אמא מנסה לרצוח אותי בחלום

אור_30

Active member
בוקר טוב אלישבע,
רוצה להגיד המון המון תודה על הכל! המון נקודות למחשבה, זה עוזר לי לעבד ולעכל את התובנות, את השינויים.|לב|

אני שמה לב שהיה ממש סט של חלומות, החלום הבא הוא אחרון בסט הרצוף של ממש לילה אחרי לילה.
נחלם בין חמישי לשישי.
בשישי בלילה + שבת בלילה - לא חלמתי עליה. היו 2 לילות של רוגע וגם יותר נרגעתי :)
בשישי בבוקר (11:00) כבר שיתפתי בתכנית שאני נמצאת וזה הרגיע. זה הגיע לאנשים שזה נגע בהם, זה ניחם אותי.

מהחלום הבא, התעוררתי ממש בבהלה בשישי ב6 בבוקר לפי הטניס והתכנית.

החלום:
היינו בבית שאני לא מכירה, אני, אמא ואנשים. לא יודעת מי אלה, משפחה/חברים. אנשים שקשורים לאמא, שהם בצד שלה ולא שלי, זו האוירה.
בחלום ישבנו לאכול, היה שולחן ארוך וערוך. אנשים סביבו. היא ישבה ליידי. תוך כדי האוכל ניסתה לשכנע אותי בשקט שאף אחד לא יישמע למחוק את הטקסטים שלי, ולהספיק לכתוב לשתף על מה שהיה בילדות. מבחוץ אפחד לא שומע, היא משדרת עסקים כרגיל. רק אני והיא שומעות
אני שקופה בחלום, אותה מאוד אוהבים, אני קיימת לא בעיניי האנשים, רק "נגדה", אין לי שום שיח עם האנשים שם. אני כאילו מתקיימת דרכה
ניסתה לשכנע המון פעמים "בבקשה תפסיקי". תוך כדי ישיבת האוכל, אח"כ תוך כדי שמפנים את השולחן, שוב ושוב... כאילו בשקט...ולא הסכמתי -הכל בשקט בשקט, אף אחד לא שמע. ניסתה כמה פעמים! בכל מיני דרכים
אח"כ חיפשתי מפתח או משהו כדי לצאת..יצאתי החוצה לגינה. אני יושבת על החומה בחוץ, מולי היה מתקן חבלים כזה של טיפוס לילדים, היא הייתה בפנים עדיין
ידעתי שהיא תצא אחריי, תבוא לרצוח אותי, אבל לא הייתי בטוחה
לפני שיצאה ישבתי על החומה, תכננתי בינתיים לאן לברוח במידה וזה יקרה, אם לעלות למתקן שמולי (כי אין לה כוח לטפס) או להתקשר למישהו.. או משהו אחר, אבל לא רציתי לעלות, אמרתי אולי לא תעשה.. (רציתי להציל עצמי בפחות מאמץ של טיפוס) אולי גם לא להגזים בתגובהשלי "לטפס לשווא" שהיא בכלל לא מתכוונת לרצוח
הפלאפון שלי נשאר למעלה על החומה, אמרתי אויי שיט!
אני כבר ירדתי מהחומה, הייתי על הקרקע, אני קולטת אותה רצה אליי עם סכין, אמרתי לעצמי "מה אני עושה?" כבר לא הייתה לי ברירה
היא רצה אליי עם הסכין במהירות, אמרתי לה "אמא לאאאאאאאא" והתעוררתי בבהלה.

