אם אתם לא חולים

אם אתם לא חולים../images/Emo122.gif

כתוצאה מזה שנדבקתם מהילדים (ואז כולם סובלים ביחד בבית) , אז מה אתם עושים להגנתם ולהנאתם כשאתם במיטה או סתם שרועים בחוסר אונים כמוני עכשיו ואיך פותרים את הבעיה שצריך לקחת אתם , להחזיר אותם ואין עוד עזר "כנגדכם" בבית? או סתם לשעשע אותם או לטפל בהם כשצריך ואתם מ ע ו ל פ י ם ? עכשיו כשהג´וניור די עצמאי , זה פחות קריטי , אבל בעבר אני זוכרת ימים בעייתיים במיוחד .
 
על נכתב הספר אמא זוחלת, לא?

כי כבר כמה פעמים מצאתי את עצמי זוחלת מהמיטה רק בשביל ´אמא אני רוצה שוקו´ ´אמא איפה הספר שלי´ ´אמממממממממא´ אבל האמת היא שלרוב יש לי את בן זוגי לגרושין שהיה לרוב נדיב מספיק לעזור לי ולא להתקטנן על היום זה לא היום שלי או דברים שכאלו, וחוץ ממנו יש את ההורים שלי שגרים בסביבה, וגם ההורים שלו ובמקרה הכי גרוע - תמיד יש חברות טובות. אבל איזה כייף שהוא כבר גדול ומבין ובעיקר עושה לעצמו את השוקו. החלמה מהירה אביגיל.
 

ophra

New member
כל כך מוכר..... ../images/Emo122.gif

מזדהה לחלוטין אביגיל.... גם עם הצינון והעילפון.... מסכנים הגורים... היום שאגתי עליהם כששמעתי בפעם המאה את הקריאה: אמאאאאאאאאאאאאא ואני, מצוננת, גמורה, מרגישה חצי מתה בעצמי (וזה לא שלא אמרתי להם: "אמא מרגישה קצת לא טוב, אז בבקשה...") הבעיה ששלי עדיין לא עושים את השוקו לבד....
לא נורא, מחר הם אצל אבא שלהם.... ובכלל - שבוע חדש
שבוע טוב לכולם! עפ נ.ב. - חדורי - כל הכבוד על הערת הפורום מתרדמתו....
 
ועל זה אני תמיד אומרת

אסור לי להיות חולה פשוט ככה ויודעים מה בלי עין הרע
טפו טפו טפו לא חולה ועוד משפט שאני תמיד אומרת הכל בראש אומרים שמחלות באות מבעיות נפשיות כשנמצאים במצב נפשי כללי לא הכי הסיכוי לחלות יותר גדול. אבל לא שאינני חולה בכלל קורה פעם בשנה ככה איזה יומיים שלושה שאני מעולפת וגוררת את עצמי להכין לילדים וצועקת להם שקט עד שנגמר לי הקול לא קל הלבד הזה אך מנסים לשמור על קור רוח ולנסות להסתדר בכל מקרה.
 
../images/Emo6.gif מוכר...

אמא שלי תמיד דאגה לי לסוודר וכל המחממים למיניהם. תמיד התנגדתי (עד היום) ושאלתי אותה- מה כ"כ אכפת לך שאם נגיעד נניח ו... אני אהיה חולה?! היא לא אמרה שהיא אוהבת אותי, שאני יקר לה וכל השטויות היא פשוט אמרה- אני אפסיד עבודה
-פורג´, עסוק
 
למעלה