אנימכינה דיסק של השירים הכי

shirany

אנימכינה דיסק של השירים הכי

הכי מצליחים והכי יפים מכל מיני תקופות ומכל מיני סוגים אנא מכם רישמו לפחות 5 שירים שאתם אוהבים

coolfiras

הני השירים שלי...

50 Cent - In Da Club Tupac Ft. Outlawz - Hit'em Up Blue Ft. Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word Fat Joe Ft. Ashanti & Ja Rule - What`s Luv ? Pink Floyd - Widh You Were Here No Doubt - Don't Speak Mary J. Blige - I Love You Pink - Family Portrait Linkin Park - Points Of Authority Sorry bout da number

TheRasmus

את מוזמנת לראות

את 100 השירים הגדולים שלי שכתבתי לפני כמה עמודים... בכל אופן כדי לחסוך ממך את הטרחה אני אעתיק אותם לכאן... 1.Bryan Adams-Everything i do 2.Scorpions-Wind of change 3.Bon Jovi-Livin' on a prayer 4.Cranberries-Zombie 5.REM-Losing my religion 6.Police-Every breath you take 7.Nirvana-Smells like teen spirit 8.A-Ha-Take on me 9.Alphaville-Big in Japan 10.Kylie Minogue-Can't get you out of my head 11.Blondie-Call me 12.Duran Duran-Come undone 13.Madonna-Papa Don't Preach 14.Wham!-Careless whisper 15.Desireless-Voyage Voyage 16.Suzanne Vega-Luka 17.Michael Jackson-Billi Jean 18.Europe-The final countdown 19.Survivor-Eye of the tiger 20.Believe-Cher 21.Snap-Rhythm is a dancer 22.Bee Gees-Stayin' Alive 23.Sinead O'connor-Nothing compares to you 24.Marky Mark With Prince Ital Joe-United 25.Pet shop boys-It's a sin 26.Roxette-It Must Have Been Love 27.Alphaville-Forever Young 28.Guns N' Roses-Sweet Child O' Mine 29.No Doubt-Don't speak 30.Haddaway-What Is Love 31.Queen-The Show Must Go On 32.Bomfunk MC's-Freestyler 33.Paula Abdul-Straight up 34.Simply red-Stars 35.Michael Jackson-Beat it 36.Frankie Goes To Hollywood-Relax 37.Coolio-Gangsta's Paradise 38.Kim Carnes-Bette Davis Eyes 39.Dr. Alban-It's my life 40.Toto-Africa 41.Crush-Jennifer Paige 42.Robbie Williams-Feel 43.Take That-Back for good 44.Haddaway-Life 45.Natalie Imbruglia-Torn 46.George Michael-Freedom 47.U2-With or without you 48.Robbie Williams-Angels 49.Eagles-Hotel California 50.Berlin-Take My Breath Away 51.Charles and Eddie-Would I Lie to You Baby 52.Cyndi Lauper-Girls just wanna have fun 53.Savage Garden-To The Moon And Back 54.Puff Daddy & Faith Evans-I'll be missing you 55.Scatman John-Scatman's world 56.Pink Floyd-Another Brick in the Wall 57.Youssou N'Dour & Neneh Cherry-Seven Seconds 58.Eminem-Lose yourself 59.Counting crows-Mr. Jones 60.Robert Miles-Children 61.Samantha Fox-Touch me 62.Whitney Houston-I Wanna Dance With Somebody 63.Bryan Adams-Heaven 64.Britney Spears-Baby one more time 65.Erasure-Love to hate you 66.Bon Jovi-Always 67.Evanescence-Bring me to life 68.Mariah Carey-Dreamlover 69.Depeche Mode-Free love 70.Bryan Adams-Summer of 69 71.East 17-house of love 72.Corona-Rhythm Of The Night 73.Culture Beat-Mr. Vain 74.Whitney Houston-I Will Always Love You 75.Sandra-Maria Magdalena 76.Pet Shop Boys-West End Girls 77.Goo Goo Dolls-Iris 78.Modjo-Lady 79.Freddie Mercury-Living on my own 80.Jennifer Rush-Power Of Love 81.Jimmy Nail-Ain't No Doubt 82.Falco-Rock Me Amadeus 83.TATU-All the things she said 84.Robbie Williams-Supreme 85.London Beat-I've Been Thinking 86.Phil Collins-Another Day in Paradise 87.Undercover-Bakerstreet 88.Milli Vanilli-Girl You Know It's True 89.Lady Marmalade-Christina Aguilera/Mya/Pink/Lil Kim 90.Duran Duran-Save A Prayer 91.Tasmin Archer-Sleeping satelite 92.George Michael-Fastlove 93.Van Halen-Jump 94.Gazebo-I Like Chopin 95.Kim Wilde-If i can't have you 96.Spin Doctors-Two Princes 97.The Rasmus-In the shadows 98.M People-Don't look any further 99.Yazoo-Don't go 100.Wham!-Wake Me Up Before You Go-Go חחח.. מאז שיניתי את תחתית הדירוג אבל העתקתי לך את ה-100 שרשמתי שם.. כל שיר כאן מומלץ! תבחרי מה שבא לך..

למעלה