אנא עזרו לי..

ראסטפית

New member
אנא עזרו לי..

לחבר שלי יש עוד חודש וחצי בערך יום הולדת[כן זה עוד הרבה זמן חח] אבל רציתי לשאול אתכן מבין 4 מתנות שאני רוצה לקנות לו מהי הטובה ביותר.. 1. מסתבר שאפשר לקנות כוכב בגלקסיה! [אמיתי לחלוטין] והאגודת כוכבים בארה"ב פשוט משנה באופן רשמי את השם של הכוכב לשם של הבן אדם...מקבלים תעודה רשמית שהכוכב על שמכם וגם מפה שמציינת בדיוק איפה הכוכב.נראה לי מגניב כי אנחנו תמיד מטיילים מאחוריי הבית שלו ורואים כוכבים..אז אחרי פיקניק בלילה אני אוכל להראות לו את הכוכב שלו :) מעניין אם זה לא קיטשי מדי חח 2.לקחת אותו לצימרים[נראה לי סטנדרטי למדי] 3.הבסיס שלו הוא אחרי באר שבע ואנחנו מהצפון אז יוצא שהוא כל פעם 4 וחצי שעות בנסיעה לבסיס ובגלל שיש לו אמפי שלוש מצ'ומק כזה לקנות לו אייפוד הכי חדש שיש עם 32 ג'יגה שזה מלא זיכרון ויש לו מצלמה אז הוא יוכל לצלם את עצמו..ולשמוע מוזיקה וסרטים ופשוט להנות מהדרך...כמובן שהאייפוד בא עם חריטה כזאת בסגנון של music speaks louder than words... 4.לקחת אותו לצניחה חופשית זוגית מעין חוויה חד פעמית מטורפת מה אתן אומרות?
 
3 או 4.

1 נראה לי מיותר, מה הוא יעשה עם התעודה הזו? אולי יחייך לרגע אבל בתכלס הוא לא נשאר עם שום דבר בידיים או איזה חוויה מרגשת בזכרון
 
אני ממליצה על 4.

1- זה לא משהו שימושי ונראה לי טיפונת קיצ'י.. 2- צימרים זה משהו שאתם יכולים לעשות ולנסוע אפילו בלי יום הולדת 3- יש לו כבר אמפי.. זה לא שהוא נזקק לזה, והוא יכול לקנות לעצמו 4- לפי דעתי זה באמת חד פעמי וזה משהו שתזכרו לכל החיים. :)
 
אווו בחירה קשה

אני הייתי עושה ככה: אופציה 3 ליומולדת- כי זה פרקטי, וממש מתנה מעולה {אני הייתי מאושרת לקבל את זה}, ועם חריטה או סקין יפה זה בכלל מגניב, לשים לו בפנים שירים שלכם, איזה סרטון שלך שולחת נשיקה, או סירטון שלכם, תיקיית תמונות שלכם.. לא יודעת.. לא רק אייפוד, אלא גם למלא אותו בדברים משמעותיים ויפים. אופציה 4 לשמור לאיזה תאריך שלכם [שנה, שנתיים 7, אנערף] בהצלחה:)
 

ראסטפית

New member
אני ממש אבל ממש לא רוטשילד..

קרעתי את התחת להשיג את הכסף הזה..הוא פשוט לקח אותי לאילת ושילם על הכל והוא כ"כ טוב אליי כבר כמעט שנתיים שהוא ממש חבר מדהים ואני מרגישה כאילו מגיע לו גם משהו מיוחד אני לא תמיד יכולה לקנות לו מתנות..אני עוזרת אפילו לפרנס את הבית אז פשוט חשבתי שוואלה שווה לי להשקיע ולעבוד קשה שגם למי שאני אוהבת יגיע לו מתנה מגניבה לאללה גם אם היא יקרה ... תודה לכולן! אני קונה לו אייפוד בסוף :) שבת שלום
 
למעלה