איתכן הסליחה על פתיחת הודעה חדשה

איתכן הסליחה על פתיחת הודעה חדשה

אבל מישיהי יכולה לעזור לי בכיווץ ? הכיווץ הוא לא גופני, אלא אם כן יש למישהו איזה נוסחת קסמים, אני מנסה כבר כמה פעמים להעלות תמונה של הדבש שלי ולא מצליחה, יש צדיק בסדום?
 
מקפיצהההההההההההההההההה

קפיץ קפוץ
כסל|
כסל|
 
אני אשמח

אני לא מוצאת את התמונה ששלחת לי (תיכף אחפש במייל השני, אולי היא שם) בכל אופן, שולחת לך במסר את המייל העדכני, תשלחי לי שוב לשם.
 

נייטי

New member
מותק - פה אין צדיקות - תציצי רגע על

שם הפורום ותביני כולן כאן בעונש
. בהתחלה חשבתי שטעית בפורום ואולי התכוונת לכתוב את זה בפורום פנטזיות מניות או משהו כזה. לא יודעת לכווץ תמונות. אבל אם תצטרכי עזרה עם השרירים הטבעתיים שלך, אז קליניק תדע לעזור לך. טוב, אני עדין בעבודה ויש לי כאן עוד לילה ארוך. אז מידי פעם אני אבוא להציק לך וככה גם אקפיץ לך את ההודעה.
 

קליניק35

New member
יחסית למישהי שהתחנפה היום את

לא מפסיקה להשפיל אותי הא? אגב שרירים טבעתיים...כל מה שקשור לשרירים אני לא ממש בכיוון אבל יודעת להגיד לכווץ ולשחרר...
 

פלגיה

New member
../images/Emo6.gif נייטי, מה יהיה הסוף איתך?

ואני מוחה - כולן כאן צדיקות. מה לא שמעת שהצדיקים סובלים בשביל כל שאר העולם?
 
את משהו לא מהעולם הזה, אני מתקשה

לכתוב כי אני לא יכולה להפסיק לצחוק. לגבי השרירים הרקטאליים {
, אני לצערי למודת נסיון אכזרי, אז אאלץ לוותר על שירותיה של קליניק המקסימה. ותמשיכי להציק לי מתה עלייך ----------- זה מינוס?
 

משוש30

New member
אני אשמח לעזור מתוקתי

אז ככה את נכנסת לגוגל וכותבת xnview הולכת לאתר שלהם ומורידה את התוכנה החינמית שלהם. אחר כך בתוך התוכנה את בוחרת את התמונה, לוחצת על image, resize, הופכת את הפיקסלים לאחוזים ומורידה. לרב 80% מהמקור מספיקים אם צריך יותר את יכולה לחזור על הפעולה. אני שומרת את התמונה החדשה בשם חדש כדי שישאר לי מקור איכותי. אם יש לך פוטושופ אשמח לעזור גם.
 
למעלה