אלוהים איתנו כל הזמן

אתיד14

New member
אלוהים איתנו כל הזמן

כאשר מדווחים לנו באמצעי התקשורת על סיכולו של פיגוע המוני אין אנו כבני אנוש מסוגלים להבין לעומק את אשר נחסך מאיתנו. בהיותנו מחוץ לתמונה כיון שלא חווינו דבר לא נוכל להרגיש את תחושות הכאב הצער הזעזוע וההלם. אין לנו היכולת לראות את מראות הזוועה שנמנעו מאיתנו או לשמוע את קולות הבכי וזעקות השבר של הנפגעים ועדי הראייה. קשה שבעתיים או לייתר דיוק בלתי אפשרי לתאר לדמיין ולהעריך סיכולו של אירוע כזה או אחר שנחסך מאיתנו כאשר איננו יודעים כלל וכלל מה וכמה נמנע מאיתנו. על פי אמונתי נמנעים מכל אחד מאיתנו או מילדינו אירועים שליליים כאלה ואחרים מידי יום או אף מידי שעה. לפיכך על פי תפיסתי כל יום שעובר בשלום ובו המשכנו בשגרת חיינו באין מפריע מבהיר לי שוב ושוב שההשגחה העליונה "עובדת" ללא הפסקה. לעולם לא נדע אילו נסים מתחוללים כאן מבלי שנרגיש! גם מה שנעלם מעינינו ק יי ם!
 

hilili2

New member
ככל שנהיה דומים יותר לכוח העליון

ונשתווה לו, כך נוכל יותר לחוש אותו. כמו ששמן ומים לא יכולים לקבל אחד מהשני כי הינם שונים ואין להם יכולת להתמזג, כך ככל שנעלה ברמת הרוחניות ונהיה באהבה ונתינה מבלי שנהנה מזה לעצמנו - נוכל להנות משפע הבריאה, ולחוש את בורא עולם. זה אפשרי!
 

אנואל

New member
בקיצור, "אלהים" הוא הכל...כמו ש-

כמו ש"מדינה" זה הכל, כל שהאדם עשה ליצירת המסגרת הזאת לדברים שהוא עשה - כך יצר מסגרת ה"אלהים" למה שמצא מוכן לפניו והוא לא עשה בעצמו, כלה דברים הטבעיים...
כולנואל
 
למעלה