אי הגעה לאירועים פרטיים

jessie7

New member
אי הגעה לאירועים פרטיים

שלום לכל הנשים ויש לי שאלה, כאשר אתן לא מגיעות לאירוע כלשהו , כגון חתונה בריתה. מה אתן עושות: מברכות בטלפון את בעל האירוע ומסבירות למה לא יכולות להגיע, מתעלמות או שולחות ברכה או מתנה או הודעה . הבעיה היא שמשום מהבעלי אירוע חושבים שכולם חייבים להם וברגע שמתקשרים בצורה נעימה להגיד שאני לא מגיעה, יש תמיד איזו הערה פחות נעימה.
 

פולספגן

New member
הכל עניין של סדר עדיפויות

כנראה שאם את לא יכולה להגיע, יש לך משהו שאת רואה כיותר חשוב ולא תמיד זה מתקבל בברכה מהצד שמזמין אותך וחושב לתומו, שאת לא עושה מספיק מאמצים להגיע.
ייתכן גם שאם זה היה הפוך, הוא כן היה מגיע לאירוע ולכן הוא נעלב עוד יותר כאשר את מוותרת על האירוע כלאחר יד.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

jessie7

New member
תגובה

ברור שזה עניין של סדר עדיפויות, וגם זה לא עניין של לא יכולה, ברוב המקרים אני פשוט לא רוצה, כי קודם כל אני שונאת אירועים, דבר שני זה נטל כלכלי לא פשוט ודבר שלישי ברוב המקרים נראה לי מיותר, כי קרו לי מקרים לא מעטים שבעלי האירוע נעלמו אחרי האירוע, פשוט הפסיקו את הקשר ( 3 חברות ממש טובות, בעצם היו טובות לפני החתונה שלהם, שעשיתי מאמצים הדירים כדי להגיע לחתונה ונתתי לא מעט כסף , שפשוט נעלמו עוד כמה קרובי משפחה רחוקה ואנשי צוות ששוב אחרי אירוע עלמו עקבותיהם ). אז היום קיבלתי החלטה שאני לא חיבת דבר לאיש ומותר לי לא להגיע, אבל אנשים מאוד חוצפניים ומצפים למתנה גם אם לא מגיעים לאירועים, וגם תמיד יש הערות לא נעימות. אז אולי עדיף פשוט להתעלם כמו שאנשים אחרים עושים ולא לספוג עוגמת נפש.
 

פולספגן

New member
אני ניתקתי קשר אם מישהו שקיבל הזמנה ביד וגם בשיחת הטלפון

שהתקשרו אליו 3 ימים לפני האירוע, הוא אמר שכנראה יגיע ופשוט לא הגיע ויתעלם כפי שאת רוצה לעשות.
&nbsp
מאז, לא יצרתי קשר ועברו מס' שנים ...
 

jessie7

New member
אבל זה לא המקרה כאן

אני מדברת על אנשים שכן הגעתי ונתתי כסף לא קטן ומיד לאחר האירוע נעלמו. וגם משום מה אנשים חושבים שכולם חייבים להשתתף באירוע פרטי שלהם מבלי להבין שלכל אחד מאיתנו יש חיים פרטיים. לפני כמה שנים עשיתי תאונה, כמה ימים אחר כך הייתה בריתה של חברה, כאשר התקשרתי לספר לה על תאונה המשפט הראשון שלה היה " אבל לבריתה את באה", בלי לבדוק איך אני מרגישה והאם אני צריכה עזרה.
 

פולספגן

New member
התייחסתי למשפט האחרון שלך -

"אז אולי עדיף פשוט להתעלם כמו שאנשים אחרים עושים ולא לספוג עוגמת נפש"
 

jessie7

New member
אני יכולה להבין את המקרה שלך

יתכן שאותו בחור באמת התכוון להגיע וקרה משהו בדקה 90, גם זה יכול לקרות, כולנו בני אדם והסיבה השנייה שאנשים מתביישים להגיד שהם לא יגיעו, כי תמיד יש איזו הרצאה, איך זה יכול להיות שאת לא מגיעה, לכן אנשים נאלצים לשקר.
 
