אמנם נפתח פורום, אבל הלו - יש גם עבודה!

אמנם נפתח פורום, אבל הלו - יש גם עבודה!

אז מי מצטרף אלי למטרות יומיות. אצלי, המטרה פשוטה - לשלוח סוףכל סוף את המאמר לעורכת הלשונית. היום הדד-ליין שהצבתי, ואני צריכה לעמוד בו! ובהקשר זה שאלה - יש למישהו עצה לגבי הגהות - חוץ מלקרוא בקול רם (באמת עוזר), ולתת לעוד מישהו, ושכמובן הספל צ'ק יהיה דלוק - עוד עצות לגבי איך להימנע כמה שאפשר מטעויות מביכות?
 
לשים את האחריות על העורכת הלשונית

כשאני עורכת - אני מאפשרת אופציה של הגהה נוספת תמורת תוספת תשלום... עורכת לשונית תראה יותר דברים ממה את אולי לתתלה לראות את זה אחרי שאת עוברת לפחות פעמיים. יש גם את האופציה של לעבוד בשניים - אחד מקריא ואחד עוקב עם היניים ומוודא שרואה בדיוק את מה ששומע. ולי יש משימה יומית אחת - ללכת לרופאה. היו ם - כבר אין לי בכלל קול. וגם יש לי חום.... אז המאמר שלי יידחה ללילה או למחר...
 
אוי ../images/Emo10.gif תרגישי טוב!

והמשימה היומית שלי - לארגן פיצ'יפקעס ליום הולדת של הילד (מחר), ועוד סידורים שנדחו זה מכבר. אם יסתדר - להמשיך לעבוד על אותה מטלה שנעלמה מהמחשב שקרס לפני שבוע.
 
לא לנסות לקרוא בעצמך

את שבויה מדי בכתיבה שלך, הרעיונות שלך כבר ברורים (אני מקווה...) לעצמך, ויהיה לך קשה להתנתק מהם ולקבל פרספקטיבה שונה, שתאיר את הכתיבה ותציג טעויות. שתי אפשרויות - או שתתני למישהו זר לגמרי לטקסט (עורך לשוני, חבר) לקרוא. או שתניחי את הטקסט בצד לזמן מספיק כדי להתנתק ממנו ולחזור אליו "טריה".
 
נשלח!../images/Emo178.gif

החלטתי לקחת את העצות שלכם ופשוט לשלוח. עברתי על זה כמה פעמים, ואני מקווה שזה בסדר (לפחות לא מביש מבחינת טעויות).
 
למעלה