אמזון על הפנים

  • פותח הנושא lotu
  • פורסם בתאריך

lotu

New member
החברה הזו ושירות הלקוחות שלה הדרדרו באופן חריף.מוצר שהוזמן לפני 8 ימים עדיין לא נשלח מארצות הברית והחברה שנתה לי את מועד המסירה ל14-30.9.לרוע המזל אין אפשרות לבטל כי זה אצלהם "בתהליך שילוח"[סטנדרד שיפינג] .נציגים מחרטשים ולא פעם מעבירם הצאט למישהו אחר שלוקח לו זמן לקרוא שוב.פעם יכולת לקבל תשובה מהירה אם ניתן לבטל או לא באמצעות המייל אבל גם על זה הם לא עונים.גם בטלפון חלק מהנציגים לא ממש עוזרים.. באתרי ביקורות עולמיים אחרים קוטלים אותם.למישהו היה איתם נסיון רע בחודשים האחרונים? במקרה נוסף מוצר שהוזמן דרך מוכר בעייתי צד שלישי אצלהם,מחלקתהa-z שלהם מאד איטית.סיוט...
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה