אממ... לא הורה לילד גאה...

FireDragon

New member
תיקון קטן.

דבר ראשון- ברוך הבא מיקי! תרגיש חופשי להירשם בתור משתמש קבוע :) ובקשר לתיקון- החבר שלה לא מתלבט לגבי הנטיות המיניות שלו. ביסקסואל הוא אינו אדם שעדיין לא הגדיר את עצמו- הוא אדם שנמשך לשני המינים. הוא יכול לחיות חים מאושרים לחלוטין עם אישה- בדיוק כמו עם גבר. והוא יכול לקיים קשר עם אישה בלי שום קשר ל"כיסוי"- בטח שלא אחד הדדי. סתם כי אני דקדקן פרפקציוניסט וקטנוני... פיירדרגון.
 

GaleHarold

New member
אממ... לא הורה לילד גאה...

סתם חברה קרובה.. ידיד טוב שלי, בן 25, הוא דו מיני. הוא מאוד מבולבל ולא יודע מה לעשות עם עצמו. המשפחה שלו ממש ממש נגד הומוסקסואלים. הם צוחקים עליהם כשהם רואים אותם בטלוויזיה, או ברחוב. הוא החליט שיהיה קל יותר אם הוא יהיה עם בחורה.. אז הוא היה עם אחת, במשך 7 חודשים. הוא סיפר לה שהוא נמשך גם לבחורים והיא נפרדה ממנו באכזריות, ממש פגעה בו והשפילה אותו. עכשיו הוא חושב שיהיה לו יותר קל עם גברים- אפילו שזה יהיה בסתר, כי הוא חושב שגברים הומוסקסואלים פתוחים יותר, ואם הוא יגיד שהוא נמשך גם לבנות זה יפריע להם פחות. אבל הוא לא חושב שהוא ימצא אהבה אמיתית עם בחור. והוא מפחד שאם הוא ימצא- הוא לא יוכל לגלות את זה לאף אחד. הוא שואל אותי מה לעשות- ואין לי מושג מה להגיד לו. אשמח אם תוכלו לעזור לי...
 

ג ו צ יי

New member
לדעתי...

שהוא ילך בדרך שלו שלא יחשוב מה אחרים חושבים עליו או מה יהיה להם טוב שיחשוב על עצמו אם למשפחה שלו לא טוב כמו שהוא שיקח תרגלים ויילך הם עוד יחזרו אליו אני לא מאמין שאמא יכולה לחיות בלי בנה גם האבא לדעתי שיעשה מה שנוח לו ולא יחייה בשקר הוא כבר ילד גדול
 

איליה.

New member
../images/Emo45.gif

אם הבחירה היא בין להיות אומלל כל החיים לבין למצוא את האושר באהבה (גם אם יש הרבה מכשולים בדרך), אז לדעתי עדיף לא לבזבז את החיים אלא לבחור להיות מאושר. יש גם נשים פתוחות יותר מהחברה שהיתה לו (
בושה שיש אנשים כאלה בעולם!), ובוודאי שהומוסקסואלים ככלל הם פתוחים יותר (החבר שלי יצא עם בנות בעבר, זה רק גורם לי לשמוח יותר שהוא בחר בי). למה שלא ימצא אהבה אמיתית עם בחור? אפשר למצוא אהבה אמיתית עם בחור ואפשר למצוא אהבה אמיתית עם בחורה, הכל תלוי בו ובבן/בת הזוג.
 

marik

New member
חמודה.... שימי ../images/Emo23.gif

את צריכה להסביר לו, והוא חייב להבין - שיש שני אפשרויות בלבד!!! או שהוא יהיה עם בחורה ולא יהנה איתה ויסבול כל החיים שלו, או שהוא יהיה עם בחור ויהנה איתו! אם הוא יבחר בבחורה - הוא יסבול והמשפחה תצהל! אם הוא יבחר בבחור - הוא יהיה מאושר והמשפחה תתרגל! הוא חיי את החיים שלו בשבילו, ולא בשביל אף אחד אחר! הוא לומד בשביל אמא שלו? הוא עובד בשביל אבא שלו? הוא חיי בשביל סבתא שלו? מה זה השטויות האלה??? אבל כמובן - אל תשכחי שהוא עדין בי, והוא עדיין נמשך לבנות, ולכן אם היה לו מקרה מצער ומביך עם אחת - לא אומר שכולן כאלה! במיידי - הוא חייב לצאת מהטראומה שהוא עבר איתה ומהר!!! אחרת זה יעשה לו רק בלאגאן! ובמילים אחרות - שהוא לא יתבייש לפנות אלינו לכאן! יש לו מספיק פורומי תמיכה בתפוז - רק שיבחר אחד ויתמיד בו!
 