רקע:
אני פתאום קולטת משהו
בגיל 4: יש מקרה אחד נוראי ומזעזע שאני לא זוכרת מה קרה. אני רק זוכרת שעל הגוף שלי היו סימנים כחולים ועין נפוחה. התביישתי ללכת ככה לגן "איך אני גורמת לאמא שלי להתנהג, כמה אני ילדה מעצבנת" הייתה אומרת לי
"תראי מה את גורמת לי, אני לא עצבנית, את ילדה מעצבנת"
זכור לי הבוקר המזעזע, הבוקר שאחרי המעשה, שהיה ברור שהייתה שם אלימות, הבוקר בו אני יושבת על המיטה
היא מולי, לפני שאבא אוסף אותי לגן, אומרת לי "כשאת הולכת לגן ושואלים אותך מה זה (הסימנים בגוף), את אומרת שנפלת מהמיטה"
זה מזעזע ומעלה לי דמעות.
כמה היא גרמה לי להרגיש בושה ואשמה על המעשים שלה! כ"כ פחדתי שיישאלו אותי, שנאתי לשקר (עד היום) מהחלום אני מבינה ממה הפחד. הפחד שתהרוג אותי אם אני אספר! אני לא יודעת אם זה נאמר בילדות, אבל כנראה היה ברור.
היא מצטיירת מושלמת! היא מנהלת הצגה שלמה! אנשים מהעבר לא מבינים על מה אני מדברת.
הבנתי, אין נביא בעירו :) אנשים חדשים מאמינים לי. בוחרת לי את הסביבה שלי. לא סובלת את סביבת הילדות, אנשים חשוכים מאוד.
מקווה שבהמשך אני ובת הזוג נעבור עיר. להתחיל מ-0

הייתי כ"כ לבד עם זה. בגיל כ"כ קטן
אמא שלי משוגעת, ואני חייבת להיות איתה!
מקרה אחרון בגיל 19 בו הגיעו שוטרים שהשכנים שמעו והזמינו, איימה עליי "אני ארצח אותך בלילה" פשוט ישנתי עם דלת נעולה למשך שנה שלמה.
עד היום שאני משתפת, ואני משתפת המון, אני שמה לב שיש פחד, אבל אני עונה לו! ומשתפת. זה משתפר
הייתה לנו שיחה, לי +אמא, יום לפני חג שבועות בה אמרה לי "תפסיקי להכפיש את שמי" (אני כותבת ברשת החברתית). אני לא מכפישה את שמה. היא מכפישה את שמה ע"י המעשים שלה. היא רגילה ששותקים לה, שמוותרים לה. אני לא אוותר על עצמי מצטערת.

אני מודה, ביום חמישי כתבתי שהיא הייתה גוררת אותי, נהנית מהסבל שלי, מושכת אותי מהשיערות, והמבט הזה שלה, הרע בעיניים....
עלו לי ביומיים ההם, חמישי-שישי, זכרונות קשים.
סיפרתי לאבא ביום חמישי בטלפון שהייתי שונאת להיות איתה לבד, כשהוא בעבודה. שהיא הייתה מרביצה לי, הייתי בוכה, הייתה אומרת לי "שקט!! לא רוצה לשמוע אותך סתמי תפה" ולא הצלחתי להפסיק לבכות מהמכות.. אז הייתה מענישה אותי, ומרביצה לי יותר חזקה!! שנאה לשמוע אותי בוכה בגללה. הייתה נהנית להשפיל אותי על הרצפה. זה פשוט רוע טהור
הייתה מקללת, הייתי מחזירה, הייתה אומרת לי "לי מותר, לך אסור"
שמעתי שמאוד כאב לו לשמוע את זה, מה היייתה עושה כשהוא לא היה נמצא
האמת ביום חמישי, אחרי שכתבתי מעט ברשת החברתית, פחדתי שהיא תבוא אליי הבייתה ותעשה משהו, האמת לא באה. יש לה גם חרדות. בית-עבודה, אלו החיים שלה. אין לה חברות/זוגיות כ"כ (היא בלתי נסבלת) כל העולם "חייב לה" כמובן. אין בה חמלה/נתינה. ילדה בריונית שהעולם חייב לה, בתחפושת שהכל מדהים. היא רק בלקיחה ומלחמות. (השתפרה מעט) אבל הכל כרגע צף לי בעיקר לשגעון שלה.
נמאס לי להכיל את זה ואני לא שותקת. הגיע הזמן שאם העולם ככ חושב שהיא מדהימה – שיתמודד איתה, בבקשה.
הפרדנו את עניין הרכב וזה כ"כ כיף להיות עם בת זוג, שותפה הוגנת לרכב/דירה או כל דבר. יש לי הרבה יותר שקט! הרבה יותר שמחה
בקרוב אפריד את הטלפון. (אני משלמת לה שיחות וחב' גלישה, ועד שמחזירה לי...)
לא מעוניינת. היא כ"כ שפויה לא? שתחזיק את קו הטלפון שלה לבד.

