אמונות טפלות על האמא במשפחה

איל512

New member
אמונות טפלות על האמא במשפחה

האם גם לכם קרה מתישהו במשפחה איזשהו מקרה מוזר עם אמכם? למשל, דבר שקרה לי בזה הרגע: חורף, קר עד כיפאון עצמות, אימי באה אל חדרי ומציעה לי גלידה. עוד דוגמא: אמכם מגיעה הביתה, קוראת בשמכם, אחרי שעניתם לה - שואלת האם אתם בבית.
 

רסקול

New member
מה מוזר?

לאמא יש גלי חום של גיר המעבר, לכן העצמות לא "בקיפאון עצמות" [ שימי לב נשמה - כיפאון מילה לא קיימת בעברית, כפיון = מצב נפשי מסויים], והיא מציעה לך גלידה, מה טבעי יותר מזה.] בטח הרבה הורים חוזרים שלוש פעמים על השאלה, עד שהם לא רואים את הצאצא מול העיניים הם לא נרגעים. תגידי- ידעת שתרנגולת יודעת לספור את מספר האפרוחים שלה?! מהההההההה, לא ידעת?
 

TAINTED SAINT

New member
אם אלו הסיוטים שאתה סובל מהם...

אז אתה חייב להיות אדם חדור רגשות אשמה על כל התרנגולות החפות מפשע שאכלת במהלך חייך.... מה תעשה אם תחלום על כל התרנגולות שצרכת בצורות שונות[מעוף בגריל ועד שניצלונים גמדיים בצורת דינוזאורים] הרודפות אחרייך בחמת זעם נוקמנית,במקורים פעורים ונוצות מתעופפות לכל עבר,ובראשן אותו קצין עם אוזני "גולדן רטריבר"..... עכשיו באמת יש לך משהוא לחלום עליו !!! נ.ב.לאחר שאכלתי בשר כלב בתאילנד היו לי סיוטים במשך שבועות שאחלה בכלבת ואתחיל לנשוך את הסובבים אותי,אולי זאת הסיבה שסרבתי בתוקף לנסות מרק סנפירי כריש במסעדה סינית שנתיים לאחר מכן.... בשר סוס לעומת זאת [בעיקר חצי נא]לא גרם לי לשום תופעה שלילית,למרות ששמתי לב שבעוברי ליד שוטרים רכובים על סוסים,אני נתקל במבטים חשדניים ביותר מהשוטרים....יתכן והדרך שאני מביט בסוסיהם לא מוצאת חן בעיניהם....
 
למעלה