אי קבלת מלוא הסל שנקנה דרך אפליקציית שוק העיר און ליין

שלום רב.
ביום רביעי 7.12 עשיתי הזמנה של סל מוצרים במחיר של 1195 ש"ח, משוק העיר און ליין, דרך האפליקציה שלהם. קיבלתי את המוצרים יום למחורת באיחור של 5 שעות. כאשר הנחתי אותם בארון הופתעתי לגלות שחסרים הרבה מוצרים אשר הזמנתי בשווי כולל של 475 ש" ח. זה תקע אותי לקראת בישולים לשבת. פניתי מספר פעמים לשירות הלקוחות של שוק העיר און ליין וכל הזמן עונים לי שהנושא יטופל מחר ושוב מחר וכך ממשיך. בינתיים לא קיבלתי פיצוי או את המוצרים החסרים. מה אפשר לעשות בנושא? האם כדאי לתבוע במקרה זה. למעשה אין לי כל הוכחה שלא קיבלתי את מלוא הסחורה כי אין דרך להוכיח זאת מלבד עצם העובדה שהינני אזרחית שומרת חוק ומעולם לא התלוננתי בנושא דומה כאשר קניתי מוצרים און ליין. ראוי לציין ששלחתי לשירות הלקוחות את החשבונית עם המוצרים החסרים מסומנים כדי שידעו בדיוק מה חסר. גם אם אצלם את המקרר אין בזה תועלת ואפשר לטעון שכן קיבלתי את המוצרים. אינני יודעת האם כדאי לתבוע במקרה כזה או פשוט לוותר.
מודה לך מראש על המענה,
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה