איתור משפחת יעקבזון במפקדים של בילארוס

שלום לכולם,

ב - JewishGen ישנו מאגר גדול ומקיף למדי של המפקדים שנערכו באזורים הנמצאים היום בשטח בילארוס, ונערכו בזמנו ברוסיה הצארית; אלו הם ה - Revision Lists. המפקדים נערכו בין השנים 1858-1795.

נסיונותיי עד כה לאתר במפקדים אלו את משפחת יעקבזון Jacobson שלי עלו בתוהו. יכול להיות שחיפוש מורכב במפקדים יסייע, אך לי אין אפשרות לעשות זאת. על פי הידוע, משפחת יעקבזון הגיעה מפינסק (Pinsk) בחבל מינסק (Minsk), אך ייתכן ומידע זה שגוי (הוא מופיע פעם אחת בלבד במקור שמתעד את המשפחה אחרי עלייתה לארץ).

אשמח לסיוע באיתור המשפחה במפקדים הללו. ההורים: יעקב יוסף וחיה שרה (בת יעקב זיסקין). ילדיהם: שיינה-בתיה (נולדה 1858), שמחה (נולד 1862), עקיבא (נולד 1875; סבא רבא שלי). יעקב יוסף נרצח, ככל הנראה, בפוגרום, ולאחר מכן עלתה אלמנתו ארצה עם שלושת ילדיהם. הם עלו ארצה בסביבות שנת 1876.

ועוד שאלה: אם המשפחה, חיה שרה, טמונה בבית העלמין סגולה (הנה תיעוד מצבתה באתר ביליון גרייבס). על מצבתה נכתב כי שם אביה יעקב זיסקין. האם, לדעתכם, זיסקין הוא שם המשפחה?

תודה על כל עצה,
ארנון
 
ארנון,
השם זיסקין על המצבה נראה כמו שם נעוריה של חיה-שרה.
חיפשתי במאגרי JewishGen Belarus Database ולא מצאתי את הצרוף של "יעקובסון" + "זיסקין" (או "זיסקינד").
גם לא מצאתי את השמות הפרטיים שציינת ביחד עם יעקבסון. לא מצאתי אף לא תא משפחתי אחד (במפקדים וברשימות האחרות) שמתאים למבנה המשפחתי.
מצטער,

רוני
 
את עקיבא יעקובסון מצאתי בפנקס הנפטרים של פתח תקווה בתאריך 8.4.1934. רשום שהיה בן 59, כלומר שנת לידה מחושבת 1875 (מתאים למה שרשמת).
 
תודה, את זה אני מכיר. בפרט, אני מתעניין להעמיק "אחורה" ( אל העבר) במשפחה זו (הן של עקיבא והן של שרה), ודי תקוע...
 
ברוך הבא למשפחה :)
להבנתי יש לשכור חוקרים שם בכדי למצוא רישומים וזה לא זול.
 
למעלה