אני עם אחותי

ניסיתי ולא הצלחתי נתנה 2000 לחברת נפש לחתונה ,והחברת נפש כנראה בעצת בעלה שנולד הילד נכנסה לדמיונות ופחדים מהעין הרע של רווקים ולא הזמינה את אחותי לראות את התינוק וכו

לשים גג 500 וזהו מי שעושה אירוע מפואר מידי ושופוני בעיה שלו
 

mykal

New member
היי, ברוך שובך, התגעגעתי.

לגבי שאלתך,
אני מניחה שאת מוזמנת לאנשים שיש לך איזו קרבה אליהם,
משפחתית או חברית (עבודה שכנות וכד')
היום רוב ההזמנות הו להודיע אם באים,כלומר, אם לא הודעת סימן שלא תגיעי,
אזי הטלפון המתנצל מיותר.
אם את מרגישה קרובה יותר--לפני החתונה--תפגשי ותתני משהו סמלי מתנה,
ופשוט תסבירי שאת לא הולכת לשמחות.
אם ינסו לשאול, מחייכים, לא מנהלים דיון.
בשבילם זה חשוב לך עול לא נעים. ומאחר וממשיכים קשרים לא חייבים ל'ריב'.
מקוה שתשובתי תעזור במשהו.
 
אני למשל

אם זה מישהו מהבית כנסת אז נתתי מתנה צנועה ברית 100 שח חתונה 200 ,אין לי כוח לראות אירועים ,ולא תמיד בא לי ללכת ,ומיכוון שאני רואה את בעל האירוע או האבא ,אני מעדיף לתת משהו והעיקר שלא יהיה פתחוןפה ,ומצידי שגם לא יבוא העיקר שיביא מתנה
 

אשבל1

New member
אני מסמסת הודעת ברכה והתנצלות, מקפידה לידע מראש שלא יווצר

מצב שישלמו על מנה עבורי.
 
תיראי זה

מערכת יחסים תן וקח,לא תלכי לא יבואו גם אלייך,את בסך הכול תצמצמי את הרשימה ,לשלוח ברכות ואיחולים זה נחמד ומנומס, אנשים כאן רוצים מעטפות זכרי זאת
אם זה אדם חשוב לך מסביבתך או משפחה ,תלכי והעיקר שלא יהיה פתחון פה עלייך,אם את לא יכולה להגיע סבבה שלחי מתנה ,את מפסידה מנה אבל לפחות לא יהיו מצוברחים עלייך כי קיבלו מתנה.

אני הולך רק למי שמראה כלפיי איכפתיות וכו,מהעבודה אני לא הולך ,אירועים רחוקים אם יש שולח מתנה בדואר רשום את המעטפה 200 שח וזהו

שבעל אירוע מזמין אולם ומנות ומתארגן לאירוע ,תביני גם אותו הוא רוצה לכסות לפחות ולא להפסיד.
לא אוהב את כל הטלפונים של אישורי הגעה ,מי שבא ומכבד סבבה ומי שלא אני לא אלך אליו וזהו.

וכמובן לא להתקשר אם את יודעת שאת לא מגיעה זה הכי מבעס לדעתי לנהוג כך
 

jessie7

New member
תודה לך על התייחסותך

הבעיה מתחילה בכך שבעלי אירוע לא עושים סינון קפדי ומזמינים את כל העולם ואישתו בלי לבדוק שאולי הזמנה היא מיותרת ואכן הרבה הזמנות הן מיותרות לגמרי, היו לי מקרים שאנשים שלא היו בקשר עשור ואני לא מגזימה נזכרו להזמין אותי, היו אנשים מעבודה שבקושי אמרו שלום ופתאום הביאו הזמנה.
ולגבי זה שאם אתה א לאירוע זה ממש לא מבטיח שאנשים האלו יבוא אליך, כפי שאם אתה קונה מתה לחבר ליום הולדת, זה לא אומר שהוא יקנה לך בחזרה.
 
למעלה