אירגון השומר החדש - כוח המגן העברי של העתיד

אירגון השומר החדש - כוח המגן העברי של העתיד

המדינה במשבר ואיננה ערוכה להתמודד עם הסכנות המאיימות עליה מבחוץ ובמפנים. כלפי חוץ בולט משבר המדינה קודם כל בחוסר היכולת שלה להתמודד מול הטרור הערבי המכה בנו מעזה, כאשר הממשלה שמשימתה הראשונה היא לדאוג לבטחונם של אזרחי ישראל מפקירה אותם ומעדיפה במקום זה את האינטרסים של האוייב ושל שתדלנים ופריצים מבחוץ. כלפי פנים בולט המשבר בחוסר היכולת והנכונות של השלטון להגן על הריבונות הישראלית אפילו בשטחי 1967 מפני הפלסטינים אזרחי ישראל ובעלי בריתם השמאלנים החותרים בכל האמצעים לחיסול מדינת ישראל מבפנים. הממשלה ומנגנוניה -צבא, משטרה, פקידות וכד' - מפקירים שטחים הולכים וגדלים לשליטת פורעים וכנופיות המערערים כל יום את יסודות השלטון הציוני במדינה ויוצרים מרחבים עוינים ההולפים לטחי פלסטין שבדרך. בשטחים אלה מתנוסס לא עוררין דגל פלסטין ושולטים בו מנהיגי פורעים ומסיתים המסייעים בכל דרך לטרור הפלסטיני. הריבונות הישראלית בגליל, במשולש ובחלקים גדולים של הנגב התרוקנה מכל תוכן והפרה לווירטואלית ולפורמאלית. בפועל מצטמצמת מדינת היהודים בהתמדה ונדחקת למתחם גדרה-חדרה. אירגון השומר החדש קרא תגר על ההידרדרות הזאת ופועל להחזרת הריבונות הישראלית על השטחים שאבדו לנו כתוצאה ממחדליהם ומעשיהם של מנהיגים נפשעים שבגדו בכל ערכי הציונות והמוסר האנושי והיהודי. מי ייתן והשומר החדש יהפוך למוקד גיוס של הכוחות הלאומיים והפטריוטיים בעם היהודי לכיבושה מחדש של ארצנו מידי אויביה.
 
מתברר שלא

צה"ל לא מגן על מדינת ישראל מפני התקפות מבפנים, וכפי שמקרה עזה מוכיח הוא מגן פחות ופחות על אזרחי המדינה גם מבחוץ.
 

antreprize

New member
אתה באמת חושב שזה רעיון חכם?

במקרה הטוב, הארגון הזה יהיה ארגון טרור קיקיוני וכושל, במקרה הרע הארגון הזה יגרום למלחמת אזרחים. אם משהו מפריע לך בפעולות הממשלה הנוכחית אז תצביע למפלגה אחרת בבחירות הקרובות, בשביל מה אתה צריך להסתבך בשטויות שיכולות להכניס אותך לכלא או אפילו לגרום למותך?
 
לא מדובר ב'אירגון טרור', אלא בתנועה פטריוטית

המגינה על הריבונות הישראלית ומתעמתת בשטח עם האלמנטים החותרים תחת המדינה ותוקפים אותה, כמו שבני אדם נורמאליים מגינים על ביתם. אין ואקום בטבע, ואם צה"ל והמשטרה לא מגינים על מדינת ישראל מפני האוייב הפנימי מישהו צריך להגן עליה. וכמובן: חילופי שלטון בדמוקרטיה מתבצעים רק בקלפי. אבל זה לא מספיק: היהודים בישראל צריכים ללמוד בחיי היום יום להגן על ארצם כמו שיהודים בגולה שהיו נתונים לסכנה למדו לארגן הגנה עצמית כי השלטון לא הגן עליהם.
 

antreprize

New member
גם לחמאס אפשר לקרוא "תנועה פטריוטית"

וכך גם להרבה ארגוני טרור אחרים, למה אתה חושב שהפעם זה יהיה שונה? אבל צה"ל והמשטרה כן מגנים על המדינה, אתה פשוט רוצה שההגנה תהיה יותר התקפית.
 

Dexter5

New member
זה לא טרור, הוא מגן על חקלאים שמותקפים על ידי

ערבים או נשדדים על ידיהם.
 

