אמנות האחדות - כל הדברים קשורים זה לזה

roniia

New member
אמנות האחדות - כל הדברים קשורים זה לזה

מהותה של הרוחניות היא ביכולת לחוש קשר, קירבה, ואחדות עם בני אדם אחרים עם הטבע ועם אותה תבונה חובקת כל הנקראת אלוהים. איך נוכל להשתחרר מהראיה של עצמנו כנפרדים חצויים ונאבקים ולחוש יותר שייכות לאותה שלמות החובקת את כל הטבע ואת כל היצורים? איזה חושים עלינו לפתח כדי שנוכל לחוות "את האחדות המוחלטת של כל ההוויה, אשר באמצעות חוטים בלתי נראים מחברת .... את האנושות כולה ואת האדמה עצמה, ובעצם את כל היקום לאורגניזם אחד, ולגוף אחד של חיים" ? איזה שינויים עלינו לעשות באורח חיינו ובחשיבה שלנו כדי שנוכל לחיות את האחדות ולא רק לדבר עליה ?
 

רפפם

New member
יוגה ומדיטציה למשל

מכוונות בעיקר למטרה הזו, כולל קארמה יוגה-שזה מעשים טובים בלי היצמדות, ז"א ללא ציפיה לשכר.
 

ש מ ש א

New member
הערב, בבית ציוני אמריקה

כנס של האגודה התאוסופית בנושא: "אמנות האחדות - כל הדברים קשורים זה לזה". הכנס - מ-18:30 - פתוח לקהל הרחב. פרטים באתר האגודה: www.theosophia.co.il
 
צריך להיפטר ממה שמונע מאיתנו הארה

ובייחוד את המצב הגבוה ביותר של הארה - תודעת אחדות. מה מונע זאת מאיתנו? המתחים שלנו. אותם רישומים (סאמסקארות) במערכת העצבים ובתודעה שלנו, שנוצרו כתוצאה מעומס יתר. מהי הדרך האלגנטית ביותר להיפטר ממתחים? הדרך ההפוכה מזו שגרמה למתחים. מתח נוצר כתוצאה מעומס יתר. מה הפוך לעומס יתר? מנוחה. הפגת מתח העמוק ביותר תושג על ידי המנוחה העמוקה ביותר. לפי מאות מחקרים מדעיים, המנוחה העמוקה ביותר מושגת בזמן תירגול המדיטציה הטרנסנדנטלית. תהליך שהוא פשוט, קל וטבעי. ויחד עם זה נותן תוצאות (מוכחות) יותר מכל סוג אחר של תירגול רוחני, טכניקת הרפייה או סוג אחר של מדיטציה.
 
למעלה