אמ שאלה שרציתי לשאול.

Eti No Name

New member
אמ שאלה שרציתי לשאול. ../images/Emo14.gif

ואני מקווה שכולכם תענו לי עליה.
מה אתם חושבים על MTV כיום? פחות ופחות מוזיקה, פחות פחות פופ. לא מאכזב? ולמי שלא התעדכן בחודש+ האחרון, MTV [ארה"ב] החליטה שהיא לא רוצה יותר לשדר את בקסטריט בויז [שפעם שלטו בה], והעיפה אותה גם מהמצעד בTRL. לאט לאט [וגם עכשיו, אם שמים לב] MTV יוריד את מנת הפופ שמשודרת, ואז נישאר בלי פופ. מה אז נעשה?
[אחח...התקופות שהיה פופ טהור בMTV סטייל מדונה ושות' לא יחזרו לעולם..]
 

DesertRose7

New member
MTV אירופה הדרדר כל כך!

איפה הימים של קיקי?! אורליקה?! ניל?! ואפילו עדן?! אני כבר בקושי רואה MTV, במקום יש את MTV HITS שזאת תחנה בריטית ככה שזה יותר פופ למרות שכל הURBAN HITS השתלטו גם על התחנה הזאת. אבל בזמן האחרון הם משדרים כל כך הרבה פופ. תוכניות של רק להקות בנים/בנות טום 40 פופ/להקות ככה שאני ממש נהנת לשבת כמה שעות מול הטלויזיה ורק לראות את הקליפים האלה
 

אוריה20

New member
אני דפקה אוהבת את הערוץ כי כול הזמן

שמים רובי וויליאמס ובד דיי ואני אוהבת את השירים האלה
 

DesertRose7

New member
כיזה רובי

וכי זה בפראש. אחרי התקופה בפראש ישדרו את הקליפ הרבה פחות. ובד דיי זה שיר שאוהבים לטחון. ככה זה, הם נתפסים לכמה שירים ולא יורדים מהם יצא לי לראות כבר קליפ 3 פעמים בשעה וזה הרבה(!!)
 

necky

New member
אני חושב שהערוץ הידרדר

אז בגלל זה אני לא צופה בערוץ כמו בעבר כל הזמן משדרים תוכניות מגעילות ואם כבר משדרים מוסיקה אז הם משדרים מוסיקה לא מעניינת של להקות רוק לא מוכרות
 

toolital

New member
בעע שישרפו...משוחדים

MTV=בעע לפי מה שזכור לי... זה MUSIC TV נכון?! אז זהו שלא...
 

jenngirl

New member
הוא התדרדר../images/Emo82.gif

אבל בכל זאת אני רואה כי יש שירים בסדר לפעמים. אני אוהבת יותר את VH1,יש יותר מוסיקה מאשר תוכניות טלוויזיה. אני ממש שונאת שב-MTV יש תוכניות כמו משפחת אוסבורן וספונג' בוב. מה ספונג' בוב קשור ל-MTV?:/ לדעתי יש יותר תוכניות טלוויזיה ב-MTV מאשר מוזיקה.
 
למעלה