אמא עם עסק

marc451

New member
אמא עם עסק

יש לי שתי בנות ואני רוצה להיכנס להריון בעוד כחצי שנה. קשה לי הפעם לחשוב על הריון וגידול ילד נוסף משום שאני עצמאית והעסק בתחילת דרכו... האם יש משהי עם נסיון דומה?
 

Rוני

New member
השאלה היא שאלת עדיפות

תחליטי מה יותר חשוב עכשיו, עוד הריון או פיתוח העסק. לא אומר פה מה דעתי כי זה לא רלוונטי, רק אתן לך נקודת מבט: אם את עצמאית בכל מקרה העסק "יסבול" בכל הריון. אם זה משהו ייחודי וירוץ קדימה תוכלי לקחת עובד/ת בתקופה בה תהיי יותר עסוקה עם התינוק, אם זה עוד עסק שמתמודד מול דומים לו בשוק אולי תעשי עכשיו את עבודת ההכנה ותתחילי איתו כשתהיי פנוייה? או לחילופין הקדימי את ההריון ותקצרי את הזמן להפעלת העסק
שיהיה לך בהצלחה בכל מקרה. אני עצמאית שנים אחדות, שני ילדי סבלו לא מעט כשהיו צעירים מכך שאני עסוקה (למרות שזה משרד בבית) והיום, במבט לאחור אולי הייתי עושה דברים אחרת.
 

שירי ל

New member
תלוי כמה בעלך פנוי לעזור לך.

אם הוא יכול לקחת על עצמו חלק גדול מהנטל תוכלי להרים את זה. אחרת יהיה לך מאד קשה. אני באותה סיטואציה עכשיו, הקטנה שלי בת חצי שנה. יש לי המון עזרה מסביב אחרת לא הייתי יכולה לזוז.
 

הילהל

New member
באיזה תחום את?

האם את עובדת מהבית או ממשרד? לבד או מול אנשים? האם התחום שלך מחייב עבודה ב"שעות משרד" או שהוא כזה שמאפשר גמישות? כי אם אפשר לעבוד מהבית ובגמישות - אפשר גם לעבוד עם תיינוק על הציצי באמצע הלילה (לא אידאלי, מעייף - אבל אפשרי) אם, לעומת זאת, צריך לעבוד מול אנשים בשעות משרד - זה הופך לבלתי אפשרי כמעט. אישית, ברור לי שהעובדה שאני רותה להצטרף לעסק של בעלי אומרת שאין מצב לתינוק נוסף כרגע. הוא פתח כשמיה היתה בת 4 חודשים וזה היה סוג של סיוט - כי היה לו עוד "בייבי" שזקוק להמון השקעה והתנגשות האינטרסים היתה אדירה. מכיוון שכאמא מניקה האינטרס שינצח אצלי די ברור, תינוק יכול לחסל עסק עצמאי במקרה שלי.
 

מיכל754

New member
אני יכולה להגיד

לך שזה קשה לפתוח עסק בהריון כשיערה היתה בת שנה ורועי נולד הינו בעיצומו של פתיחת עסק וזה דרש הרבה זמן והשקעה. למזלי אחותי בדיוק ילדה בת והחליטה שהיא נשארת שנה בביתף לכן הציעה לשמור על רועי בשמך היום מה שנתן לי אפשרות להיות בעסק. לאחר שהעסק עמד על הרגלים נכנסתי להריון שוב
 
למעלה