ללא קשר להצפות עד שישי כולל, אני הרבה יותר נהנית, הרבה יותר בשלה, הרבה יותר טובה אליי. לא בבידוד, משתפת.
יש לי הקלה
כל העניין היה שאני הגורמת לה, שזו בעיה שלי, "בעיה שלך!!!" כל הזמן הייתה אומרת לי. שאני היצור הכי נוראי שנברא, ואם אספר היא תרצח אותי! פחדתי גם ממה שעשתה לי, וגם ממה שתעשה לי אם אספר על המעשים הנוראיים.
אני בהלם שזה מה שעברתי
אחותי ואבא היו שקופים, פחדו ממנה. התקפלו להתנהגות שלה. אחותי: "יש כל מיני בתים, יש יותר גרוע" היא עובדת על כולם, כולם בהכחשה.
אבא רעד ממנה לדעתי, השתדל "לפצות" ולהיות טוב, במקום לדווח למי שצריך, רווחה וכו'. אמר לי שפחד שלא ייראה אותנו וכו'.
הוא איתי, הוא תיקף ואישר, שמעתי את הכאב שלו שסיפרתי, בכיתי לו ממש. אני חושבת שהיה על סף דמעות. (השיחה הייתה בטלפון)

החלום הוא ביטוי של הפחד? של שחרור שלו?
אני חושבת שזה הפחד הכי הכי עמוק. הינה להגיד בקול - פחדתי שאמא שלי תרצח אותי! לא איכפת לי אם אנשים תמימים איתה, אני יודעת מה עברתי בחדרי חדרים!
תודה מראש.
 

אלישבע777

Well-known member
שלום אור,

אימך רצחה אותך הרבה מאוד פעמים, כי כל מי שיכול להגן עלייך – היה שקוף, נוכח נפקד וגם – נפחד, כולל אביך שאמר לך – להסתיר את האמת. לא היתה לך הגנה ולא היה לך לאן לברוח. אבל החלום הנורא הזה -היגע אחרי הרבה זמן ( משקף את ילדותך), בתקופת חיים טובה שלך - מוסר לך מסר אופטימי בין השורות!! והפחד העמוק שלך ממנה – כבר לא רלבנטי!

החלום נפתח כמו כל ה"משפחות המאושרות" – סביב השולחן בבית חברים ואת יושבת על יד אימך כולם שקטים, מנומסים. אבל, עד מהרה אפשר להבין שעניינים אינם כשורה. המקום זר, האנשים הם "שלה", את לא מכירה אותם. את שקופה לכולם, את קיימת בזכות אימא, את איזה סוג של נספח לאימא, אבל לא חשובה לאף אחד.

אבל כאן יש תפנית... מסתבר שאת בעצם מאוד חשובה לאימא, אבל לא במובן הטוב של המילה! אימא דורשת ממך למחוק את זיכרונותיך כלומר – להעלים את כל ההתעללויות שלה, [שאם מישהו היה יודע עליהן, היא היתה הופכת לשקופה או חמור מכך – היתה מואשמת בעבות פליליות של התעללות בקטין חסר ישע]. כל השיח הזה נעשה בעודכן יושבות לאכול, לנגד אנשים אבל... בשקט הייתה ואף אחד לא הרגיש. אימא בלחץ! ולא בכדי - יש נגדה עדויות מרשיעות ואת עלולה לפרסם אותן. כרגע - אימא גם היא שקופה וחפה מפשע, אבל בעוד רגע – את יכולה לפרסם המון הרשעות! ואז היא תהיה מפורסמת ולא לטובתה. יתגלו כל מעשיה המחרידים לעין כל, ואת תצאי לפתע מחושך לאור והיא תיכנס אליו לשארית חייה. הקטע משקף את החשש של אימך - שאת תפרסמי את מעשיה ותכפישי את שמה. כלומר מי משתיכן פוחד יותר??? אולי אימך שהיא כיום הרבה יותר חלשה ממך. היא חוששת מנקמתך ובחלום היא מנסה לגרום לך להעלים עדויות מרשיעות, היא לא יכולה הפעם לעשות זאת בעצמה, את כבר לא ילדה....

בחלום יש עוד תפניות : למרות הלחץ שלה – לא הסכמת!! ואת יודעת שכאשר אימא בלחץ – זה מתכון לעונש כבד!! אף על פי כן, הצלחת בכוחותייך הנפשיים, לעמוד בלחץ, מול קהל ( לא אוהד), בשקט!! אף אחד לא הרגיש!