מתודי

New member
התארגות לצורך הגנה הדדית

כשהמשטרה נכשלת(והמשטרה נכשלת) וצריך להגן,מה ההבדל בין חברת שמחרה בשכר להתארגנות מקומית לשמירה והגנה? בהרבה ישובים קטנים יש תורנות שמירה שמאורגנת ע"י חברי הישוב .
 

antreprize

New member
איך?

הארגון הזה מתיימר להחליף את צה"ל, זה אומר שהכוונה היא לא להציב שומרים בשדות אלא לתקוף, ארגון כזה לא יהיה מחוייב לשמור על זכויות אדם וכל הכוח שבידי הארגון ימצא בידיים של אנשים שלא נתונים לביקורת, אני חושש שארגון כזה ידרדר ויהפוך לארגון טרור (אם לא יהיה כזה מההתחלה).
 
טוב שלא הבאת את הנאצים בתור דוגמא

להבא תנסה להביא דוגמאות קצת יותר אינטליגנטיות.
 

StrengthHonor

New member
אז גם לאנרכיסטים אפשר לקרוא תנועה פטריוטית

בכל אופן הרעיון שתמוז מציע זה משמר אזרחי פשוט , לכל קהילה יש את הזכות לזה וחלאס עם הזיבולי שכל שלך ענטירפרייז.
 

antreprize

New member
לא, אין להם את הזכות לזה.

וכן, לאנרכיסטים אפשר לקרוא תנועה פטריוטית, למה לא? תמוז לא מציע משמר אזרחי, הוא מציע ארגון שיחליף את צה"ל, אין לו ו/או לכל אדם אחר את הזכות הזאת. רק לגוף אחד, שמייצג את כל אזרחי המדינה יש זכות להקים ארגון צבאי וזה הממשלה. תמוז יכול להתנדב במשמר הגבול ולתרום למאמץ להפחתת הגניבות החקלאיות, הוא יכול להתנדב למשטרה והוא יכול להתגייחס לשב"כ, הוא גם יכול לשכור חברת אבטחה שתשמור על הבית שלו, אבל הוא לא יכול להקים ארגון צבאי.
 

StrengthHonor

New member
יש משמר אזרחי בערים

למה שהמשטרה לא תקים משמר אזרחי בצפון לתעד ולעזור לתפוס ערבים? מפריע לך? הייתי הולך צעד אחד קדימה ומגייס את את כל הכהניסטים הקיצוניים שאפשר לסמוך עליהם נותן להם מימון וכיסוי להכנס ברשימה שחורה של אנשים כמוראאד סלאח או פעילי שמאל קיצוני.
 

antreprize

New member
השמשר האזרחי פעיל בכל הארץ

והוא חלק מהמשטרה. אם תמוז רוצה, הוא יכול להתנדב במשמר האזרחי. אבל הוא לא יכול להקים ארגון בעל אופי צבאי. אני לא, אי אפשר לסמוך על אנשים כאלה, איך אתה יודע שהם לא ינצלו את המימון והכיסוי כדי לקדם את מטרותיהם?
 

StrengthHonor

New member
האופי מצידי יכול להיות אופי של משמר מלכותי בר

יטי עם כובעים שחורים גבוהים וחולצות אדומות משמרים אזרחיים כאלה או אחרים קיימים בהרבה מקומות , לדוגמה בדרום ארה"ב יש קבוצות שתופסות מהגרים אל חוקיים ושולחת אותם למנהלת הגירה (ומשכם בחזרה למכסיקו) בקשר ל"מטרותיהם" לא יהיה שום קשר רשמי אז פשוט במקרים האלה הם ידעו שנעשה הצגה ונעצור אותם . במילים אחרות פעילות מודיעינית אמנ"ית תקינה לפי כל תקן ומה שצריך בכלל לצפות מהם.
 

EmGee

New member
רבין היה פעיל שמאל קיצוני, לא?

אהה סליחה, זה השב"כ רצח את רבין...
 

StrengthHonor

New member
מה קשור רבין , יאללה לך תרגע.

לא אכפת לי מי חיסל את רבין ולמה הוא נרצח ברצח פוליטי טיפוסי וזהו.
 

EmGee

New member
תקשיב חתיכת יצור גועלי וטיפש

אתה מציע להקים גוף שיתנקש בשמאלנים. אל תשנה לצאת בסדר כי אתה חתיכת אפס מאופס שבגלל אנשים כמוך צריך להגביל את חופש הביטוי.
 
למעלה