אנה אהרנוב VS ניקול ריידמן

romcd

New member
אנה אהרנוב VS ניקול ריידמן

קרב " הרוסיות " כפי שכינה זאת גיא פינס,שידור חוזר ב 22:30 ,מחר ב 7 לילות ידיעות אחרונות ראיון עם אנה אהרונוב מחר שישי !!!

על הישרדות ,איתי תורג'מן וניקול ריידמן שלדעת אנה היא OVER רוסיה ולא מביאה כבוד , ניקול משיבה אש בסגנון שתלך לרקוד עם שיכורים בימי שישי .

הכל שחור על גבי לבן ומוך גיא פינס .
 

רוקסין

New member
ריידמן מגעילה אותי

ובכלל כל בחורה שנישאת לזקן בגלל הכסף שלו מגעילה ודוחה אותי.
 
לקח לי זמן עד שהאסימון נפל

והבנתי מי זו דלית שאתם מדברים עליה אבל זה נראה לי ממש לא בסדר ונוגד את חוקי הפורום (כל פורום) לעשות אאוטינג לבן אדם. כולנו נהנים פה מאנונימיות וזה לא הוגן לחשוף את שמו האמיתי של כותב. לא היית רוצה שיעשו לך את זה, נכון?
 

רוקסין

New member
הבנו כבר שאתה לא סובל את אנה כאילו פגעה בך

תגיד לי אורי: היתה לך פעם חברה? חווית פעם אהבה? יותר מזה, חווית אהבה נכזבת? מתי כבר תבין ששיקול הדעת שלך אינו יכול להיות אובייקטיבי, מפעת גילך הצעיר?
ושלא תבין אותי לא נכון, כי אני ממש לא חושבת שאתה לא אינטליגנט, במיוחד לגילך הצעיר. אך יחד עם זאת, שיקול דעת הוא דבר נרכש, ושיקול דעתך עוד ישתנה עם השנים ככל שתלך ותתבגר עם הגיל. אני יודעת שעכשיו אתה לא רואה את זה כך וגם לא אתפלא כלל אם אתה חושב לעצמך שאני סתם שחצנית וקטנונית, אך אתה עוד תגלה בעצמך ככל שתתבגר עד כמה אני צודקת לגבי שיקול דעתך...
 

אורישקי

New member
זה נראה כאילו את לא סובלת את שגב

כאילו פגע בך אישית
.
בכל אופן, לא מסכים איתך אבל שיהיה. בעיני אנה היא האכזבה של התוכנית בלי קשר לבן הזוג והברית שלה שממש מגעיל אותי, אלא כי בעיני היא נגררה, התנהגה בצורה מתנשאת כלפי הרבה אנשים וההתחסדות שלה כשהעיזו לעשות משהו כנגדה ונגד הברית שלה... איכס
 

רוקסין

New member
אני אכן לא סובלת אותו, הוא הרס עונה מצויינת

עם המון פוטנציאל, והרס למתמודדים פוטנציאלים את הצ'אנס להגיע לגמר. שנינו הרי יודעים אורי, ולא משנה כמה תנסה להכחיש זאת, שלולא טיניום היו מחסנים את שגב באותה הדחה אחרונה שלפני האיחוד, שגב שלכם לא היה בגמר וכל העונה היתה נראית אחרת, לא הליקוקים ההתרפסויות, השקרים והבגידות הדוחות והמגעילות של שגב.
 

אורישקי

New member
אבל זה כל הקטע

את לא אוהבת אותו ואני כן. אבל את אומרת לי שאני לא סובל את אנה כאילו היא פגעה בי אישית. אני לא סובל את אנה בדיוק מאותה הסיבה שאת לא סובלת את שגב - היא עיצבנה אותי כמו ששגב עיצבן אותך ותקני אותי אם אני טועה אבל הוא לא פגע בך אישית שאת ככה משמיצה אותו בכל מקום אפשרי.
וכן, אם לטיניום היה שכל הוא גם היה עף לפני המיזוג, אבל אין להם וטוב שכך
 