תפנית נוספת – את מחפשת מפתח (המפתח הפותח שער החוצה, הוא סמלי. הוא המוצא של מהסבך והלחץ של אימך, הוא גם הפתרון לבעיה). לא ברור אם מצאת את המפתח, ( וזה אומר לך שלא מצאת מפתח לבעיה שלך) אבל ברור שהעזת והצלחת לצאת לגינה.

כשיצאת החוצה לכאורה לחופשי - את מבינה שאת עדיין בכלא. את מבינה לפתע שהעונש על סירוב להיכנע לדרישותיה, הוא עונש מוות! את חוששת שהיא עלולה לצאת אחרייך ו.... לא פחות ולא יותר לרצוח אותך, הבת הסוררת והלא ממושמעת!!

ושם בישיבה על חומת הגינה (גדר?) את מתכננת תוכנית בריחה. הגינה המוקפת חומה מסמלת מקום מוגן מפני פושעים ורוצחים העלולים להיכנס הביתה, אבל הפעם החומה הזאת דווקא בעוכרייך! הגינה היא הכלא שלך! אינך יכולה לברוח מהמקום הזה – דווקא בגלל שהוא מוגן! ממה את רוצה לברוח? את רוצה לברוח מהזיכרונות שלך הרוצחים אותך ביום ובלילה כל פעם מחדש! הזיכרונות הקשים, הם חומה שאת אינך יכולה לעבור ולברוח למקום בו את יכולה לחיות ללא אימת מוות המקננת עמוק בתוך נפשך.

החומה היא גם גדר, את יושבת על הגדר... הביטוי – "יושב/ת על הגדר" אומר – קושי בהחלטה. את רוצה להקדים תרופה למכה - למלט את נפשך מראש, לעלות למתקן שעשועים בגינה ששם אימך לא תתפוס אותך, אבל.... לא לעלות סתם ( זה כרוך במאמץ רב!). אם אימא לא תדלוק אחרייך ותרצה לרצוח אותך - את השקופה, תעשי מעצמך צחוק ! בושה לך, לאימא לכולם!!

וכאן מגיע הפספוס, לא אחד אלא שניים... לא הצלחת להחליט מה לעשות. ירדת מהגדר - לצד הלא נכון שלה! החומה (הגדר) סוגרת לך כל פתח מילוט החוצה לחופשי ובנוסף לכל הצרות – הטלפון שלך נשאר למעלה, על החומה!! גם הטלפון שיכולת בעזרתו להזעיק עזרה – נוכח אבל נפקד – כמו כל האנשים האחרים שאולי יכלו לעזור לך - מפני אימא הרודפת אחרייך עם סכין שלופה!!

החלום מסלים והופך נוראי לקראת סופו ורגע האימים הגיע. למה? הרי היתה לך תושייה ! היתה לך תוכנית מילוט! היה לך טלפון! וכל זה לא עזר לך ברגע האמת, כי התמהמהת ולא החלטת מה נכון לעשות. התבלבלת ירדת חזרה לגינה ( לכלא) ושכחת את הטלפון למעלה וקשה לעלות חזרה וגם אין זמן, כי הסיוט התגשם.

בסוף בסוף – את מתעוררת! ההתעוררות בחלום וגם במציאות (!) מצילה אותך ממוות. לא מוות פיסי ולא רצח – אלא ממוות נפשי. בחלום ההתעוררות מצילה אותך מחלום מאוד רע ולכן היא התעוררות טובה. את כפית על עצמך – להתעורר מהסיוט. במציאות את כבר התעוררת בשנים האחרונות, גם עזבת את האקסית, גם עברת דירה, גם יש לך מכונית שלך, חתכת את חבל הטבור שלך מאימך, יש לך זוגיות, עבודה – הכל! עם תנאי פתיחה מאוד נמוכים. היום את ערה, את לא שקופה, את נוכחת, יש לך מענה לשון, את עומדת יפה בביקורת, את יודעת גם להתנהל בשקט ללא ריב קולני וצרחות, יש לך ביטחון עצמי ואת יודעת להעיר את עצמך ( כשאת מפספסת הזדמנויות או עושה טעויות) .

החלום הנורא הזה – מראה לך את העבר – מאין באת ורומז לך על ההווה ועל העתיד – לאן את הולכת. אם כי הוא רק מרמז. אם תשבי על הגדר – אז זה עלול להיות מפחיד עד מוות... החלום אומר לך - לא להיות פסיבית. לתכנן צעדים ולהיות אחראית – לא לשכוח שום דבר בדרך. זו עבודה וגם למידה! שיעור לחיים. הפחד שלך מאימא הוא רק זיכרון ישן ותו לא. הפחד הזה – משתקף בחלומות, אבל הגיע הזמן להתעורר ממנו. הפחד הזה (הזעקה: "אימא לא!!!"), יותר מדי חי בך ומפריע לך. הוא משתק אותך לפעמים. הוא השד שלך. עלייך ללמוד להתמודד בהצלחה עם השדים שלך. איך תדעי מתי הצלחת? כשהחלומות הללו לא יגיעו יותר. כמו שנגמרו החלומות על האקסית, שעינו אותך תקופה ארוכה.

אשמח לקבל חוות דעת כרגיל – מה התאים לך ומה לא.
 

אור_30

Active member
מאוד מדויק, עצוב, משמח ומרגש.

אני לא חושבת שהחלום מענה אותי, אני חושבת שהחלום משרת אותי. עוזר לי לפרוק, לעבד, לפרק מהמערכת את מה שלא העזתי.
הפחד הזה תמיד היה שם, לא העזתי אפילו... "מגזימה, זו אמא שלך" כן! היא מסוגלת
הינה אמרתי בקול, אני מפחדת שאמא שלי תרצח אותי.
ברגעי האימה, אמא הייתה מפלצת, כמו דיבוק שיש בתוכה, צריך לראות את מבטה בעיניים. כאילו שזו לא היא! משהו שהיה אחד המפחידים. היא הייתה רעה, אלימה ברמות, אגרסיבית, מפלצת, כוחנית, בלתי ניתנת לשליטה, אפילו ע"י עצמה! כך נראה שיגעון. זה הדבר הכי משוגע שחוויתי כל 30 שנות חיי.
היום אני לא יודעת אם היא מסוגלת.. אבל לא לוקחת סיכון יותר לעולם. חייבת את זה לילדה שבי.
הלוואי שהמערכת תפנים עוד יותר כמה כוח יש לי - זה מתחיל וזה כיף ממש
ואניחושבת שדווקא בגלל זה הגיע החלום
עוד תחנה בדרך
בכלל להכיר בפחד המטורף הזה!
כן הוא קיים. זה הזוי
סליחה לילדה שבי שזה מה שחוותה.
מקווה שזה ישתנה בקרוב.

תודה על החלום הזה, ועל הפירוש. כמובן שעובדתעל זה.
זה משקף לי משהו שלא היה מספיק במודעות. אני שמחה על אומץ רב.
קודם להכיר בזה, אח"כ לפתור את זה.

לגבי התושייה והשקט ולפתור בדרך שלי - ממש אהבתי!!
לגבי הגדר/חומה/כלא/חוסר החלטה - מדויק ברמות.
אהבתי גם את המי מפחדת יותר, לא חשבתי על זה!!!! הפרסונה שלה ויחסי הציבור חשובים לה מאוד
לגבי ההתעוררות - וואו
לגבי העונש מוות, לגבי הכולם שקופים - הכל ממש ממש ממש מדויק!!!!
אם לא כתבתי משהו אז שכחתי, הפירוש כולו מאוד מרחיב תודעה

המון תודה!! אחלה שבוע |לב|
 

אלישבע777

Well-known member
מאוד מדויק, עצוב, משמח ומרגש.

