אל ארץ מותרים רק בלב

קלייר

New member
אל ארץ מותרים רק בלב

אל ארץ מותרים רק בלב באדמה יש צורך להתחלק שלכולנו תהיה פינה להניח את השק ומקום ללגום ממנו אך המדינה תמיד נמצאת בלב
 

eliasys

New member
אני מחזק את ידיך

עופרי אני מחזק את ידיך את לא צריכה להתעצבן, המצב לא קל לכולנו אבל אנחנו צריכים לשמור על קור רוח. חייכי,, אין כמו חיוך הוא הגורם הראשון במעלה לאריכות ימים :)
 

עופרי-

New member
תאמין לי שאני בחורה חייכנית

אבל אני יכולה לצאת מדעתי כשמדברים איתי שטויות כאלה. קביעות שהן פזיזות לגבי אנשים, ובעיקר לקרוא לאנשים טיפשים ולא נבונים-מוכיחה לי כמה אנשים הם חולי נפש. אבל ניחא, יש שבוע חדש. יש לי דברים חשובים לעשותה שבוע. יאללה שבוע טוב.
 

אבו-דני

New member
תשובות ענייניות..

לו תשובותייך היו כולן לעניין הנדון היה וודאי מרתק לקרוא את דעותייך באשר לערבים כלום מצאת צורך לחיות בשלום עם עם שהאלימות הינו דרכו הטיבעית? שרוצח את בנותיו את נשותיו את אחיו על דברים של מה בכך? כלום ההסתה של משטר פשיסטי שמדכא את עמו גונב את כספו מועל באמונו נראה לך פרטנר אמיתי לשלום...איזו איוולת
 

B.Shokor

New member
הודעה חשובה מאוד..

מר אבו-דני שלום רב.. אני מצטער מאוד שאם ציפית ממני הודעה כל שהיא לעניין הנדון ``ואכזבתי אותך`` ועניתי במשהו אחר! לכל מנהל פורום יש את הדרך המאפיינת אותו ואת הפורום שלו, (למשל אתה יכול לראות שבכל מספר ימים אני מעלה לפורום עניין כלשהו, גם אני עונה על ההודעות בקיצור, וכשאראה שהפסיקו להגיב להודעה כלשהי אני מסכם את ההודעה בהרחבה). (אין הודעה שאני מתעלם ממנה אלה רק אם לא היו לי מספיק הוכחות טובות לעניין ההודעה, אז מעדיף לשתוק במקום לדבר שטויות ולעבוד על אחרים כמו שטען מר_ביילי באחד ההודעות שלו). פשוט מאוד כל כוונתי היא לראות ולקרוא את כל מה שאתם כותבים, ובסוף לסכם את המחשבות שלכם.. (לפחות בגלל כך מגיע לי שם בצבע כחול ;)))))).. בכל מקרה אם שיטת העבודה שלי לא כל כך מתאימה לכם, אני ותפוז נשמח לשמוע את זה, ולשנות את הכל לפי בקשתכם. סליחה על דבר לא נעים מצידי.. שלכם מ.הפורום ב.שוקר
 

B.Shokor

New member
למר אבו-דני

שלום רב.. אני חייב להגיד לך שאין קשר כל כך גדול (לפי דעתי) בין מה שאתה חושב לבין הבעייה האימית של השלום. אם יש משפחה ערביה שהורגת את הבת שלה (למשל: בגלל שהיא שכבה עם החבר שלה ) זה לא אומר שהערבים לא פרטנר אמיתי לשלום, (ואגב, איך אתה מדבר על עם שלם בגלל התנהגות חמורה וטיפשית של כמה משפחות???)?? רק נשאר להזכיר אותך שדבר כזה גם קורה במגזא היהודי אצל החרדים. זה אומר שגם יהודים לא פרטנר אמיתי לשלום?
 
למעלה