FireDragon

New member
הוא בי. לא הומו.

למה שיסבול עם בחורה? למה שהוא בהכרח יהנה עם בחור? "אם הוא יבחר בבחורה- הוא יסבול והמשפחה תצהל!"?!? וכי למה? בחורות הן כלי ענישה ועינוי? הוא -כן- נמשך לנשים, ואין שום סיבה שהוא יסבול עם אישה. "אם הוא יבחור בבחור- הוא יהיה מאושר והמשפחה תתרגל!" גם לא בהכרח נכון. לא כל הקשרים מאושרים, ומעטים מהם נשארים ככה. ולגבי המשפחה- לא חסרות המשפחות שלא קיבלו. קח בחשבון שהוא בן 25. הוא לא תלוי בהם- ואין להם מחויבויות חוקיות כלפיו. ישנה אפשרות שהם יבחרו לנתק איתו קשר לחלוטין. אני לא מכיר אותו או את המשפחה- אבל זו אפשרות. אני חושב שהוא צריך למצוא אהבה. בין אם יש לה איבר מין זכרי או נקבי או שניהם. שימצא אהבה- ובהתחשב בעובדה שהוא נמשך גם לגברים וגם לנשים- שימצא מישהו/י שהוא נמשך אליו/ה, שהוא נהנה איתו/ה- וזהו. שיהיה מאושר. אם זה גבר- סבבה. המשפחה תצטרך ללמוד לקבל (בשביל זה יש אגב את הפורום הזה). ואם לא תקבל- אז איזו מין משפחה זו? אם זו אישה- סבבה. ואני מקווה בשביל שניהם שגם היא תדע לקבל אותו.
 

marik

New member
קראת את כל מה שכתבתי?

כי זה בדיוק מה שכתבתי בהמשך ההודעה!
 

FireDragon

New member
קראתי.

וכמו שראית- לא התווכחתי עם החקל השני בהודעה שלך, רק עם הראשון. ודווקא בגלל שההודעה שלך סתרה את עצמה (בגדול מאוד) בשני החלקים הללו (אחד אמר שעם אישה הוא יסבול, השני אמר שאין שום סיבה שזה יקרה)- חשתי צורך להבהיר שאין שום סיבה שהוא יסבול עם נשים.
 

marik

New member
אההה אז זה לא היה ברור ככה...

מצטער שתקפתי אותך... אני יסביר! בחלק הראשון של ההודעה שלי - עניתי לה תשובה שאותה היא רצתה לשמוע. כי לפי מה שהיא אמרה הוא רוצה גבר עכשיו! הוא לא רוצה אישה! אז עניתי לה לפי הרצונות שלו עכשיו! בחלק השני - עניתי לה מה שצריך לומר! ולא מה שהיא רוצה! ז"א, זה שהוא רוצה גבר ומפחד מבנות כי אחת פגעה בו - לא אומר שהוא צריך להפסיק איתן עכשיו!
יש מבינה?
 

marik

New member
חוץ מזה

מה שלומך מותק?
איך המרגש? מה נסגר עם המקרה שלך???
 

FireDragon

New member
אני סבבה.

לגבי המקרה שלי- אני מניח שאתה מתכוון לאאוטינג. בינתיים- אין לי סדר גודל ברור לגבי מה הנזק- אבל הוא פחות או יותר מה שחשבתי שיהיה. אבל אני שורד. אלה שחשוב לי מה הם חושבים- כל העניין לא באמת משנה להם. אני אשרוד. אין סיבה לדאוג.
 
../images/Emo54.gifאם זה כל כך מפריע לו

שיקח את הדברים ויצא לחיים עצמאיים משלו, הוא בן 25 הוא כבר לא ילד. שיזרום עם האהבה ועם מה שייצא לו ולא לחשוב על זה כל כך הרבה
 
למעלה