אך אני מצרף את הפורום הזה לדף הבית שלי בOK?

  • פותח הנושא lklk2
  • פורסם בתאריך

lklk2

New member
אך אני מצרף את הפורום הזה לדף הבית שלי בOK?

http://www.pocket.co.il/community/forumdisplay.php?f=18 ? מה אני צריך לעשות על מנת לראות קוביה עם 5 הודעות עדכניות מהפורום הזה בדף הבית שלי OK?
 

צוות OK

New member
חפש את הסימן הכתום ../images/Emo87.gif

יש לעשות הבדלה בין הזנות rss לבין דפי אינטרנט רגילים. בפורום הספציפי הזה, בפינה יש אייקון כתום המקשר לקובץ ה-rss. לחיצה עליו תוביל אותך לכאן. על מנת להוסיף את התוכן לOK, העתק את הכתובת לתוך הקוביה שמעליה כתוב "הוסף rss משלך" (בתוך "הוספת תכנים").
 

צוות OK

New member
הסבר

התכנים באתר אוקיי הם תכני rss - הסבר מורחב תוכל למצוא כאן. בכלליות - מדובר בפורמט שבשונה מעמודי אינטרנט רגילים הוא מופשט מכל תוכן גרפי, ומתמקד בטקסט בלבד. אתר OK, בדומה לתוכנות ייעודיות הקוראות תכני rss, מאפשר למשוך את התכנים האלו אליו - במידה והם אכן בפורמט rss ולא דף אינטרנט רגיל (לרוב סיומת htm.*) לרוב, לפורומים תהיה גישה לקובץ rss, בקישור כלשהו המסומן באייקון כתום (תמונה מצורפת). לאחר שהקלקת על הקישור, נפתח לך עמוד ה-RSS שאת כתובתו עליך להעתיק לאוקיי - (ולא את כתובת הפורום). כל עמודי ה-rss נראים אותו דבר ולא תהיה לך בעיה לזהותם ברגע שיפתחו. בפורומים של תפוז תוכל למצוא לחצן "הוסף ל-OK" שעושה את הפעולה אוטומטית. לשאלות נוספות, אתה מוזמן למערכת המסרים
 
למעלה