אמון הציבור יורד בביהמ"ש העליון?

omerlich

New member
אמון הציבור יורד בביהמ"ש העליון?

האם זה בשל ההתקוטטות הנצחית בין בייניש לפרידמן? תנו דעתכם.
 

מתודי

New member
ההתקוטטות תורמת לזה אבל היא לא הגורם לירידה

באמון הציבור. לדעתי,יש שתי סיבות לירידה באמון הציבור בבתי המשפט,האחת היא חוסר אמון כללי שיש היום כלפי כל גוף,אפשר לומר שהתפוגגה מעין אשליה שגופים הם רק בעלי אותו סדר יום גלוי וטוהר פנימי ותגובת הנגד היא חוסר אמון ,הסיבה השניה היא שבית המשפט מתנהג כמו בריון,מתעלם מהפרדת הרשויות ומשמש כמחוקק וכממשלת על (ע" לקיחת הסמכות לפסול חוקים ולבטל החלטות ממשלה,בכל נושא) מוריד אנשים שמאיימים עליו (נאמן,רמון,ליברמן) ומממש ערכים וסדר יום שהם דמויי מרצ ושלא משותפים לעם ובעצם גורם לאנשים לחשוב שאמנם מרצ מקבלת 4 מנדטים אבל שולטת בבית המשפט ודרכו במדינה. אני חושב שהויכוח בין פרידמן לבינייש הוא תוצר של ההתנהגות של בית המשפט.
 

yonatan31

New member
אני הצבעתי לתקשורת בסקר הזה.

כי אני חושב שלתקשורת יש את יכולת ביקורת חזקה מאוד וחוץ מפלגתית, לא רק על מוסדות השלטון. בית המשפט יכול להעביר ביקורת רק באופן פסיבי ורק ביקורת משפטית.
 

מתודי

New member
התקשורת היא לא לגמרי לא מפלגתית

למרות שהיא לא בשליטה רשמית של אף מפלגה כלי התקשורת כן מוטים,בד"כ לצד השמאלי של המפה הפוליטית. (חוץ מערוץ 7 שמוטה בבירור לצד האקסטרא ימני). בית המשפט מתערב מתי שהוא ע"י אי הגבלת זכות העמידה,כך כשקורה משהו שמישהו לא אוהב הוא ניגש לעתור לבג"ץ (גם אם לא נפגע ישירות),יש טענה ששופטים שלא אוהבים משהו פונים באופן לא רשמי לעמותות רלוונטיות ומציעים להם לעתור(מעולם לא הוכח שום דבר).
 
מציע לך לראות את הסדרה "חשופים"

כדי להבין מה באמת שווה התקשורת הישראלית, ומה באמת מעניין אותה...
 
למעלה