אליפות הגו, ישראל 2005

totaltrash

New member
אליפות הגו, ישראל 2005

התפלאתי שאף אחד כאן לא הזכיר את זה שהייתה הסופ"ש אליפות ישראל+"קונגרס גו" בארץ. לא ידעתם על זה?... מוזר.. זה היה בראש העין. חמישי שישי שבת. הייתה גם הקרנה של היקארו נו גו. וגם שגריר יפן הגיע לפתיחה (למרות שהוא בכלל לא משחק). קיוויתי, למען האמת, למצוא כאן תגובות על האירוע. אף אחד מכאן לא היה? ד"א, אני משתמש במשתמש של אח שלי. הכינוי שלי ב-kgs (אם אתם מכירים) הוא AhSayuni.
 

totaltrash

New member
ממש במעורפל...

המון זמן שלא הייתי ב-mIRC... אני לא בטוח שאשוב לשם עכשיו. אבל אני בא למפגשי גו. אמור להיות בת"א בקניון שליד איכילוב כל יום שישי האחרון של כל חודש. AhSayuni
 

Goggle Girl

New member
הסיבות למה לא הזכירו -

א - הפורום הוא לסדרה היקארו נו גו, לא למשחק הגו
ב - הסדרה עדיין לא התחילה ולכן יש הרבה פחות שחקנים מאשר בפוטנציאל כרגע. תנו לסדרה להתחיל ואז בואו להציף כאן XD
 

totaltrash

New member
לא פניתי לאנשים שלא ראו את הסידרה..

אתם לא משחקים כאן גו?... חלקיכם..? למען האמת אחרי שקראתי את כל המנגה ממש לא ידעתי עדיין לשחק. אז יכול להיות הגיוני שגם אנשים כאן לא יודעים. ד"א יש גם מועדון גו בחיפה וגם בירושלים, וגם ברחובות ובראש העין. אם בא לכם לנסות לבוא מתישהו. אנחנו תמיד שמחים לאנשים חדשים. והרוב גם מכירים ואוהבים את היקארו נו גו. ד"א, אפילו בדקתי לפני (היה כתוב שחובה לקרוא את החוקים), ומותר לכתוב כאן גם על גו בכלליות, בגלל זה הרשתי לעצמי.
 

totaltrash

New member
אכן כן

נפגשים שם כל יום שלישי הראשון של כל חודש בשעה 19:30 עד 23:30 בערך. זה בקפה רימון שאמור להמצא באמצע רחוב לונץ, שמחבר בין בן יהודה לרחוב יפו. לפרטים אפשר להתקשר למישהו שקוראים לו אוּלְי בטלפון 054-4925747. אני אף פעם לא הייתי שם, אבל אני נמצא ברשימת תפוצה כזאת ככה שאני מקבל תיזכורות. לעומת זאת, הייתי לפחות פעם אחת בכל שאר המועדונים... רוצים שאני אכתוב כאן כל פעם שיש איזה מפגש בת"א? רוצים להצטרף לרשימת התפוצה? זה כאן, אני חושב: http://games.groups.yahoo.com/group/israel_go/
 
אם זה בסדר מבחינת המנהלת...^^

אבל לפגישות מועדון אני אוכל להגיע רק בירושלים... בכל מקרה תודה D=
 

LeCagot

New member
אלוף !!! למה אתה מלכלך??? אני

רשמתי הודעה על הקונגרס שבוע שעבר (ולא איכפת לי שאתה חושב שאתה לא אלוף. גם ראש לשועלים זה משהו משהו)
 

Vivi Sparrow

New member
ברוב טפשותי ועצלנותי, פספסתי.

אני לא מאמינה שאני גרה בראש העין ולא הגעתי. אני ידעתי שזה יהיה, ידעתי בערך על התאריכים אבל לא באתי. גם בשנה הבאה זה יהיה בראש העין? >:
 
למעלה