אנחנו מצפים לתינוק

דוספק

New member
אנחנו מצפים לתינוק

ויש לנו ילדה בת כמעט 5. אישתי בהריון בחודש רביעי. אנחנו כבר מספר פעמים העלינו את הנושא של התינוק החדש בבית והילדה הגיבה בצורה ממש קיצונית - בכי וצעקות תוך כדי שהיא מדקלמת שהיא לא רוצה תינוק בבית. לא מפרטת למה - לא רוצה וזהו. אין לה בעיה שיבואו אלינו החברים עם התינוקות אבל שלא יהיה תינוק בביתנו... כל השיחות על כמה שאנחנו אוהבים אותה, והיא תישאר הבת האהובה עלינו לא עוזרות. גם לא ההבטחות למתנות ובילויים כאלה ואחרים. האם מישהו יכול לייעץ על דרך בה הילדה כן תשנה את דעתה?
 

Russet

New member
וואו-קודם כל מז"ט

אני זוכרת את זה כבכורה די במעומם, ההורים שלי הקפידו מאוד לפנק אותי במהלך כל ההיריון עם אחותי וגם לאחר מכן המש' המורחבת העניקה לי הרבה יחס, מאוד סקרן אותי מי זו היצורה הזו הקטנה מה גם שהייתי יחסית מודעת לסביבה בגיל 4. לעומת זאת אצל האחיות שלי זה עולם אחר- בין הקטנות יש יחסים מעולים בגלל הפרשי הגיל הקטנים, בגלל שהתאומות היו פגיות היה לנו מספיק זמן להרגיל את האמצעית והיא הלכה לבקר אותן המון הן היו הבובות שלה ממש. אני אשאל חברה שלי שילדה לא מזמן והילד הבכור שלה היה ממש בחרדות- הוא לא רצה לשמוע כלום על התינוקת החדשה, ממנה הבנתי שהוא מעט נרגע כי היא מתייחסת גם אליו ובאופן כללי הם זכרו לא להזניח אותו. בהצלחה
 

דוספק

New member
תודה רבה!

אני באמת אשמח אם תשתפי אותי במה שקרה לחברה שלך עם הילד שלא רצה לשמוע על התינוקת החדשה. תודה.
 
ברוך הבא לפורום שלנו ומזל טוב ../images/Emo24.gif../images/Emo95.gif

ילדים בד"כ נוטים לפחד ממשהו שאמור לקרות אבל לא קורה בטווח הקצר, כי מבחינתם רק הטווח הקצר קיים ולכן זה טוב שאתם מכינים אותה אבל היא תבין ותפחד פחות כאשר יראו את הבטן, יכנסו דברים של התינוק הבייתה וכו'. בנתיים ממליצה על ספרי ילדים שמדברים על אחים, לבלות איתה כמה שיותר כדי לתת לה ביטחון ולחזק לה את הביטחון וכשיוולד הילד, ממליצה לקנות מתנה בשמו, זה ממש נותן הרגשה טובה לילדים כשמקבלים פתאום מתנה מהאח החדש ולא הכל סובב סביב התינוק.
 
למעלה