רוקסין

New member
בחיי שאתה מזכיר לי את כל אותם אוהדי כדורגל

שלא משנה בכלל עד כמה הקבוצה שלהם גרועה ומגעילה, הם יעדיפו אותה על פני קבוצות הרבה יותר טובות, ואף ישייכו לה מעלות שהן לה ומעולם לא היו לה. וזה בדיוק מה שנקרא חוסר אובייקטיביות. ומעניין שהתופעה הזאת הרבה יותר נפוצה בקרב הגברים ופחות אצל הנשים. מה שרק מוכח עד כמה אנחנו הנשים הרבה יותר אובייקטיביות מהגברים. ועד כמה המין הנשי הוא לא רק המין היפה יותר, כי אם גם המין החכם יותר.
 

אורישקי

New member
אה?

אני אומר לך בדיוק מה הסיבות שלא אוהב את אנה וזאת למרות שכן אהבתי אותה בשלבים מסוימים בעונה, כנ"ל את הסיבות שאני אוהב את שגב ואת ממשיכה עם ה"חוסר אובייקטיביות" שלך וההשוואה המיותרת הזו בין גברים ונשים. נו באמת.
 

רוקסין

New member
מה לעשות, זו עובדה

אתם הבנים יותר לא אובייקטיבים מהבנות. וזה מתבטא בעקר באהדה שלכם לקבוצות כדורגל, בלי שום קשר לעד כמה הן טובות או מצליחות, או מי עומד מולן.
 

אורישקי

New member
נחמד לדעת שאני גם אוהד קבוצות כדורגל לא טובות

ממתי אני אוהד כדורגל?
 

Mominit

New member


הפסקתי לקרוא כשהיא קישרה את זה שאתה צעיר ממנה ( אפשר לחשוב איזה מבוגרת היא - בת 22 לפי הכרטיס ) לזה שאתה פחות בוגר ואין לך שיקול דעת...........................................


רמה נמוכה וחבל...
 

UFC MAN

New member
אח דלית דלית...

קבוצת כדורגל לא בוחרים לפי גחמה, לקבוצת כדורגל נקשרים מ-מניעים כאלה ואחרים שהם הרבה מעבר לספורט.
מ-מניעים פוליטיים או ערכיים: בית"ר או הפועל ועד משהו שהושרש מילדות ע"י אבא או אח שלקחו את הילד למשחקים ונטמע כזכרון ילדות.

קבוצה לא נוטשים ברגע שיש קבוצה אחת יותר טובה או חזקה יותר, כמו שלא נוטשים חברים או בעל חיים ברגע שמגלים בן אדם יותר מעניין או כלב יותר יפה.
מקבלים אותם כמו שהם עם החסרונות והיתרונות שלהם.

לא פלא שאת דלית לא מבינה את הנקודה הזאת, הרי הפייבוריטית שלך מתחברת רק ל"מוצלחים" וה"יפים" ביותר גם אם הם הכי רדודים -
תורג'מן, מייקל לואיס, ענת הראל, ולא במקרה היא נכנסה לנישת האישה הקטנה והצייתנית:
[URL]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=49250401744[/URL]4440&set=a.492503920777783.127315.137106982984147&type=3&theater
 

UFC MAN

New member
ואגב

אם את דוגמה לכך שנשים הן חכמות יותר, אז....

לא שזה סותר, ייתכן שנשים חכמות יותר, אבל את? היצור הכי לא אינטלגנטי שנתקלתי בו שנים.
 
עוד מקרה של

"אוי אני לא יכולה לנצח בויכוח אז אני ארד לפרטים אישיים ואקח מהם עובדה שאני אשתמש בה כתירוץ לזה שאותו בנאדם לא אובייקטיבי ורק אני מושלמת ואובייקטיבית וכ"כ בוגרת"
 

רוקסין

New member
אין לזה שום קשר לניצחון בויכוח

יש לזה קשר אך ורק לעובדות, שרק אנשים לא אובייקטיביים כמוכם לא מכירים בהן ומתווכחים לגבן מכתחילה. מתי כבר תקלטו שאי אפשר להכחיש עובדה? ולא משנה כמה תנסו.
 
למעלה