אם ליברמן לא יבגוד בבוחריו, ביבי ראש הממשלה

א ו ח נ ה

New member
אם ליברמן לא יבגוד בבוחריו, ביבי ראש הממשלה

אני עדיין מחכה לקולות החיילים בתקווה לתיקו עם קדימה או אפילו לעבור אותה במנדט בכל מיקרה על דבר אחד חבל לי: מצביעי השמאל התנהגו כזומבים שממלמלים "רק לא ביבי" ונתנו את קולם למפלגה מושחתת עם אנשים חסרי אידיאולוגיה. במקום שזהבה גלאון הישרה, המוסרית, החרוצה והבאמת תורמת תהיה בכנסת - נקבל את רוחמה אברהם והאפללואים למיניהם. השמאלנים יצאו הכי טיפשים שיש (וגם הכי לא רלוונטיים).
 

יניבל1

New member
בקשר לדבר השני שכתבת

הצעתי הצעת חוק שקשורה לדברים שלך אשמח אם אתה (ושאר חברי הפורום) תתנו את דעתכם עליה
 
בוחריו של ליברמן יהיו מאושרים

אם יחבור לליבני. הוא יקבל גם את תיק הבטחון וגם יוכל לבצע חקיקות חילוניות שבוחריו הרוסים רוצים. תתעוררו, כולנו הפסדנו.
 
כזו שליבני תקים, כל תיק שירצה.

אם ליברמן מודיע שהוא חובר לליבני, זה גמור, הליכוד יצטרך להצטרף, לפחות להסכים לרוטציה. הרי גם ביבי לא יכול להקים קואליציה ללא ליברמן. ליברמן - יכול לקבל כל מה שבא לו ואין לו שום סיבה להתפשר על כלום.
 

bvb6

New member
מי ישב עם לבירמן וליבני

נתניהו נצח את הבחירות עם האיחוד הלאומי , הבית היהודי מיהן המפלגות שישבו בלי הליכוד עם ליברמן וליבני ?? אני מוכן לראות את ליבני בונה קואלציה ... זה ישעשע אותי מאוד ( נא לספור מנדטים )
 
הליכוד בעצמו יישב.

בכל מקרה תהיה ממשלת אחדות הליכוד (להלן ליכוד א' וליכוד ב'), השאלה היא מי יעמוד בראש או האם תהיה רוטציה. התשובה לשאלה נמצאת אצל ליברמן.
 

bvb6

New member
נדמה לי שנתניהו קיבל יותר קולות מליברמן

הוא יכול להטיל וטו ואז נלך עוד הפעם לבחירות ... נראה למישהו שהוא חיכה 10 שנים כדי לשבת בממשלה של ליבני ... עדיף גם לשבת עם ברק ולהעביר צחוקים ע
 
ומה אתה חושב שיקרה

אם נלך שוב לבחירות? ביבי יודע יפה מאוד שאם ליברמן הולך עם ליבני - זה נגמר, והכי טוב שהוא יוכל לקבל זה רוטציה.
 

bvb6

New member
עדין לא הבנתי עם מי יושבים ליברמן וליבני....

אם אפשר לעזור לי בחשבון המנדטים.
 
עם הליכוד.

הממשלה שתקום בכל מקרה תהיה מורכבת מהליכוד, מקדימה ומליברמן (כן, בכוונה לא נאמר כאן שם של מפלגה, היות ואין שום צורך). השאלה היא רק מי יעמוד בראשה, והאם תהיה רוטציה, ואת זה, למרבה הצער והאימה, ליברמן קובע... זה נכון שנקודת הפתיחה של ביבי טובה משמעותית, אבל זה בדיוק רק אומר שציפי תצטרך לעשות דברים דראסטיים, סוג של התאבדותיים, בשביל לגרום לליברמן לחבור אליה באופן שגם קהל בוחריו יהיה מרוצה. היא תהיה חייבת לתת לו לא רק את החקיקות החילוניות שהוא רוצה להעביר במלואן, אלא גם כל תיק בכיר שרק יחפוץ בו (ושהוא יכול לקבל, בטחון פנים ומשפטים הוא לא יכול בגלל החקירה שמתנהלת נגדו). זה בדיוק מה שהיא עושה. אז כל מי שבחר קדימה בשביל לחסום את ביבי, צריך להיות מאוד מרוצה מעצמו על כך שהביא את ליברמן לעמדת הכוח המסוכנת הזאת.
 

bvb6

New member
נתניהו לא יסכים להיות מס' 2 של ליבני

כמו שאהוד ברק לא יסכים להיות שר הביטחון נתניהו הוא ראש המפלגה הגדולה בגוש החוסם והוא יתן לליבני את תיק החוץ .... כל דבר אחר פשוט גדול עליה. ליברמן יכול להיות שר החינוך או שר הפנים !!!! ליברמן אמר וישב עם נתניהו , זה רק ענין של תיק ולא יותר מזה
 

א ו ח נ ה

New member
קדימה לא ליכוד ב', קדימה היא מפלגה מושחתת

עם אנשים ללא אידיאולוגיה ובראש הנחש עומדת מיסיז קלין אלק שפתאום מחבקת את ליברמן.
 

א ו ח נ ה

New member
נועה את פשוט לא מבינה את מצביעי הימין

הם בחרו בליברמן כדי שיחשק את הליכוד מימין ויהיה קיצוני יותר כדי שנתניהו לא יסטה שמאלה, לא כדי שליברמן ימליך את מלכת השמאל החדשה גברת ליבני. זה כמו שאני אגיד לך שמצביעי העבודה רצו שברק יהיה שר הבטחון בממשלת ביבי וזה מה שהיה עושה אותם מאושרים.
 
מי שבחר בליברמן בכלל לא חשב על נתניהו

מי שבחר בליברמן יהיה מאושר לראות את ליברמן שר הבטחון, מינוי כזה הוא חישוק ימינה מטורף של כל ממשלה שהיא. מעבר לכך, כשני שליש ממצביעיו של ליברמן הצביעו לו בגלל היותו מייצג אינטרסים של קבוצת בוחריו זו, וביבי כלל לא מעניין אותם בהקשר הזה. אם ליברמן גם מעביר חקיקות שהתחייב להן וגם מקבל את תיק הבטחון ועל הדרך מגחיך את מצע ציפורה והיונים הלבנות, בוחריו הימנים שממילא לא סובלים את נתניהו, בלשון המעטה לא יזילו דמעה.
 
למעלה