אנחנו צריכים להתאחד למטרת

אנחנו צריכים להתאחד למטרת

כינון הנהגה לעתיד ישראל. ניכר שהדורות שקדמו לנו כאן, לא השקיעו מאמץ כל שהו למען אלה שיבואו אחריהם. הם פשוט דאגו לעצמם. כל דור חייב לדאוג לעצמו לבד, את זה למדתי הכי טוב דווקא מהישראלים. ישראלים טיפשים ובורים מציפים את הרחוב הישראלי. החברה הזאת ירדה במהלך שני העשורים האחרונים בצורה משמעותית באיכותה. מישהו מעונין בזה והמישהו הזה מגיע מבפנים. ישראל על מסלול אקספרס של התאבדות. זה עד כדי כך ברור שההתמודדות עם זה הפכה להשלמה עם זה, ואחריה פשוט התעלמות.
 

דקל נור

New member
לא כל כך מסכים

אני חושב שהדורות הקודמים מאד דאגו לנו, אנחנו אלה שבאים והורסים כל חלקה טובה נכון יש לנו הרבה כלים ועזרה אבל חלקנו לא קטן בעסקת ההחרבה! אין יותר גבולות ולכן הכל מותר הכל כשר בבחינת המחשבה לפחות והדרך מחשיבה לעשייה קצרה מאד,כל דבר שלילי מתחיל בהרהור עליו. כתב אחד המפרשים שלנו שבבנית בית חדש טוב לו לאדם כי ישים גדר על מנת לשמור על הבית מובן מכך כי יטיב כפליים באם ישים גם לעצמו גדר ממחשבות שליליות ודברים רעים בכדי שיוכל לשמור על עצמו טוב וישתדל לא לפנות לדרכים רעות בסופו של דבר הבחירה בידינו .
 
גלאדיטור

תחשוב שאתה מחוץ לכל זה לא נוגע לך זה שם אבל בינתיים בעצם מה שקורה זה שאתה עוד אחד שיורה ויורה מתרגל לחסל בלחיצת כפתור חית טרף גלאדיטור
 

משמרותי

New member
מסכים אתך אבל חלקית

הנהגה עתידית ,שתחשוב בראש אחר איך אמור להיראות העתיד זה נכון ונדרש וזה צריך להיות בראייה גלובאלית של אחווה ואיכות סביבה. זה ש"הלכנו אחורה מבחינה חברתית-נכון מאד...וזה בעיקר בגלל תפיסה חברתית-כלכלית מוקצנת,הנוגדת את אופיו של האדם,הזקוק לחברה כדי להתקיים.... לא מסכים אתך ש"ישראלים טיפשים ובורים מציפים את הרחוב".זה הכללתי מדי ומעליב.אני פוגש רבים שאינם כאלו כלל. הייתי מגדיר זאת יותר כציבור מבולבל ומפולג ומודאג,כל אחד בתחומו. בתכל'ס,מה אתה מציע מעשית? האם יש לך משנה סדורה ומועמדים להנהגה? "אל תבחרו בי,לא כדאי לכם"
 
שובה ישראל עד ה' אלוהיך.

וזהו זה. הדור הזה ממש לא יותר טיפש. אפילו הרבה יותר חכם. פשוט אין שום סיבה לקום בבוקר. זה הפלורליזם המתעתע שמביא אותנו לכדי אדישות ופסיביות כזו שבני מתחיל להשפריץ פה אנארכיה. "בארץ ישראל קם העם היהודי..." את זה צריך לקיים. מילה אחרי מילה. עכשיו.
 

משמרותי

New member
הנה נתת סיבה לקום בבוקר

פרט לפרנסה...האדישות והפאסיביות נובעות מהתחושה שמנהיגות קלוקלת ומושחתת משדרת לעם... ובזה בני צודק."המנהיגות" הנוכחית היא הדוגמא הקלאסית לאותו פלורליזם מתעתע שאתה מדבר עליו,וה"רפורמות" האחרונות מהוות הוכחה לכך...
 
"שובה אליי ואשובה אליכם" (=חזרה בתשוב-ה)

'האדם הוא יצור חברתי', אמר קארל מרקס - משמע בלי האחר נמות ונגווע ואמר מאיר- "כל המכשיריות הנוצצת הזאת היא בעצם מזימה להפוך אותך לשווה נפש לצערו של הזולת". והיה עוד איזה לנון אחד שאמר כמה דברים דומים, בדיוק היום רצחו אותו לפני אי אלו שנים טובות בגלל זה נבקש עד שנגיע
 
בדרך שלא ברורה...

או שדווקא כן. נוצר מצב בו האזרח הקטן דואג לעצמו, עושה לביתו ותו לא. פלורליזים קיים ברוב המדינות בעולם ואל לנו לחשוב שאם כולנו היינו דבקים בתורה כזאת או אחרת - הכל היה ורוד. מגוון דעות וריבוי תרבויות מביא איתו משהו נדיר ועוצמתי. בשיר על ארץ מוותרים רק בלב - מאיר מסביר את זה הכי טוב שיש. האזרחים הפסיקו להעריך את האדמה הזאת שהם דורכים עליה, כל אחד מסתכל על עצמו בלבד והכי רחוק על החניה של הג'יפ שלו. הלו!!! זה הנתיב המהיר והבטוח להתרסקותה של חברה. ברגע שכל אחד ירים את הראש ויחשוב מעבר, וההנהגה תדע שהבוחר עלול להביע את עמדתו ולהגיד אותה נחרצות - עז אז הם ימשיכו לעשות ככל העולה על רוחם.
 
למעלה