איתור שמות כפולים ברשימה באקסל

שרית^

New member
איתור שמות כפולים ברשימה באקסל

יש לי רשימה ארוכה המכילה שמות. חשוב לי לדעת האם השם מופיע פעם אחת. פעמיים? שלוש? ארבע פעמים... אני יכולה להעביר את השמות לטור אחד באקסל (למרות שמקור הם ממספר רשימות נפרדות.. ) למישהו יש רעיון איך עושים את זה (לא ידנית.. )
 

שרית^

New member
אפשר אולי דוגמא?

כי בינתיים אני עושה את זה על ידי מיון וספירה ידנית וזו ממש ממש עבודת פרך..
 

שרית^

New member
ניסיון להסבר.. באחת הרשימות

יש לי כ 400 איש המופיעים פעם אחת כ 60 איש המופיעים פעמיים כ 25 איש המופיעים 3 פעמים כ 5 המופיעים 4 פעמים ואפילו אחת המופיעה 5 פעמים.. הרישומים הם שם פרטי רווח שם משפחה באותו טור. כמובן שהכל מופיע ברשימה אחת ארוכה. המיון למעלה נעשה ידנית אבל, יש לי עוד כמה רשימות שמחכות לטיפול.. אשמח לעצה עם דוגמא תודה
 

שרית^

New member
אפשר לקבל הסבר.. ?

ניסיתי את זה.. ולא ממש הלך.. לקחתי את הרשימה שלי.. והחלפתי אותיות כדי לערבל את השמות מעלה
 

שרית^

New member
מצאתי את הטעות שלי..

אבל לא הבנתי למה.. התחלתי את הנוסחה בתא B1 ואתה התחלת אותו ב B2
 

שרית^

New member
ועוד משהו..

בעצם. התוצאה הסופית שאני צריכה להגיע אליה היא... ברשימה הנ"ל יש X שמות המופיעים פעם אחת Y שמות המופיעים פעמיים וכדומה השמות עצמם לא חשובים לי רק מספר הפעמים שהם מופיעים האם ניתן להגיע לזה? כי מהשלב הזה אני שוב צריכה לעשות עבודה ידנית
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
לא אימצתי את המוח . . .../images/Emo43.gif

כי היה לי משהו מוכן. בדוגמה, טווח השמות צריך להיות ממויין. את שתי עמודות העזר את יכולה להסתיר אבל לא(!) למחוק. הטבלה מציגה את מה שבקשת.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אפשר . . .../images/Emo43.gif

הנוסחאות בעמודה B מציגות את מספר המופעים של כל שם ושם. הנוסחאות בעמודה C מציגות את מספר המופעים של כל שם רק פעם אחת, וזאת לצד השם המסויים ע"י בדיקת קיומו של אחד משני תנאים: א. או (OR) שהשם שמעל זה שבשורת הנוסחה השתנה, ב. או שמספר המופעים השתנה. בעמודה G (בטבלה הצבעונית) הנוסחה בודקת כמה פעמים מופיע כל ערך שבעמודה E בעמודה C.
 
למעלה