אמנם ויויאן נסעה... אבל צריכה המלצות לבילויים

eרון1

New member
אמנם ויויאן נסעה... אבל צריכה המלצות לבילויים

בפריז עם ילד בן 4+. למי שהיתה ומי שרק שמעה מחברים - מה חובה ואסור להחמיץ, איפה נחמד יותר ואיפה פחות... התוכנית לנסוע לשבוע ימים באוקטובר. ועוד שאלה - האם הייתן לוקחות אתכן טיולון? (הולכים יחסית הרבה ברגל, הימים ארוכים ומלאי אטרקציות והילדון עלול להתעייף ולרצות לנוח, או על אמא
וזה קצת גדול עלי לפרקי זמן ארוכים...). מצד שני- בכ"ז מסורבל ומדובר על בן 4+...
 

אורora

New member
לא הייתי בפריז עם בן 4

ובכל זאת מספר המלצות: - טריבאלי - יום ביורו דיסני. - ארמונות וורסאי + פיקניק בגנים ( בהנחה של מזג אויר שמאפשר ). ובהחלט הייתי לוקחת טיולון. ניראה לי חיוני לגיל הזה בטיול לחו"ל.
 

נוRית

New member
כבד ועוד איך....

כשנאלצתי להשתמש בטיולון לפני זמן-מה, זה בהחלט היה כבד וקשה (בגלל נשקל הילדה הקסומה, הגלגלים בקושי הסתובבו, והסיבובים היו בלתי אפשריים)
 

ענת 5555

New member
הייתי בפריז

עם ילד בן 7. * יש טיסה בכדור פורח - לא ממש טיסה, אבל עולים עם הכדור למעלה. וזה נמצא בפארק מאד נחמד, שכיף לטייל בו. * יש את מוזיאון המדע של פריז. לא היינו, ואני מצטערת על כך. אבל אני זוכרת מקריאה שיש בו בהחלט מה לעשות עם ילד בן 4. * שייט בסיין * כמובן יורודיסני. * ויש את גני טודלרי (משהו כזה לא זוכרת את השם המדויק) דרך מאד נחמדה בין שער הניצחון ללובר, שיש שם גן משחקים חביב. אנסה להסתכל באלבום ולהיזכר בעוד. פריז זה must בשבילך? נראה לי שיש מקומות יותר מתאימים מאשר פריז לילד בן 4. לי יש ילד שאוהב אמנות, והוא היה בן 7, כאמור, אז מאד נהנינו בלובר, ובמוזיאון דאלי, ובמוזיאון רודן, והיה כיף לעלות לאייפל ולרדת ברגל, ולהסתכל בציירים במונרנטר ועוד... אבל זה לא נראה לי מתאים לבן 4. בכל אופן - המקום הכי טוב לברר זה - פורום טיולי משפחות של 'למטייל'. שם תוכלי לקבל המון המון מידע עדכני.
 

אורora

New member
אני הייתי עם חברה במוזיאון המדע

הכל שם בצרפתית, למיטב זכרוני לא היה תרגום ראוי לאנגלית וגם אנחנו לא הבנו בעצמנו יותר מידי. ונישאלת השאלה למה לנסוע לפריז כשיש מוזיאון מצוין למדע לילדים גם בירושלים וגם בחיפה. מצטרפת לדיעה שפריז זה לא מקום אידאלי לטיול עם ילד בן 4....אבל מה אני מבינה לדעתי חו"ל זה בכלל לא מקום מתאים לטייל בו עם ילדים.
 

יולי 7

New member
פארק המדע שם הוא בכמה רמות

מעל מוזיאון המדע בחיפה. את זה שבירושלים אני לא מכירה (עדיין). נראה לי שהמוזיאון עצמו מתאים לגילאים גדולים יותר אבל יש בפארק את 'עיר הילדים' שיכול להתאים לבן 4 (בחלק הזה לא הייתי רק שמעתי עליו)
 

יולי 7

New member
קטע...

אני מכירה די טוב את פאריז (ומתה על העיר) אבל כשאני מנסה לחשוב בעיניים של מה יעניין ילד בן 4 אני מוצאת את עצמי שוברת את הראש... עוד מקום לקבל רעיונות למקומות בילוי - תגגלי כנרת רוזנבלום ותמצאי את הפוסטים שלה. היא גרה בפאריז בשנתיים האחרונות והרבה פעמים כותבת על מקומות שמתאימים לטיולים עם ילדים קטנים. מהכרות עם לא מעט מהמקומות שהיא ממליצה עליהם - הם שווים. תהנו...
 

eרון1

New member
תודה!

אבדוק את ההצעות שהעליתן כאן... הבחירה בפריז נעשתה בגלל שיש לנו איפה להיות שם (ממש במרכז) והעלויות, מלבד בילויים, מסתכמות בטיסה בלבד... היות ואני עצמי לא הייתי שם כ-20 שנה, החלטתי שההזדמנות שווה ביקור. אלמלא ההזדמנות הזו- מודה שלא הייתי ממהרת לבקר שם עם ילד בן 4.
 
למעלה