אם מרן לא יצא נגד דרעי, תצביעו בשבילו?

אם מרן לא יצא נגד דרעי, תצביעו בשבילו?

תענו בכן או לא.. בוא נראה כמה מצביעים פוטנציאלים יש פה לדרעי
 

לביא4

New member
הדעות שלו השתנו?

כאחד שעמד בראש ש"ס בתקופת אוסלו, ותמך בהסכמים שהיו, האם דעותיו השתנו? כידוע, "הסכמים" אלו הביאו את האינתיפאדה המחרידה שהיתה כאן לפני כעשר שנים, וגבתה מחיר דמים כבד תרתי משמע. השאלה עצמה לא נשאלת, היות ומרן בכלל לא הביע את דעתו או תמיכתו בכל ההצהרות האחרונות של אריה דרעי, שמאד משתוקק לחזור לחיים הפוליטיים דווקא לי ידוע שהעסק ליבוא חליפות יוקרה הלך לא רע, אז מדוע לחזור לפוליטיקה? בכלל אולי לא שמים לב, אבל לאריה דרעי יש לא מעט מחסומים מבית ומחוץ לחזרתו לחיים הפוליטיים.
 

זולצבך

New member
דרעי עצמו דואג להדגיש תמיד

שש"ס לא תמכה באוסלו. ש"ס נמנעה בהצבעה על אוסלו א', ובהצבעה על חלקו השני של ההסכם המוכנה אוסלו ב' - בו הוענק לפלסטינים שלטון עצמי בערים הפלסטיניות בגדה וברצועה, וכן ב-450 כפרים פלסטינים - ש"ס התנגדה. העמדה הבסיסית של דרעי לפיה תיתכן מסירת שטחים מארץ ישראל תמורת שלום אמת תואמת את פסיקתו ההלכתית של מרן הגר"ע יוסף שליט"א שמכפיף את הדברים לדעת מומחי הביטחון.
 

לביא4

New member
בינתיים מרן לא תומך בו

וזה גם מה שהדגשתי, גם עכשיו וגם לפני כשנה שנתיים גם אז הוא רצה לחזור לפוליטיקה, ולא קיבל את בירכת מרן. ההימנעות של ש"ס בהצבעה על אוסלו א' איפשרה להעביר את ההסכם, לכן זה מאד פוליטי ומאד חכם ומתוחכם להראות לבוחרי ש"ס שהם ימניים, שהם "נמנעים" בו בזמן שהם ישבו עם קואליציה צרה של שמאלנים קיצוניים וערבים בממשלת פרס-רבין באותה תקופה, בתקופת נתניהו הראשונה, מרן ערך סבב שאלות לכל מומחי הבטחון בקשר להחזרת שטחים וכאשר שמע את תשובתם החליט שהוא מוריד את הנושא מהפרק. דרך אגב, דרעי עצמו התבטא בתקופת האינתיפאדה השנייה כתוצאה מהסכמי אוסלו, בשם מרן, והביא את הפסוק: "אני שלום אדבר - והמה למלחמה"....
 
למעלה