אך אפשר
|מלאך

שלום ברכות לפתיחת הפורום :] + שאלה חשובה

שלום לכולם ברצוני לשאול איך אפשר לתקשר עם המלאכים אני מאוד רוצה לבין על זה יותר אני מאוד מאמינה ברוחניות ולכל מה שקשור בנושא זה:]
 
../images/Emo140.gif ברכות לפתיחת הפורום החדש..

יש תיקשור עם מלאכים..כי יש מלאכים.. יש לי הרבה מאוד ניסיון מיזה בחיים שלי.. אבל זה לא על רגל אחת... בעיקרון כל מי שניפטר ..והוא בגן עדן הופך למלאך..[לא כולם הולכים לגן עדן...] אז ככה שכן...ניתן לתקשר עם מלאכים...אנשים שניפטרו מהעולם הזה והם רואים ולא ניראים..אבל חיים בגן עדן.. וזה בדוק! יום טוב.
 

קלואי 91

New member
אך אפשר../images/Emo140.gif../images/Emo189.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif|מלאך

אך אפשר לתכשר אים מלחים ואך אפשרליחר לו שם אך יודים מה שמו מי שיודע אך שאיתן תשובה תודה כלואי 91
 

רותי 11

New member
מתוקה בגיל שלך זה הכי קל

את פשוט פונה אליהם תהיי קצת קשובה ותאמיני לי שתקבלי תשובה
 
איך לתקשר עם מלאכים

המלאכים נמצאים איתנו כל הזמן, מלווים אותנו ומעבירים לנו מידע שעוזר לנו בחיים. העניים הוא שביום יום שלנו אנחנו כל הזמן חושבים. אין ואקום בגוף - המחשבה, הרגשות ועוד אנרגיות נמצאות כל הזמן, המוח שלוט בנו, וזה מקשה עלינו להקשיב למשהו אחר. כשאנחנו מתקשרים, אנחנו לומדים להכנס לאיזשהו שקט של ההכרה (המחשבות) כדי לאפשר למידע להכנס. בהתחלה, הדרך להפתח לתיקשור, היא באמעות מדיטציההשקטה של ההכרה, והקשבה פנימה. אחרי שנפתחים אפשר ללמוד להשתמש בכלי המדהים הזה גם תוך כשי שעושים דברים אחרים. זה ככה על רגל אחת. אם את רוצה להעמיק, ממליצה לך לקרוא את המאמרים, ויש גם ספרות טובה בנושא. ודרך נוספת היא קורסי תיקשור למינהם. אז עושים זאת בהנחייה ועם קבוצה - וזה מסייע להפתח לתיקשור בצורה מהירה.
 
למעלה