אני לא חושבת שהחלום מענה אותי, אני חושבת שהחלום משרת אותי. עוזר לי לפרוק, לעבד, לפרק מהמערכת את מה שלא העזתי.
הפחד הזה תמיד היה שם, לא העזתי אפילו... "מגזימה, זו אמא שלך" כן! היא מסוגלת
הינה אמרתי בקול, אני מפחדת שאמא שלי תרצח אותי.
ברגעי האימה, אמא הייתה מפלצת, כמו דיבוק שיש בתוכה, צריך לראות את מבטה בעיניים. כאילו שזו לא היא! משהו שהיה אחד המפחידים. היא הייתה רעה, אלימה ברמות, אגרסיבית, מפלצת, כוחנית, בלתי ניתנת לשליטה, אפילו ע"י עצמה! כך נראה שיגעון. זה הדבר הכי משוגע שחוויתי כל 30 שנות חיי.
היום אני לא יודעת אם היא מסוגלת.. אבל לא לוקחת סיכון יותר לעולם. חייבת את זה לילדה שבי.
הלוואי שהמערכת תפנים עוד יותר כמה כוח יש לי - זה מתחיל וזה כיף ממש
ואניחושבת שדווקא בגלל זה הגיע החלום
עוד תחנה בדרך
בכלל להכיר בפחד המטורף הזה!
כן הוא קיים. זה הזוי
סליחה לילדה שבי שזה מה שחוותה.
מקווה שזה ישתנה בקרוב.

תודה על החלום הזה, ועל הפירוש. כמובן שעובדתעל זה.
זה משקף לי משהו שלא היה מספיק במודעות. אני שמחה על אומץ רב.
קודם להכיר בזה, אח"כ לפתור את זה.

לגבי התושייה והשקט ולפתור בדרך שלי - ממש אהבתי!!
לגבי הגדר/חומה/כלא/חוסר החלטה - מדויק ברמות.
אהבתי גם את המי מפחדת יותר, לא חשבתי על זה!!!! הפרסונה שלה ויחסי הציבור חשובים לה מאוד
לגבי ההתעוררות - וואו
לגבי העונש מוות, לגבי הכולם שקופים - הכל ממש ממש ממש מדויק!!!!
אם לא כתבתי משהו אז שכחתי, הפירוש כולו מאוד מרחיב תודעה

המון תודה!! אחלה שבוע |לב|
הי אור,
אכן החלומות הקשים ביותר, אם יודעים את המסר שלהם - גם משרתים אותנו. החלום היה נורא, חלום של פחד מוות. אותו פחד שהתעורר בכל פעם שאימך התעללה בך וגם כשהיא לא התעללה, אבל את פחדת שזה יגיע. אין משהו בחיים מפחיד אותנו באופן עמוק ובסיסי יותר מפחד המוות. זה טבוע גם בכל החיות ואפילו בחיות ירודות ( פשוטות, לא מורכבות), ביותר. החלום היה כה מפחיד שהתעוררת ממנו. אבל - המסר שלו הוא בהחלט לא מפחיד. אם מסתכלים לעומק, אז הוא גם אפילו מרגיע ובעיקר - מלמד! החלום מלמד אותך היכן חולשותייך והיכן חוזקותייך ואיך לנהוג בעתיד יותר טוב. החלום מלמד אותך לשרוד במצבים טובים! לשרוד במצבים מאיימים - את כבר אלופה! לשרוד במצבי רוגע, עם זיכרונות איומים, מציפים בחלום ( ואני מניחה שהם מציפים גם בעירות) - את זה את צריכה ללמוד. את בפוסט טראומה עדיין. ניתוח חלומות, שיחה עם חברת נפש, שיחה עם פסיכולוג, קריאת ספרים בנושא - כל אלו מלמדים אותך לשרוד בעיתות שלום (!) עששית כברת דרך, אבל עדיין הדרך ארוכה. לדעתי - כשהחלומות המפחידים ייעלמו - אז תדעי שהחלמת. שימי לב, כמה מעט אנשים חולמים חלומות טובים! מי זוכר אותם? מה הם מלמדים אותנו? האנשים שאינם חולמים או לא זוכרים חלומות, הם יותר שלווים בחייהם, והם לוקחים את החיים יותר בקלות מניצולי טראומות שעדיין לא החלימו סופית. את לפחות, מתעלת את החלומות הללו ללימוד לחיים. אבל הכי טוב יהיה - כשלא תצטרכי לעשות זאת בכלל. אני מניחה, שבזכות העבודה שלך על עצמך - את תצליחי בסוף.

חוות הדעת שלך והרשימה המדוייקת - עזרה לי מאוד וגם שימחה אותי שעזרתי - זו הרי המטרה! ( אבל אל תהססי לכתוב בעתיד, גם מה שלא התאים לך )
 
למעלה