהכל התחיל ידעו כבר ת'סוף. מעניין אם HOT יהיו מספיק חכמים בשביל לשמור על התוכן שלהם ... ומצד שני, נראה אם המדליפים יעשו עבודה טובה.
 
איפה הצ'ק

לא הבנתי הוא היה בספר? מה הם מחביאים בספרים בפרק הזה? דיסק חתונה וצ'ק. מה הולך פה? זה לא היגיוני שאיתיק תכנן את זה כך- דווקא שיטת הפעולה של קובי כנגדו ולמה החברים צריכים לחשוב שזה איציק בפנים? סבא של מוטי לא מת? למה לו לנהל ארגון פשע ולהוריש לנכדו את השטח ואף פעם לא לראותו. ? זה טפשי לגמרי
 
../images/Emo192.gif לא נראה לי

שזה יהיה הגיוני להרוג את אחת הדמויות הראשיות של הסדרה. נחכה להיום וכך נדע
 

103FM

New member
לקראת הפרק האחרון - הצוות מגיע להתארח ברדיו!

קצת לפני הפרק האחרון של הסדרה המדוברת ביותר בטלויזיה הישראלית - עספור, כל צוות השחקנים מגיע להתארח באולפן של דידי הררי, לענות על כמה שאלות על הפרק האחרון, ובעיקר - מה לדעתם הפך את הסדרה לכל כל ממכרת. לא לפספס!
 
למעלה